7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping International Camping Etruria (Glamping)*** bij :

48 reviews over Camping International Camping Etruria (Glamping) in het Nederlands

heerlijke camping aan zee

Jeannette en Luco, 2-5-2017

Wat een hartelijk welkom door Jan en Miny van touroperator! Meteen waren we erg enthousiast over de lodgetent. Mooie tent (met toilet!), ingericht met goede spullen. Fijn dat je, naast een gasgril, ook gebruik kunt maken de de bbq. Het sanitair is uitstekent en behalve een winkeltje zijn er een slager en groentenwinkel. Super kwaliteit! Wij willen zeker terug!
Gereisd familie in april 2017

Heerlijk!

Astrid, 15-2-2017

Fijne camping, strand is ook heerlijk, we zaten in een bungalowtent vlakbij het schone sanitairgebouw. Elke week een mini marktje op de camping, tenminste toen wij er waren. Het was goed te lopen naar het dorpje. Toen we weggingen werd net aangegeven dat er een zwembad komt. Met treintje vanaf camping naar dorpje was ook leuk. Genoeg mooie dingen in de omgeving te zien!

Teleurstellend

Fam. Visser, 1-9-2016

Via touroperator hadden wij een stacaravan Mirto gehuurd.

Een prachtige en nette camping. De stacaravan was mooi en nieuw, jammer alleen van de mieren die overal lopen, dus ook in de bedden. Naast de mooie standplaatsen zijn er ook mindere plekken. Wij stonden helaas in de buurt van het centrale plein, met restaurant en winkeltjes en waar iedere avond, van circa 21:00 tot 23:00 uur, de kinderdisco werd georganiseerd. Heel leuk voor (wat oudere) kinderen overigens, maar onze twee jarige dochter werd regelmatig wakker door de onaangenaam harde muziek en ons plezier om ’s avond op de veranda te zitten werd er ook door ontnomen. Wij hadden juist voor deze camping gekozen omdat het rustig zou zijn. Vanaf de eerste dag hebben we geprobeerd een caravan op een rustigere plek te krijgen. Via de receptie bleek een wissel niet mogelijk en kregen we te horen dat het aan onze dochter lag. Touroperator kon ook niks voor ons betekenen. Achteraf kregen wij excuses en een tegemoetkoming van €75. Voor een accommodatie van ruim €2.600 was het een tegenvallende vakantie en met name een teleurstellende service van de camping en touroperator.

Nooit meer!

Tom, 29-8-2016

Camping was mooi aangelegd en locatie van de safaritenten was mooi, rustig en afgeschermd. Dichtbij het strand, leuke faciliteiten voor de kinderen en goede horeca. Echter, de tent was een groot mierennest. Tot in het ondergoed vond je ze terug. Ook het strooien van mierenpoeder hielp niets. Daarnaast staan de tenten in het mulle zand en ontbreekt een grasmatje, waardoor je steeds met vieze voeten rondloopt. Tot overmaat van ramp werd in de nabij gelegen strandtent 5 van de 14 nachten zware dansmuziek gedraaid tussen middernacht en 4 uur 's nachts. Alsof ze bij je binnen aan het draaien waren. Klagen bij de receptie leidde tot nul reactie. Ook het ontbreken van een zwembad was wel een dingetje. Voor ons nooit meer!

Top camping aan zee

WKH, 15-8-2016

Wij hebben ontzettend genoten op deze camping. Volgens mij een best grote camping maar zo voelde het niet. Ook een hele rustige camping. 'S avonds geen overlast gehad. De zee is aan de camping, slecht een paar minuutjes lopen.

Het sanitair gebouw was heel erg netjes, heerlijk gegeten in het restaurant. Echt een aanrader deze camping.

Gereisd familie in juli 2016

Geweldige camping! Absoluut top!

fam. Van de Laarschot, 11-8-2016

Etruria overtrof onze verwachtingen ruimschoots. Ligt direct aan zee: in ons geval 2 minuten lopen. Het centrum van de camping is met restaurant(zitplaatsen en afhaal), bar, podium, terras lekker levendig. Het sanitair is geweldig: altijd warm water, schoon en verzorgd. Het personeel op de camping vonden wij niet altijd even enthousiast maar daar hadden wij verder geen last van. In de directe omgeving is ook van alles te doen: leuke, gezellige plaatsjes met vele winkeltjes en restaurantjes. Op een uurtje of iets meer rijden; Pisa, Lucca en Florence. Kortom: een geweldige vakantie gehad op Etruria waar we nog lang van na zullen genieten!
Gereisd familie in augustus 2016

Prima camping, lekker aan zee

Diekman, 6-8-2016

Camping heeft mooie plaatsen, let wel op ligging ivm geluid kinderdisco. Deze start om 21.00u en gaat door tot 22.30.

Heerlijke camping aan zee

Boes, 5-8-2016

Deze camping is echt wat voor ieder wat wils. Zon zee rust mooie steden dorpjes. Voor kleine kinderen animatie om elf uur rust op de camping.de zee in vijf minuten afstand. Huurtent super voor elkaar. Prachtige schaduwrijke plek. Een grote ruime plek. Maar dat verschilt per plek.zeer nette toiletgebouwen. Het oude in het pijnboombos is vervangen door nieuw. Word de gele dag zon beetje schoongehouden. Voor lekker eten in marina di carducci kun je bij mandelini terecht. Wij hebben echt een heel fijne vakantie gehad. Personeel van camping ook behulpzaam. Engelse taal en Duits word gesproken.
Gereisd familie in juli 2016

Mooie bosrijke camping met veel schaduw !

Mark, 5-8-2016

Mooie grote camping maar door opzet knus. Veel bomen en ruime plekken. Afstand tot mooie en grote steden plus minus 1,5 uur rijden.
Gereisd familie in juli 2016

Mooie lodge maar de nachten waren verschrikkelijk.

Merel, 3-8-2016

Ook wij zijn hier de afgelopen twee weken geweest. Via de camping zelf de Kenia tenten besproken. De tenten zijn mooi ingericht en de bedden sliepen goed. Wel erg veel last gehad van insecten. Het winkeltje in de camping is qua prijs niet te duur. Het strand is werkelijk heerlijk, omdat wij een huurtent hadden kregen wij de hele vakantie ligbedjes toegewezen. Wij zaten niet aan het strand met onze tent maar vlak achter ons was de openbare weg die naar het strand loopt. In de nachten liepen hier vaak dronken mensen over heen die alles bij elkaar schreeuwden en ook nog keiharde muziek aan hadden. Drie keer naar de receptie geweest maar zij deden hier niets aan en gaven aan dat het maar een nacht is. Heel vervelend en niet professioneel. Omdat er in de nacht van 1 augustus ook nog overlast zou komen vanwege de insectenbestrijding zijn wij eerder naar huis gegaan. Heel jammer want wij denken dat dit de camping veel gasten gaat kosten. Ondanks een mooie camping komen wij hier ook niet meer terug.
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International Camping Etruria (Glamping) in Castagneto Carducci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International Camping Etruria (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International Camping Etruria (Glamping) scoort een 7.76 uit 10 op basis van 59 reviews.