Appartement Le Valli

Appartement Le Valli
Le Valli

1 review over Appartement Le Valli in het Nederlands

Goed bevallen, voor herhaling vatbaar

M. van Heeswijk, 9-6-2013

Le Valli is een mooi aangelegd agriturismo met zwembad, alles ziet er keurig onderhouden uit. Het uitzicht is deels op de Toscaanse heuvels en deels op de wijnvelden er omheen. De accommodatie ligt in de heuvels en kijkt op het dorpje Castelnuovo. Mw. Anna Bracca is een lieve gastvrouw die ons verwelkomde met een glaasje wijn en bij wie je voor alles terecht kan. Ze spreekt uitsluitend Italiaans, met handen, voeten en woordenboek kom je er wel uit. Er is geen restaurant op de agriturismo, maar in het nabije dorp Castelnuovo is een keurig en goed restaurant. De bakker komt wel iedere dag op de agriturismo. De 2 slaapkamers waren ruim en zagen er netjes verzorgd uit. Onze woonkamer, keuken en badkamer waren klein. Maar je leeft toch hoofdzakelijk buiten. Alles was kraakhelder. We zijn er een week geweest, na afloop werden de kamers schoongemaakt tegen betaling. Gezien de ligging en diepte van het zwembad, lijkt deze plek ons niet geschikt voor kleine kinderen.
Gereisd met vrienden in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Valli in Castelfiorentino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Valli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Valli scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.