Beoordelingen Bed and Breakfast Amoliv****

Amoliv****
95 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast Amoliv****
Podere La Fratta - Massa Sabbioni, 52022, Cavriglia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Amoliv**** in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Amoliv**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast Amoliv scoort een 9,3 uit 10, op basis van 95 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Amoliv**** in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Amoliv****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast Amoliv**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 30 vakantiefoto's van Bed and Breakfast Amoliv**** vinden. Je kunt 4 video's van Bed and Breakfast Amoliv**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Bed and Breakfast Amoliv**** met andere accommodaties in Cavriglia.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

77 beoordelingen over Amoliv****

95 beoordelingen
9,5
9,2
9,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, jun 2014
"Alleen positive ervaringen"vertalen
Sonia
10,0

20-07-2014 We voelden ons daar echt thuis, echt vakantie. Alleen maar positieve ervaringen

met partner, Juli 2014
"Een AANRADER"vertalen
Marijke en Guy
10,0

20-07-2014 We hebben genoten van een heel fijne week - fantastische reisgenoten - reuze gastvrouw en team - lekker eten ( niet goed voor de lijn) - fijne tips voor uitstappen - kortom een zeer geslaagde vakantie. We hebben genoten - een AANRADER!

met jonge kinderen, Juli 2014
"We gaan zeker terug"vertalen
Nathalie V.
10,0

17-07-2014 Het was net of we er al jaren kwamen,zo een warm en hartelijk onthaal.De kamers waren heel mooi,groot en praktisch.Bovendien had je nog een priveterrasje.Daar wij 2 weken gebleven zijn ,hebben wij ons meer dan kunnen laten verwennen.Elke avond een heerlijke en eerlijke gastentafel.Wij hebben zelf ervaren hoe dat elke week weer door Erika met evenveel enthousiasme gebracht worden.Dit straalt ook door op haar medewerkers die er al even stralend bijlopen.Wij gaan zeker terug .

De beste prijzen en lastminutes voor Bed and Breakfast Amoliv**** bij:

met partner, Juni 2014
"Onvergetelijke vakantie"vertalen
Willy & Ingrid Verd...
9,0

08-07-2014 Prachtig gelegen B&B met een perfecte gastvrouw, die ook heel behulpzaam is in het plannen van uitstapjes en die héél lekkere maaltijden serveert met streekproducten. We raden het iedereen aan.

met vrienden, Mei 2014
"Super"vertalen
Boey D
10,0

29-05-2014 Een super verblijf met een super gastvrouw. Goede locatie om Toscane te ontdekken ook dankzij de tips van Erika

met partner, Mei 2014
"Fantastisch gelegen B&B. Een echte aanrader!"vertalen
Erna De Weerdt
7,0

04-06-2014 De klantvriendelijkheid van de gastvrouw nodigt uit om zeker en vast terug te keren. Behulpzaamheid van de gastvrouw en haar uitstekend goede toeristische kennis van de streek is een pluspunt. Er worden je kaartjes van de toeristische trekpleisters meegegeven en parkeermogelijkheden worden netjes vermeld.

met partner, Apr. 2014
"Wat een gastvrije plek op een schitterende lokatie"vertalen
julia timmers
10,0

06-05-2014 Erika, de gastvrouw staat in alles voor je klaar. Zij verzorgt een geweldige gastentafel met streekproducten en maakt van eenvoudige producten iets geweldig lekkers. Zij staat met raad en daad bij en weet je alle mooie plekjes van Toscane te wijzen.

met partner, Juni 2013
"Een onvergetelijke vakantie !!!"vertalen
Mark Declerck
9,0

07-07-2013 Mooi en rustig gelegen en ideaal voor het bezoeken van de belangrijkste steden.Een gastvrouw die alles voor je doet om u een perfecte vakantie te bezorgen het ontbijt en avondeten zijn heel lekker en gevarieerd met specialiteiten van Toscane.Hele toffe sfeer een plaats om zeker terug te keren.

met partner, Mei 2013
"Fantastisch! Dit is een aanrader!"vertalen
Rodyns Marc
10,0

26-06-2013 Het is een héle mooie streek, een héle gezellige B&B, en een toffe gastvrouw! DOEN!!!!!!
Erika is ook heel behulpzaam ivm uitstappen, restaurantjes, enz....
Prijs/kwaliteit is naar onze mening perfect!

met partner, Mei 2013
"Toscaans genieten!"vertalen
Ger & Ellen
8,0
8,0

19-05-2013 Erika is een goede en attente gastvrouw. Het is een aanrader om bij haar te blijven eten. Zij en haar team koken fantastische maaltijden en er wordt absoluut rekening gehouden met diëten, zoals een glutenvrij dieet.
Het is het prettigste te kunnen verblijven bij een van de kamers van het hoofdverblijf. Het appartement ligt hier iets vandaan en is ideaal voor een gezin. Hier is het voordeel dat er een 'woonkamer' aanwezig is. Deze kamers zijn echter prima apart verhuurbaar. Bij goed weer is het prima relaxen aan het zwembad.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?