8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Pianacce (Glamping)*** bij :

443 reviews over Camping Le Pianacce (Glamping) in het Nederlands

Een aanrader

C Luijten, 16-8-2017

Mooie camping. Prachtige ligging. Mooi uitzicht op Toscaans landschap en zee. Gratis vervoer naar strand.

Veel leuke dorpjes, steden en stranden in de buurt.

Lodgetent met eigen sanitair gehuurd via de camping in het glamping gedeelte. Prachtige tent. Er stond zelfs een fles wijn voor ons klaar.

Het is wel een flinke klim vanaf halverwege de camping omhoog. Wij vonden dit zelf niet erg, maar misschien minder geschikt voor mensen met mindere conditie of met hele kleine kinderen.

Het zwembad is prachtig. Vooral voor kinderen onder de 10 jaar. Nadeel was wel dat er te weinig ligbedden waren voor het aantal gasten in het hoogseizoen.

Animatie was redelijk voor kleinere kinderen. Voor grotere kinderen was er weinig te doen.

Verder gratis minigolf. En leuke speeltuin.

Op de camping was het s'nachts rustig. Wel was er soms overlast van blaffende honden buiten de camping.

Bij de winkel op de camping was goed brood verkrijgbaar. Wel aan de prijs. In de omgeving voldoende grote supermarkten.

Prima voor even

Mvdmeel, 15-8-2017

Het is een terrassencamping, voor sommige een behoorlijke klim om bij de accommodatie te komen. Met kleine kinderen niet aan te raden. Wat er mist is s avonds een bar om nog even een drankje te doen. De animatie viel erg tegen, heel rommelig. En in het hoogseizoen lijkt het wel een Nederlandsdorp in Toscane, daar moet je van houden. Overigens stacaravan via de camping zelf was er netjes. Wel krijg je weinig info mee vanuit de receptie.

Prachtige ligging!

M. Moberts, 4-8-2017

De camping ligt op een steile berg, met op diverse plaatsen prachtig uitzicht. Wij stonden centraal gelegen (dus wij hebben weinig hinder ondervonden van de steile ligging) in een stacaravan van de camping zelf. Deze is erg verouderd, op het oog netjes, maar toen ik beter keek, hingen in de hoeken behoorlijk wat spinnenwebben en de douche viel van ellende nog net niet uit elkaar. Schimmel in de douche etc. Echt aan vervanging toe. De buitenruimte bij de caravan is top. Een grote, compleet overdekte veranda waar we heerlijk konden zitten, de kinderen konden spelen en dat lekker uit de zon. De pizza's van het restaurant waren top, wij vonden ze heerlijk. Het zwembad vonden onze kinderen heerlijk, maar vooral onze 2e week erg druk, veel te klein voor de hoeveelheid mensen op de camping die er gebruik van willen maken. In de omgeving zijn div. mooie en leuke dorpjes. Lekkerste ijs ooit in Bolgheri, lekker rondstruinen en eten in Massa Marritima. Strand in Marina di Castagneto Carducci is met hele kleine steentjes, vonden wij minder fijn.
Gereisd familie in juli 2017

Voldeed niet aan onze verwachtingen

Scheepmaker, 1-8-2017

De camping ligt op een prachtige plek en is hierdoor zeer schaduwrijk. Wij hadden een lodgetent gehuurd via een touroperator en deze beviel ons zeer goed. Deze tenten stonden onderaan de camping waardoor een enorme klim ons werd bespaard. Het zwembad is te klein voor de camping om nog maar te zwijgen over de hordes mensen die het zwembad inrennen na openingstijden on handoeken te leggen. In de omgeving kun je heerlijk eten Ristorante il Bambolo. En de wandeling via het bergpad naar Castagneto is even een onderneming maar wel erg leuk. Vergeet niet een lamp mee te nemen wanneer je terug wandelt in het donker. De sanitaire voorzieningen zijn echt toe aan vernieuwing vooral beneden zijn ze echt dramatisch. Douche putjes die niet doorlopen. Deuren die kapot zijn (ijzer steekt uit) helaas wordt hier bij melding weinig tot niet op gereageerd.
Gereisd familie in augustus 2016

Wil graag weer terug!

