9,4

Uitstekend

4 reviews over Vakantiehuis Monteolivo Antico Borgo in het Nederlands

Perfecte Agriturismo in Toscane!

Fam. Muijsers, 5-8-2017

Prachtige locatie boven op de berg. Mooie ruime huisjes. Mooie omgeving. Fijne beheerders. Aanrader!
Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig mooie accommodatie!!

Familie Muijsers, 21-8-2016

Geweldig mooie accommodatie op een werkelijk prachtige ligging boven op een heuvel. Leuke ontvangst door de behulpzame beheerders met een hapje en een drankje. Rustgevende vakantieplaats tussen de druiven en olijven. Ook voor de kinderen was er genoeg te doen. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Gereisd familie in augustus 2016

Prachtig uitzicht mooie tuin.

brit, 31-5-2015

De positieve ,prachtige tuin! Mooi zwembad,hele vriendelijke eigenaren😊 de buitenkant voor ons een pluimpje waard!

De appartementen van binnen ,niet zo goed onderhouden,ook niet echt schoon.vooral het sanitair pf.de bereikbaarheid wij wisten dat er geen asfalt lag oké maar er zaten echt kuilen in de weg (2km). parkeren buiten het complex maar goed.

Gereisd met partner in mei 2015

een magnifiek uitzicht

Skifanaten, 31-3-2011

We zaten met zijn tweeen in het vierpersoonsappartement met uitzicht over het gehele dal. Wat een uitzicht heb je zeg vanaf deze burgo.... Heerlijk wijntje 's avonds op het terras. Wat een avonden.

Heerlijk zwembad en 's ochtends de auto met verse broodjes, hoef je niet de hele berg af.

Heerlijke wijn en olijfolie ter plaatse te krijgen.

Het appartement is officieel voor 4 personen, wij hebben er met zijn tweeen gezeten en dat was voldoende ruimte. Praktisch ingericht met degelijke meubilair.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Monteolivo Antico Borgo in Castelfiorentino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Monteolivo Antico Borgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Monteolivo Antico Borgo scoort een 9.42 uit 10 op basis van 4 reviews.