Appartement Centro Internazionale Il Ciocco

Appartement Centro Internazionale Il Ciocco
Centro Internazionale Il Ciocco
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Centro Internazionale Il Ciocco bij:

12 reviews over Appartement Centro Internazionale Il Ciocco in het Nederlands

een week geboekt en een dag eerder vertrokken

levers, 31-8-2009

het was al 10 min rijden beropwaarst naar het hotel. als je dus al een niet al te krachtige auto hebt doe je hier al wel een tijdje over. toen we eindelijk bij het hotel aankwamen waren we erg onder de indruk. een prachtig 4 sterren hotel, maar wij hadden een appartement geboekt. we hadden voor een vakantiepark gekozen omdat we al die jaren ervoor op de camping stonden en wel van de gezelligheid van een camping houden. we hadden dus verwacht dat alle appartmenten dicht bij elkaar waren, maar alles lag verspreid over het hele gebied. we hadden het appartement wat het verst weg lag en het was ongeveer 10 min. rijden over een smal bergweggetje. als je aankomt zie je een hutje en schrik je wel even. veel ongedierte zoals salamanders, hierdoor lieten we de kamers ook niet luchten omdat we bang waren dat er wat naar binnen komt. hierdoor werd het erg warm. uitzicht was erg mooi en het huisje was wel netjes. het viel ons erg tegen!!!
Gereisd met partner in augustus 2009

Dit nooit meer!

Micheline blomme, 18-8-2008

Zwembad ligt op 1,5 km van het appartement! dus telkens de auto nodig!

App was oud en had geen enkel comfort en was trouwens veel te klein voor 6 personen. Terrastafel moest op straat staan!

Privacy was bijna onmogelijk want 1 huis bevatte 6 appartementen. Je kon de buren horen naar het toilet gaan terwijl je in bed lag!

Het uitzicht is prachtig maar je ligt midden in de bergen en hebt voor alles een auto nodig.

De beschrijving in de brochure en op de website van het hotel klopt absoluut niet met de werkelijkheid.

Gereisd familie in augustus 2008

Judith Cheuk, 20-8-2007

Wij zijn hier in juli geweest en hadden een chalet in een rijtje van 3

met een prachtig uitzicht en maar een

klein stukje van het zwembad (ernaar toe bergopwaarts 15 minuten terug nog geen 10 minuten lopen) geweldige vakantie gehad!!! Lekker gegeten; 1 keer in het restaurant van het hotel en verder in de buurt. Genoten!! voor onze tienerdochters was er niet zo heel veel te beleven, maar ook zij hebben genoten van m.n. het heerlijke zwembad.

Gereisd familie in augustus 2007

w van den Bos, 11-8-2007

weliwaar een appartement, maar privacy was niet optimaal; inrichting binnen was karig. Ligging uitstekend.

G. Groothedde-Vaessen, 8-8-2007

Voor mensen die van rust en natuur houden. Je moet wel over eigen vervoer beschikken. De omgeving is prachtig.

P.J. van Dolen, 8-8-2007

Mooi rustig. Alles goed aan te rijden. Hotel en restaurant zijn prima met een goede service. Jammer is wel dat men het engels niet echt machtig is. Wat mager voor een internationaal centrum. Routeaanwijzing is op het laatste punt niet correct. Beste is "na de stad lucca. na winkelcentrum Leclerc in het eerste dorp de eerste afslag (T-splitsing) rechtsaf" .

Anita, 6-8-2007

Ontzettend leuk, wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad. De kinderen vonden het ook gezellig. Wij hadden uitzicht op het voetbalveld, waar ze vaak aan het trainen waren. Mijn zoontje vond het geweldig. Mooie chalet met nieuwe keuken. Netjes en schoon. Wij hebben genoten.

D.Balltussen, 4-8-2007

Wij zijn hier deze zomer (2oo7) geweest. We hadden eigenlijk een chalet geboekt, maar die lag zo hoog in de bergen dat we daar niet wilde blijven. Het personeel is toen meteen op zoek gegaan naar iets anders. Uiteindlijk verbleven 2 weken in het 4 sterren hotel! voor dezelfde prijs. Dit was helemmal top. Als je dus last hebt van hoogtevrees boek dan geen chalet! Verder is de omgeving en het uitzicht prachtig!
Gereisd familie in augustus 2007

J. van Minnen, 16-7-2007

Klein appartement, zeer karig ingericht. Indien het weer slecht is vliegen de muren je aan. Wordt goedgemaakt door de fantastische ligging, met spectaculair uitzicht over een rivierdal.

Erica, 16-12-2006

Wij zijn afgelopen zomer hier geweest en hadden het geluk dat we een van de grootste chalets hadden. We hebben even bij de buren binnen kunnen kijken en dat was toch wel een groot verschil.

De chalets waren netjes en wij hadden nieuwe bedden. Wat voor onze kinderen erg leuk was dat de huisjes redelijk dicht bij elkaar stonden zodat ze snel heel veel vriendjes gemaakt hadden.

Nadeel is wel dat je overal je auto voor nodig hebt zelfs om naar het zwembad te gaan.

De ligging is geweldig en de uitzichten grandioos.

Wij waren voor het eerst in Italie en wij spreken geen italiaans, maar de bevolking vond ik erg gastvrij.

Het is een ideale plek als startpunt voor van allerhande dagtochten.

Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Centro Internazionale Il Ciocco in Castelvecchio Pascoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Centro Internazionale Il Ciocco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Centro Internazionale Il Ciocco scoort een 7.67 uit 10 op basis van 12 reviews.