7,5

73 reviews over Camping Le Tamerici in het Nederlands

Jammer van de schietbaan en de buren

Fam van G, 16-8-2017

Aan de camping gaat het niet liggen. Wat ons betreft is het super als ook omschreven in het gros van de overige recenties. enkel de ligging tussen een schietbaan die nu dus, in augustus zeeeer intensief gebruikt wordt en een ander soort van vakantiepark waar ze alles via de geluidsinstallatie op volle sterkte uitschreeuwen is het echt niet te harden zonder gehoorbescherming op ons erg mooie overdekte terras. Voor ons helaas de laatste keer le tamerici. Buiten zitten behalve tijdens de siesta is garantie gehoorschade. Het lijkt hier wel een warzone. Dit gaat wel iets verder dan een paar knallen als omschreven in eerde recenties
Gereisd familie in augustus 2017

Geweldige vakantie prima camping

O. Van Ophem, 6-8-2017

Na een aantal negatieve verhalen over de schietbaan, de luide dj, de luidruchtige buurtcamping hadden wij toch wat vrees. Maar wat kunnen de revieuws toch persoonlijk zijn. Wij hebben deze camping als zeer goed ervaren. Zaten in mobile home. Leuke opstelling. Prachtige veranda. Met 2 meiden van 15 die de vakantie van hun leven hebben gehad. Geweldige animatie. Ook als ouders genoten. RestAurant op camping prima, heel vriendelijk personeel zo ook in de winkels van camping. Schietbaan totaal geen last van. Af en toe hoor je een knal maar om daar nou last van te hebben ??? Muziek bij zwembad prima te doen. Al met al komen wij al vele jaren op verschillende campings in Toscane en was dit echt een prima camping. 2 weken ontzettend genoten zelfs door onze meiden van 15
Gereisd familie in juli 2017

prima camping

j.brandes, 3-8-2017

Leuke camping. 400 mtr van het strand. Het strand heeft zwart zand en steentjes. Als je dat niet verkiest kun je beter 6 km verder naar Vada rijden (parkeren €1 p/u)

Daar is geel zand en je kan heel ver de zee in voordat het diep wordt dus ideaal voor kleine kinderen. Het zwembad op de camping is echter goed te doen. Let op, de regels zijn streng. Niet met een bal, als je je misdraagt of andere gasten overlast bezorgt mag je eruit.

De supermarkt op de camping is prima en betaalbaar. Groot assortiment. Ze verstaan een beetje Engels. Maar je bent tenslotte in Italie dus probeer het eens in het Italiaans. Wordt op prijs gesteld. Naar de boulevard is het 15-20 min lopen. (Via het pijnboombos naar het strand, links aanhouden) Let op, zaterdag moet je reserveren want dan zit alles vol, hou daar echt rekening mee.

Verder een goede uitvalbasis om naar Pisa en Luca te gaan of San Gigimiano en Volterra. Ook Florence en Sienna is redelijk goed te bereiken (Florence is 1,5 uur rijden)

Gereisd familie in juli 2017

Het echte Toscane gevoel

irene, 8-2-2017

Heerlijke vakantie gehad samen met mijn twee dochters. De camping was prima! De ligging was perfect ten opzichte van het strand en de boulevard. We hebben ook meerdere uitstapjes gemaakt naar Siena en Luca.

Sanitair was netjes, zwembad niet heel bijzonder.

Gereisd familie in juli 2016

Prima camping

Evelien, 4-2-2017

Door de negatieve reviews over de schietbaan en herrie, was het spannend wat we zouden aantreffen, maar gelukkig viel het allemaal reuze mee! We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De aanwezigheid van een mooi en schoon zwembad is echt heerlijk voor enige verkoeling. Aan de klantvriendelijkheid kunnen ze nog wel wat verbeteren, maar ik heb er weinig last van gehad. Cecina – op loopafstand –heeft leuke restaurantjes. Kortom, een prima uitvalsbasis voor je vakantie in Toscane. Wij hebben ook uitstapjes naar steden als Pisa en Siena gemaakt.

Heerlijke plek

Frits, 31-1-2017

Georganiseerd naar deze plek afgereisd waar achter op de camping de tenten al klaar stonden. Alles prima geregeld en gelukkig praktisch ons eigen sanitair wat er prima uitzag. Deze hoek van de camping is ook het rustigst, geen last gehad van de schietbaan waar je veel over leest.

Grote plus aan deze camping is het prachtige zwembad dat ruim groot genoeg is voor de hoeveelheid mensen dat er gebruik van maakt.

Ook het restaurant op de camping is prima, goed en betaalbaar gegeten!

Heerlijke vakantie gehad!

Annemieke, 31-1-2017

Wij hebben hier als gezin met twee kindjes (5 en 7) een fantastische vakantie gehad. Het is ons aan niets ontbroken. Een prima camping waar wij dit jaar weer heen gaan!
Gereisd familie in januari 2017

Heerlijke vakantie gehad!!

Linda, 14-9-2016

Laat op de avond gearriveerd, keurig ontvangen en ingecheckt door nachtbewaker en naar stacaravan gebracht. Heerlijk zwembad en gezellig animatie team aanwezig. Personeel niet altijd even vriendelijk (bazar/ supermarkt). Personeel spreekt slecht Engels. Gezellige boulevard op loopafstand.
Gereisd met partner in augustus 2016

Niet ons ding

veldh, 5-9-2016

Een nette georganiseerde camping waar men ook met engels en duits uit de voeten kon. Weinig groen. Wifi werkte niet. Wat ons erg tegenviel was dat je voor je camper geen vuilwater loosput had. Voor 1 nacht prima, maar we hadden hier niet lang willen staan.
Gereisd met partner in juni 2016

Rumoerige camping

MariekevB, 30-8-2016

Het zwembad was één grote zee van kabaal. De muziek stond zo hard dat je elkaar nauwelijks kon verstaan. Deze herrie schalde van 's morgens 10 tot 's nachts 12 (!) over de camping, inclusief karaoke-geschreeuw. Verschrikkelijk.

Gelukkig was er wel van 1 tot 4 een siesta, dan gingen wij gauw zwemmen om heel even van de rust te genieten. Maar zit je vlakbij het zwembad, dan zijn oordoppen en een sterk zenuwgestel geen slechte zaak.

Wel leuke mix van tenten, caravans, campers en ook van Italianen en niet-Italianen. Indeling was wel afwisselend. Fijn dat er nauwelijks auto's over de camping reden. Weinig speelgelegenheden voor kinderen, slechts één speeltuintje.

Sanitair was niet erg fris en nieuw, maar voldeed. Campingwinkeltjes ook ok.

Personeel was over algemeen erg onvriendelijk helaas.

Vond t al met al zeker geen aanrader. Geen pittoresk Toscane-gevoel.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Tamerici*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Tamerici in Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Tamerici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Tamerici scoort een 7.51 uit 10 op basis van 83 reviews.