Jurrian Hensen, 1-8-2017

Wat een super leuke camping is dit voor gezinnen met kleine kinderen! Een heerlijke zwembad waar de kleintjes lekker kunnen spelen tussen de water attracties. Daarnaast kun je echt lekker eten bij het restaurant en is de ligging van de camping prachtig. Voor de fietsliefhebbers onder ons kun je in de buurt ook heerlijk fietsen, echt een aanrader!
Gereisd familie in augustus 2015

Mooie camping , niet massaal

Kerkstra, 10-7-2017

Zitten in een ingerichte bungalowtent van touroperator, deze zijn gelegen aan de onderste terrassen ( allemaal rijen ) , vlakbij het zwembad / restaurant speeltuin winkeltje . Gelukkig zonder " overlast " daarvan te hebben . Tenten staan onder naaldbomen erg fijn! Gastheer van touroperator super! Regelt alles vriendelijk , en staat klaar voor een gezellig praatje . Idd als je hoger gelegen zit is het een stijle camping! Sanitair word keurig schoongehouden . Spraypark top! Wel hard lawaai door het water , peuterbadje super 0,40 diep. Kortom heerlijke vakantie !
Gereisd familie in juni 2017

Prachtige camping met aardig hoogteverschil

Bas, 30-6-2017

De camping is prachtig en mooi opgezet. Goede faciliteiten en aardig personeel. Mooie zwembaden, voor alle leeftijden iets. Echter is het hoogteverschil aannamelijk te noemen. Mensen die slecht ter been zijn of met kinderwagen zijn, raad ik dit park af.
Gereisd familie in juni 2017

schaduw rijke rustige camping (voorseizoen)

familie van Oers, 25-6-2017

de wegen op de camping zijn erg stijl. als je boven aan zit zoals wij zaten heb je een helling van 37%. wij gingen altijd brood halen en zwemmen door met de auto naar beneden te gaan maar dat deed zo goed als iedereen. de camping staat vol met naald bomen dit geeft een hele fijne schaduw zeker met het warme weer. het nadeel is wel dat er dus geregeld wat naalden op je vallen als je op je terras/veranda zit die niet overdekt is.

het restaurant heeft lekker eten maar sommige personeelsleden in de bediening hadden een uitstraling alsof ze er niet echt zin in hadden en keken rond uit boos en kwakte de kaart op tafel zonder een begroeting oid. wij hadden een hybrid lodge clever gehuurd van touroperator een heerlijke accommodatie die onder de glamping valt. we misten alleen wat kast ruimte in de slaapkamer en een plankje en handdoeken rek in de badkamer voor je tandenborstel e.d. de badkamer is ontzettend groot maar de douche cabine zelf erg klein wat het voor ons erg lastig maakte om onze dochter van 2 mee onder de douche te nemen. de gast heer en gast vrouw martijn en bianca van touroperator zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam en hebben ons verblijf zeker alleen maar positief beinvloed. als er iets kapot gaat heeft touroperator zijn eigen onderhoudsteam wat heel fijn is. het kapotte word gelijk vervangen en niet eerst een extra schroefje of plakbandje tot het echt niet meer gaat.

Topcamping

Jantien Lambeck, 24-6-2017

Wij hebben vorig jaar genoten in een prachtige lodge tent. Deze staan wat hoger op de camping, wel een steile klim naar boven.

Mooie zwembaden en genoeg te doen voor onze jongens van 7 & 9 jaar.

Strand met de auto ongeveer 20 minuten rijden.

Vada Beach is een aanrader, wit zandstrand ( komt door sodafabriek ). Is wel verder rijden.

Leuke plaatsjes.

Gereisd familie in januari 2017

Camping tegen een steile heuvel ,in bos

C.h.prijs, 30-5-2017

Je moet hier over een goede conditie beschikken, alles gaat steil omhoog.vje hebt veel beschutte plekken. Heb je niet vooraf geboekt , ga dan eerst een plek opzoeken . Dit voorkomt ergernis. Wij hebben het hier erg naar ons zin en het is voor ons de 2e keer dat wij hier zijn, voor ons geen geheimen meer. Nu is het nog stil in het bos en kunnen we genieten van alle vogels o.a. De wielewaal en de Bijeneter.enzv. De camping winkel is erg klein. Alleen het hoog nodige. Dus voor boodschappen naar het dorp.(Conad). De zee is dicht bij, met de auto . Wat ons betreft is dit een heel goede camping. En geef ik het een 8! Mooie omgeving , leuk zwembad. Niet echt voor de jeugd.

Dan kan je beter naar de grooooooote camping gaan in SAN Vincenzo. Wij hebben hier een huisje vooor 14 dagen dus hebben geen last van toilet blokken of zo. Huisjes zien er goed uit , ook de Glamping tenten .

Gebruik vd de bbq is in het bos een beetje gevaarlijk. Alleen op vaste plekken.

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pianacce (Glamping) in Castagneto Carducci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pianacce (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Pianacce (Glamping) scoort een 8.14 uit 10 op basis van 524 reviews.