Vakantiehuis Fattoria Melliciano - Fienile

Matig

1 review over Vakantiehuis Fattoria Melliciano - Fienile in het Nederlands

Vreselijk!!

Peter Kramer, 19-8-2008

Locatie is erg slecht te bereiken, nl. uitsluitend via landweggetjes. Dit stond op het moment van boeken niet op de site (inmiddels wel). Na 2 dagen zag onze auto eruit alsof we de ralley Parijs-Dakar hadden gereden. 's avonds in het donker terugrijden is zeker af te raden. Wij zijn 5 dagen eerder vertrokken vanwege onze ergernis omtrent de bereikbaarheid.

Heb je een 4-wheel drive dan is het geen probleem, maar met een doodgewone personenauto raden wij deze locatie af!!

Bezint eer ge begint is hier van toepassing.

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fattoria Melliciano - Fienile in Castelfiorentino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fattoria Melliciano - Fienile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Fattoria Melliciano - Fienile scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.