Vakantiehuis Le Manzine

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Le Manzine bij:

3 reviews over Vakantiehuis Le Manzine in het Nederlands

Viva Italia

Geert, 6-9-2008

Wij hebben hier in mei 2007 een week vakantie gevierd. Helaas viel het weer tegen maar het huisje, de ligging, de omgeving, de vriendelijkheid van de eigenaren met hun zelfgebakken koek. Geweldig!!! Wij komen terug, zeker weten. En dan is het echt la dolce far niente.
Gereisd familie in september 2008

Nicolet, 16-5-2008

1 week mogen vertoeven in één van de apartementen van Le Manzine. In eén woord: Top! De woningen zijn tot in detail ingericht met goed meubilair, mooie stoffen, goede keukeninrichting. De service was meer dan goed. Bij aankomst stond een heerlijke cake klaar en ook was gedacht een koffie, melk, suiker, thee, zout en olie. Verder kregen wij drie keer zelfgebakken koekjes of taart die week van de eigenaar. Het terein was goed verzorgd en het zwembad heel schoon. Helaas was het zwembad niet omheind en waren er geen speeltoestellen voor jonge kinderen. Desondanks hebben die van ons (3 en 5 jaar) zich prima vermaakt en willen volgend jaar weer terug!
Gereisd familie in mei 2008

GLinders, 11-5-2007

De podere Le Manzine ligt tussen de golvende heuvels van het Val d'Orcia. Het bestaat uit een huis met 2 wooneenheden en een separaat kleiner huis. De inrichting is compleet en goed verzorgd. Geen samengeraapt servies maar gewoon compleet van een en dezelfde soort. Het zwembad ligt er schitterend bij en op het erf staat een bbq en pizza oven voor eigen gebruik. Tot onze stomme verbazing was de bbq de volgende ochtend al weer netjes opgeruimd. Nadeel van vakantie in zo een omgeving is het vele rijden naar bakker suppermarkt en restaurant. Neem je dat voor lief dan kun je hier een geweldig rustgevende vakantie genieten waarbij ook de excursies in de buurt en iets verder weg geen probleem zijn.
Gereisd familie in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Le Manzine bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Manzine in Castiglione d'Orcia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Manzine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Manzine scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.