Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Gabbiano in het Nederlands

Cora en Gerard Rila, 25-8-2005

Wij hebben deze (particuliere) vakantiewoning gehuurd via Touroperator. De sleutel werd ons toegezonden met een zeer uitgebreide routeadvies. De woning is zéér compleet en stijlvol ingericht. Er is mogelijkheid tot het huren van een appartement op de zelfde locatie, maar in ons geval waren waren de enige bewoners. Voor ons was dat heerlijk. De gehele tuin heb je voor jezelf en je kan zitten waar je wilt. Kortom een of meerdere weekjes tot rust komen en wellicht uitstapjes maken naar bijv. Siena, Pisa, Luca of Florence. Een aanrader. Enig nadeel is dan wel dat je heel veel bochtenwerk moet verrichten om op de plaats van bestemming te komen. Dichtsbijzijnde supermarkt is 15 à 20 minuten rijden, maar wij losten dat op om dat te doen na een dagtrip.
    Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gabbiano in Castelnuovo di Val di Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gabbiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gabbiano scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.