Aparthotel Borgo di Fontebussi ****

Aparthotel Borgo di Fontebussi
Borgo di Fontebussi
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Borgo di Fontebussi bij:

43 reviews over Aparthotel Borgo di Fontebussi in het Nederlands

Heel mooi gelegen!

Marjolijn, 29-7-2017

Mooie Borgo. 4 sterren waard, maar wij werden in het hoger gelegen la poggiarina geplaatst, terwijl we voor de Borgo hadden geboekt. La poggiatina wordt aangeboden als een 3 sterren accommodatie. De airco werkte slecht en de kinderen sliepen in 35 graden. Een ander appartement was niet beschikbaar! Bij de Borgo is een kinderbad, maar bij la poggiarina niet. De kinderen van 4 en 6 moesten steeds een helling van 250 meter op en af lopen. Eigenaren bodem geen oplossing. Via de touroperator 10 % van de totaalsom terug gekregen, maar vakantieplezier was steek verminderd!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige omgeving maar wel wat oudere huisjes

Erik, 18-8-2016

We hebben twee weken genoten van Toscane. Fontebussi ligt prachtig met geweldig uitzicht. Je kunt er heerlijk genieten van het lekkere eten in het restaurant of het zwembad. Er zijn echter wel wat minpunten:

- Te weinig parasols bij het zwembad waardoor er om half 8 's ochtends al geen schaduwplekken meer zijn en je "verplicht" de hele dag in de zon moet liggen

- De huisjes wisselen erg. Sommige zijn erg mooi maar diverse zijn niet voorzien van goede airco, volledige keuken inrichting (geen vaatwassen/waterkoker/kleine kookplaat)

- Wifi is maar op delen van het park beschikbaar.

Verder is het goed te weten dat het resort is opgedeeld in het deel direct bij de receptie en restaurant en een deel wat een paar honderd meter verderop ligt. Op zich goed te lopen maar met kinderen is een plekje beneden vaak handiger ivm samen spelen met andere kinderen of alleen van zwembad even naar huisje lopen. Tijdens onze vakantie verhuisde dan ook diverse mensen van huisje omdat het originele niet beviel.

Ons huisje Salvia (op het hoger gelegen deel) is voor ons goed bevallen. Het is een vrijstaand huisje met een mooi uitzicht en dichtbij de parkeerplaats. Minpuntjes van het huisje: Wifi is hier vrijwel niet en de beneden kamer heeft geen airco.

Al met al een wisselende indruk. Diverse mensen komen er al jaren maar we hebben ook diverse mensen gesproken waarvoor het een eenmalige bezoek is geworden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Schitterende plek met super service!

floor willems, 18-9-2014

Fontebussi is een prachtig plekje in het prachtige toscane. Omdat het een oud dorpje is dat omgebouwd is tot vakantieresort voelt het erg authentiek aan. De zwembaden zijn fantastisch! Onze dochter van 1,5 heeft zich er goed vermaakt. De service is top: broodjes service waardoor elke dag vers brood, een kleine snackbar bij het zwembad (wel duur) en een heerlijk restaurant met prachtig uitzicht. Oke - dan nog wat minpuntjes: wat donkere huisjes met een eenvoudjge inrichting (geen waterkoker, broodrooster etc) en er waren erg veel prik-horzels toen wij er waren. Maar wij hebben wen topweek gehad, we komen terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Fijne plek.

Carina, 12-8-2014

Een fijne week gehad ondanks het matige weer. De huisjes zijn vrij donker en de woonkamer is niet ruim, de slaapkamers daarentegen wel. In de keuken was het wat behelpen, 3 elektrische kookplaten en heel weinig werkruimte. Er zijn verschillende huisjes met tuintje/balkon/veranda. Sommige terrasjes bieden erg weinig privacy! Het zwembad is groot en schoon maar het water was erg koud. Veel Nederlanders tijdens ons verblijf. 2 Maal gebruik gemaakt van het restaurant; vriendelijk personeel en prima eten. Verwacht geen hoogstandjes. Het is mogelijk brood te bestellen voor de volgende dag. In Montevarchi (15 min.) zit een gigantische supermarkt (Coop). Wifi verbinding alleen bij de receptie en restaurant. Jammer dat er ook huisjes op het park zijn welke nog niet verbouwd zijn en niet toegankelijk. Dit deel ziet er troosteloos uit. Van de 3 wasmachines was er nog slechts 1 werkzaam. Wij hebben mooiere agricultura's bezocht, aanvegen van het park, onderhoud tuin ed liet wat te wensen over.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Fantastische plek

karinberndsen, 27-6-2014

Borgo di Fontebussi is een fijne plek om te verblijven. De locatie zelf is uitstekend en het appartement was prima. Schoon, compleet ingericht en sfeervol. Het enige minpuntje was de zeer kleine televisie. Mede omdat het voetbal WK net was begonnen.
Gereisd met partner in juni 2014

