Hotel Belvedere di San Leonino ****

Hotel Belvedere di San Leonino
Belvedere di San Leonino

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Belvedere di San Leonino bij:

4 reviews over Hotel Belvedere di San Leonino in het Nederlands

Geweldige locatie!

Lianne, 20-7-2011

In augustus 2009 zijn wij vanuit dit hotel in Siena getrouwd en hebben we de bruiloft hier gevierd met onze familie en vrienden. Wij hoopten op een onvergetelijke en bijzondere dag en die hebben we gehad. Het heeft onze verwachtingen zelfs overtroffen. Al onze gasten waren onder de indruk! Een geweldig mooie locatie, heerlijk eten en alles tot in de puntjes geregeld door het lieve en aardige personeel. Zij gaven ons echt een gevoel van thuis. Wij hebben dankzij Hotel Belvedere di San Leonino een sprookjes huwelijk gehad, een fantastische ervaring en herinnering die we voor altijd zullen koesteren! Als er nog mensen twijfelen over deze locatie (of over trouwen in Toscane) kunnen wij dan ook alleen maar zeggen: DOEN! Afgelopen maand zijn we teruggeweest naar dit fantastische hotel en weer waren we onder de indruk...
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Een echt aanrader!

elisabethbruyneel@hotmail.com, 28-9-2008

Rustig, karaktervol hotel met vriendelijk personeel en ronduit schitterende uitzichten. Kamers waren perfect in orde en we hebben genoten van het heerlijke eten en de chianti die het hotel zelf produceert!

Wij hebben hier ons huwelijksfeest georganiseerd en al onze gasten waren in de wolken over de schitterende locatie...

Gereisd met partner in augustus 2008

Patricia, 24-9-2007

wij komen hier al enkele jaren in de nazomer , het voelt als thuis in italie.

Het hotel ligt t.a.v. stad/dorp afgelegen maar als je op vakantie gaat voor rust en vooral een prachtige omgeving ben je hier op de juiste plaats!!Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk en spreekt tevens Engels en een beetje Duits.

Gereisd met partner in september 2007

miranda van der zee, 26-5-2007

Heerlijk rustig gelegen hotel, midden tussen de wijnbergen. Charmante, redlijk grote kamers met moderne badkamers en veel kamers hebben ook airconditioning. Echt genoten hebben wij in de tuin en aan het zwembad, in ligstoelen met mooi uitzicht.

Vriendelijke bediening en het restaurant met vast dagelijks menù was de moeite waard. Wel vragen naar een kamer met uitzicht, want sommige kamers hebben helemaal geen uitzicht.

Gereisd met partner in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere di San Leonino in Castellina in Chianti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere di San Leonino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belvedere di San Leonino scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.