Beoordelingen Bed and Breakfast Amoliv****

Amoliv****
102 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast Amoliv****
Podere La Fratta - Massa Sabbioni, 52022, Cavriglia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Amoliv**** in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Amoliv**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast Amoliv scoort een 9,4 uit 10, op basis van 102 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Amoliv**** in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Amoliv****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast Amoliv**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 33 vakantiefoto's van Bed and Breakfast Amoliv**** vinden. Je kunt 4 video's van Bed and Breakfast Amoliv**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Bed and Breakfast Amoliv**** met andere accommodaties in Cavriglia.
Even geduld a.u.b.

9,7
9,7
9,3
9,6
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Aug. 2014
"Fijne vakantie"vertalen
Patrick en Carine

20-08-2014 We hebben een fijne vakantie gehad in B&B Amoliv
Nooit was er iets te veel, altijd stond Erika klaar voor ons

"Als God in ... Italië"vertalen
Evy De Rouck
10,0

29-07-2014 Wat hebben wij genoten van ons verblijf in B&B Amoliv !
Kamer Siena (met zijn 2 afzonderlijke slaapkamers, badkamer en keukentje) is een pareltje om in te verblijven.
Erika is een TOP gastvrouw; met haar uitgebreid ontbijt en haar heerlijke Toscaanse maaltijden , klaar gemaakt met haar eigen olijfolie extra vierge, wist ze ons telkens te bekoren.
En dankzij haar fijne tips en trics werden onze daguitstappen één voor één een succes.
Kortom: een echte aanrader !!!
Bedankt en veel respect voor Erika en de Amolivers ;-)

Evy, Jethro , Ilona en Rune

met partner, Juli 2014
"Een AANRADER"vertalen
Marijke en Guy
10,0

20-07-2014 We hebben genoten van een heel fijne week - fantastische reisgenoten - reuze gastvrouw en team - lekker eten ( niet goed voor de lijn) - fijne tips voor uitstappen - kortom een zeer geslaagde vakantie. We hebben genoten - een AANRADER!

De beste prijzen en lastminutes voor Bed and Breakfast Amoliv**** bij:

met oudere kinderen, Juli 2014
"Simply the best"vertalen
Marcel, Caroline en...
10,0

20-07-2014 Wij hebben enorm genoten van onze week in B&B AMOLIV. Erica en haar team stonden de hele week klaar om ons te verwennen met lekkernijen, een vriendelijk woord, informatie uit de streek en tips om het prachtige, veelzijdige Toscane zo goed mogelijk te ontdekken. We hebben veel bewondering voor de passie, de gedrevenheid en de zorgzaamheid waarmee zij en haar medewerkers de gasten ontvangen. We voelden ons echt thuis in Toscane. We kunnen AMOLIV alleen maar aan iedereen aanbevelen en hopen zelf ook nog een keertje terug te kunnen keren naar dit prachtige plekje in Toscane.. We gaan nog lange tijd met veel heimwee terug denken aan onze mooie week en als we weer in het hectische werkritme zitten denken we aan haar woorden ' piano! piano! '. Simply the best

"We gaan zeker terug"vertalen
Nathalie V.
10,0

17-07-2014 Het was net of we er al jaren kwamen,zo een warm en hartelijk onthaal.De kamers waren heel mooi,groot en praktisch.Bovendien had je nog een priveterrasje.Daar wij 2 weken gebleven zijn ,hebben wij ons meer dan kunnen laten verwennen.Elke avond een heerlijke en eerlijke gastentafel.Wij hebben zelf ervaren hoe dat elke week weer door Erika met evenveel enthousiasme gebracht worden.Dit straalt ook door op haar medewerkers die er al even stralend bijlopen.Wij gaan zeker terug .

met een groep, Juli 2014
"Mooie kamers, lekker eten, een uitstekend ontbijt"vertalen
Georgette
10,0

08-08-2014 Een warme ontvangst in Amoliv. We hebben genoten van jullie gastvrijheid. Er valt niets negatief aan te merken : mooie kamers, lekker eten, een uitstekend ontbijt. Je kon alles vragen, de nodige uitleg op een aangename manier ! Tof adresje !

"Super Vakantie!"vertalen
Christoph V
10,0

07-08-2014 Een super vakantie! Gastvrijheid, lekker eten, een mooi verblijf,... doen ons nog wegdromen!

met partner, Juni 2014
"Onvergetelijke vakantie"vertalen
Willy & Ingrid Verd...
9,0

08-07-2014 Prachtig gelegen B&B met een perfecte gastvrouw, die ook heel behulpzaam is in het plannen van uitstapjes en die héél lekkere maaltijden serveert met streekproducten. We raden het iedereen aan.

met vrienden, Mei 2014
"Super"vertalen
Boey D
10,0

29-05-2014 Een super verblijf met een super gastvrouw. Goede locatie om Toscane te ontdekken ook dankzij de tips van Erika

met partner, Mei 2014
"Fantastisch gelegen B&B. Een echte aanrader!"vertalen
Erna De Weerdt
7,0

04-06-2014 De klantvriendelijkheid van de gastvrouw nodigt uit om zeker en vast terug te keren. Behulpzaamheid van de gastvrouw en haar uitstekend goede toeristische kennis van de streek is een pluspunt. Er worden je kaartjes van de toeristische trekpleisters meegegeven en parkeermogelijkheden worden netjes vermeld.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?