Mooie nette locatie met af en toe een feestje

Chas, 9-6-2014

De locatie is schitterend, goed onderhouden en schoon. De kamers zijn netjes en schoon. Er is een mooi zwembad met voldoende lig plaatsen en het heeft een leuk kinderzwembadje waar onze dochter van 1,5 jaar oud zich in kon vermaken. In het weekend worden er ook feestje en partijen gehouden op het complex waardoor er in de avond wat meer rumoer is, je kan de storend vinden of juist gezellig... Wij vonden het restaurant niet heel laag drempelig voelde een beetje te sjiek aan. prijzen waren wel prima 10 tot 18 euro voor een hoofdgerecht. Er zit een prima restaurant in de buurt la flora. Nog een klein nadeel zijn de schuivende stoelen van de boven buren, een paar Ikea meubel plakkers zou wonderen doen. We hebben ons prima 8 dagen vermaakt.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Fantastische vakantie gehad!!!

Kees Hoogerwerf, 17-10-2013

Dit was onze eerste vakantie in Toscane en ons verblijf in Borgo di Fontebussi is een van de belangrijkste redenen om hier zeker vaker terug te keren!!!! Acommodatie is voortreffelijk met uitstekende uitrusing en goede bedden. Medewerkers geven uitstekende service op een heel vriendelijke manier en de medewerk(st)ers aan de receptie is werkelijk niets te veel om je aan de gevraagde informatie te helpen.
Gereisd met partner in september 2013

Schitterende locatie

Marjolein, 13-9-2013

Wij verbleven in La poggiarina, een wat kleiner complex dat hoort bij Fontebussi en dat op 2 min lopen ligt. Het is een heerlijk rustige, wat kleinschalige agriturismo. Zo heb je het rustige van la Poggiarina met oa de mogelijkheid om te ontbijten, dineren en gebruik te maken van de fitness apparatuur van Fontebussi. Het huisje (Salvia) is van alle gemakken voorzien en goed bevallen. De medewerkers zijn vriendelijk en spreken goed Engels. Op de hele accommodatie is het uitzicht fantastisch en de grote steden zoals Florence, Sienna en Arrezo zijn goed te bereiken ook Cortona is echt een aanrader. De slaapkamer boven heeft een airco, die beneden helaas niet waardoor deze wel erg warm was 's nachts. Het eten bij fontebussi is heerlijk maar de kaart is wat aan de kleine kant. dit is geen probleem want het eten bij Restaurant La Forra op 5 min rijden is ook fantastisch. Al met al een geweldige accommodatie, waar wij een heerlijke vakantie hebben gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

mooi uitzicht, maar voor ons nooit weer!!

tonny morssinkhof, 4-7-2013

Fontebussi een mooi gelegen Borgo bestaande uit een hotel -appartementen- restaurant. -evenementenzaal o.a voor bruiloften. Bij aankomst eerst een opgave van regels en verboden.--o.a geen wasrek, geen lawaai na 23.30 uur-- maar wel bruiloften met de nodige herrie tot 01.30 uur ! Hadden een 2-kamer app. mede ingegeven door foto's in gids van touroperator--deze bleken later van het hotel te zijn, terwijl ze geen hotelkamers aanboden!!! Over misleiding gesproken!!!! Inrichting en indeling appartement ver onder de maat. Gelukkig tuin met overdekt terrasje. Zeer kleine woonkeuken-karige voorzieningen -Tafel met 4 stoelen tegen de muur-"oude meuk" en slaapbank waar je niet op kon zitten.Een t-v tje uit het jaar 0

"Een pijpelaar"van een badkamer en een heel grote slaapkamer. Dus totaal foute verhoudingen. Restaurant smaakloos ingericht en kleine kaart

Alles klant onvriendelijk, je voelt je er in tegenstelling tot vele door ons bezochte agriturismo geen gast!!

Gereisd met partner in mei 2013

Fantastisch uitzicht, maar teveel minpunten

R. van der Pol, 29-6-2013

We zijn net teruggekomen van ons verblijf in dit complex met een fantastisch uitzicht op de omgeving. Het is een relatief kleinschalig complex, wat ervoor zorgt dat het lekker rustig is (ook aan het zwembad). Voor de kleine kinderen is er ook een kleuterbad. Deze loopt wel redelijk schuin af, zodat onze dochter van 1,5 jaar er in het midden net in kon staan. Helaas hebben ook wel wat minpunten. Zo hadden we een 3-kamer appartement geboekt, die we vanwege de speelruimte voor onze dochter graag op de begane grond wilden hebben. Dit complex bleek bij aankomst geen 3-kamer appartementen op de begane grond te hebben. Als je een tuintje wilt, moet je dus voor de 2-kamer app gaan. We konden die gelukkig wel nog krijgen, maar het was geen optie om een deel van het geld terug te krijgen (ondanks dat ons app opnieuw werd verhuurd!). Daarnaast zijn de 2-kamerappartementen erg klein en worden ze tijdens het verblijf niet schoongemaakt! Er is geen stofzuiger, dus het wordt best vies. Geen aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Borgo di Fontebussi in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Borgo di Fontebussi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Borgo di Fontebussi scoort een 7.84 uit 10 op basis van 43 reviews.