Camping International Camping Etruria (Glamping) ***

Camping International Camping Etruria (Glamping)
International Camping Etruria (Glamping)
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor International Camping Etruria (Glamping) bij:

52 reviews over Camping International Camping Etruria (Glamping) in het Nederlands

Prachtige vakantie gehad, een super camping

Fam. Oenema, 12-9-2017

Een prachtige groene camping met ruime plekken. De zee op 4 minuten lopen vanaf onze tent. Iedere dag vers brood bij de mini market aanwezig. Ook kun je verse groente en fruit op camping kopen. Schoon sanitair, er wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Je kunt goed eten bij het restaurant tegen het strand aan. Op afstand van 3 kilometer is een grote supermarkt waar je alles kunt kopen. Onze kinderen van 14 en 17 jaar hebben zich ook goed vermaakt. Vriendelijk personeel bij receptie.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Onze vakantie op Etruria

hans, 6-9-2017

Mooie locatie aan zee, met mooie stacaravans alleen zo jammer dat er geen goed restaurant op de camping is maar een laag klasse productie restaurant echt jammer maar verder top
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top camping!

Robert Jansen, 3-9-2017

Sanitair was erg goed (altijd schoon, altijd warm water, goede wc's). Ook pizzza's in restaurant/afhaal. Campingplaatsen heel erg ruim, vaak meer dan 100 m2. Geen strakke straatjes, maar zeer speels en varierend in hoogte. Strand waar camping aan grenst is zeer mooi, water heerlijk schoon en lekker van temperatuur. Supermarktje heeft het broodnodige, inclusief de dagelijkse broodjes. Nabij strand beachbar voor lekkere hamburger of heerlijke koffie, ook prima. Sfeer op camping is top. Ook hulp van receptie of infopunt ook top!

Er waren geen waterpunten tussen de kampeerplekken, dat was een gemis. Tevens niet heel veel elektriciteitspunten waardoor je een hele lange kabel nodig hebt om erbij te komen. Van geluidsoverlast hebben we niet veel last gehad (van de camping), ondanks dat we redelijk dichtbij stonden (231). Op een dergelijke camping van deze grootte weet je dat er animatie/mini disco is, anders gewoon naar boerencamping gaan :-). Dure camping, maar waar voor je geld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

was leuk, maar voor 1x

Vugt, 22-8-2017

Tent is niet zoals je ziet dicht bij het strand en met zitje binnen en buiten met picknick tafel. Foto's komen niet overeen. Dus schijn bedriegt en je betaald er veel geld voor.

Schoonmaak is slecht. Zitten meer Italianen, Duitsers en Fransen dan Nederlanders. Kan je leuk vinden, maar kinderen weinig aanspraak, dit komt denk ik ook, omdat er geen zwembad is. Iedereen is erg op zichzelf.

Omgeving is wel mooi, je kan van hieruit veel leuke plaatsjes bezoeken.

Er staat klein tot middel camping, maar ze hebben ruim 600plaatsen en zetten overal tenten tussen, dus valt onder grote camping, moet je van houden.

Bedjes moet je betalen en kosten pp per bedje 150,00 per week, komt parasol nog bij, dus reken maar uit als je met zn vieren bent

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

heerlijke camping aan zee

Jeannette en Luco, 2-5-2017

Wat een hartelijk welkom door Jan en Miny van touroperator! Meteen waren we erg enthousiast over de lodgetent. Mooie tent (met toilet!), ingericht met goede spullen. Fijn dat je, naast een gasgril, ook gebruik kunt maken de de bbq. Het sanitair is uitstekent en behalve een winkeltje zijn er een slager en groentenwinkel. Super kwaliteit! Wij willen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Heerlijk!

Astrid, 15-2-2017

Fijne camping, strand is ook heerlijk, we zaten in een bungalowtent vlakbij het schone sanitairgebouw. Elke week een mini marktje op de camping, tenminste toen wij er waren. Het was goed te lopen naar het dorpje. Toen we weggingen werd net aangegeven dat er een zwembad komt. Met treintje vanaf camping naar dorpje was ook leuk. Genoeg mooie dingen in de omgeving te zien!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Teleurstellend

Fam. Visser, 1-9-2016

Via touroperator hadden wij een stacaravan Mirto gehuurd.

Een prachtige en nette camping. De stacaravan was mooi en nieuw, jammer alleen van de mieren die overal lopen, dus ook in de bedden. Naast de mooie standplaatsen zijn er ook mindere plekken. Wij stonden helaas in de buurt van het centrale plein, met restaurant en winkeltjes en waar iedere avond, van circa 21:00 tot 23:00 uur, de kinderdisco werd georganiseerd. Heel leuk voor (wat oudere) kinderen overigens, maar onze twee jarige dochter werd regelmatig wakker door de onaangenaam harde muziek en ons plezier om ’s avond op de veranda te zitten werd er ook door ontnomen. Wij hadden juist voor deze camping gekozen omdat het rustig zou zijn. Vanaf de eerste dag hebben we geprobeerd een caravan op een rustigere plek te krijgen. Via de receptie bleek een wissel niet mogelijk en kregen we te horen dat het aan onze dochter lag. Touroperator kon ook niks voor ons betekenen. Achteraf kregen wij excuses en een tegemoetkoming van €75. Voor een accommodatie van ruim €2.600 was het een tegenvallende vakantie en met name een teleurstellende service van de camping en touroperator.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer!

Tom, 29-8-2016

Camping was mooi aangelegd en locatie van de safaritenten was mooi, rustig en afgeschermd. Dichtbij het strand, leuke faciliteiten voor de kinderen en goede horeca. Echter, de tent was een groot mierennest. Tot in het ondergoed vond je ze terug. Ook het strooien van mierenpoeder hielp niets. Daarnaast staan de tenten in het mulle zand en ontbreekt een grasmatje, waardoor je steeds met vieze voeten rondloopt. Tot overmaat van ramp werd in de nabij gelegen strandtent 5 van de 14 nachten zware dansmuziek gedraaid tussen middernacht en 4 uur 's nachts. Alsof ze bij je binnen aan het draaien waren. Klagen bij de receptie leidde tot nul reactie. Ook het ontbreken van een zwembad was wel een dingetje. Voor ons nooit meer!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Top camping aan zee

WKH, 15-8-2016

Wij hebben ontzettend genoten op deze camping. Volgens mij een best grote camping maar zo voelde het niet. Ook een hele rustige camping. 'S avonds geen overlast gehad. De zee is aan de camping, slecht een paar minuutjes lopen.

Het sanitair gebouw was heel erg netjes, heerlijk gegeten in het restaurant. Echt een aanrader deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldige camping! Absoluut top!

fam. Van de Laarschot, 11-8-2016

Etruria overtrof onze verwachtingen ruimschoots. Ligt direct aan zee: in ons geval 2 minuten lopen. Het centrum van de camping is met restaurant(zitplaatsen en afhaal), bar, podium, terras lekker levendig. Het sanitair is geweldig: altijd warm water, schoon en verzorgd. Het personeel op de camping vonden wij niet altijd even enthousiast maar daar hadden wij verder geen last van. In de directe omgeving is ook van alles te doen: leuke, gezellige plaatsjes met vele winkeltjes en restaurantjes. Op een uurtje of iets meer rijden; Pisa, Lucca en Florence. Kortom: een geweldige vakantie gehad op Etruria waar we nog lang van na zullen genieten!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International Camping Etruria (Glamping) in Castagneto Carducci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International Camping Etruria (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International Camping Etruria (Glamping) scoort een 7.74 uit 10 op basis van 63 reviews.