Vakantiehuis Badia Roccavo

8,3

3 reviews over Vakantiehuis Badia Roccavo in het Nederlands

fantastisch authentiek toscaans huis

Damayanti, 1-8-2009

Een fantastische vakantie gehad (we waren met 4 volwassenen en 4 kinderen in de leeftijd van 6 tot 10 jaar). Veel privacy, veel ruimte binnen. Er was veel ruimte rondom het huis. Geweldige verzorging door de beheerders (heel vriendelijk en behulpzaam). Mooi uitzicht. Gezellig dorpje. Heerlijk gegeten. De inrichting was voldoende, maar wel gedateerd. Tip: neem wel een Italiaans woordenboek mee.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Op mijn beginscherm dat uitzicht!

Derks, 12-8-2008

Dit is wat je hoopt aan te zullen treffen op je vakantie adres in Toscane. Prachtige locatie, niet luxe maar erg goede sfeer. Foto's op de site doen de werkelijke situatie geen eer aan. Authentieke inrichting en een veilige omgeving voor onze kinderen. Het dagelijkse bezoek van onze 'huis-Italiaan' was een verrijking voor ons Italiaans taalniveau-o. Erg vriendelijk en zeer behulpzame man. Vriendelijk zijn ook de ondernemers (wijn/olie boeren) in de nabije omgeving: In deze omgeving is Toscane niet meer zo druk, heerlijk.

Minpuntjes: de stoelen op de loggia waar we eindeloos hebben geborreld waren erg hard....Uitzicht maakt veel goed!

Met name de kleinere badkamer is schoon, maar mag wat ons betreft vernieuwd worden. Mannen: pas op voor de Tijgermug!

Heerlijke vakantie, we houden het gevoel nog even vast!

Gereisd met vrienden in juli 2008

M.M., 1-6-2008

Een geweldige locatie voor een relaxte vakantie. Heerlijk zwembad, fijne tuin. Veel plekjes om lekker in de zon (of in de schaduw) te zitten. Het huis is binnen nogal donker (en dus koel); het is dan ook een echt oud toscaans huis, dat wel van alle gemakken is voorzien. Mooie slaapkamers. Keukens zijn ok, er zijn voldoende borden, bestek, pannen en dergelijke aanwezig. De badkamers zijn eenvoudig maar schoon en alles werkt. Mooie loggia om 's avonds lang te tafelen en de zon onder te zien gaan. Het huis is vooral geschikt voor buitenleven. Florence en Rome zijn makkelijk met de trein te bereiken vanuit Castiglion Fiorentino.

We kregen een vriendelijke ontvangst, inclusief wijn uit de eigen wijngaard en olie van de eigen olijven! Vliegen op Pisa / Florence en dan met de huurauto naar Castiglion Fiorentino is goed te doen. Het is sowieso aan te raden om met een (huur)auto te komen omdat het huis afgelegen en zeer rustig ligt.

Wij waren met 7 volwassenen en hebben het heerlijk gehad.

Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Badia Roccavo in Castiglion Fiorentino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Badia Roccavo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Badia Roccavo scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.