Camping Camping Continental

7,1

4 reviews over Camping Camping Continental in het Nederlands

Heerlijke italiaanse familiecamping

Fam Bos, 16-8-2016

Direct aan privéstrand gelegen,eenvoudig sanitair(muntjes)goed schoongehouden. Uiterst gastvrij personeel.

Op loopafstand van camping gezellig plaatsje daarnaast met 10 autominuten aanrader: Garducci en San Vincenzo..en natuurlijk Pisa op 45min rijden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke muggenvrije camping direct aan zee

wi.moelands, 4-9-2013

Wij hebben 'n mobilehome gehuurd en volgens ons was dit de enigste op de hele camping.De roulot Superior was echt af.Nog nooit zo'n mooie caravan gehad.Super de luxe. De badkamer was van alle gemakken voorzien. Zelfs 'n haarfohn. Er waren ook goedkopere, maar dat zijn dan (gewone) caravans met aan de buitenkant 'n houten terras met keuken.

De camping ligt direct aan 't strand en op loopafstand van 't stadje.

Hier was tot laat in de avond van alles te doen.

Voor jong en oud. Op de camping is 'n winkeltje, 'n bazaar en krantenwinkeltje. Paar kilometer verder in Donoratico is de COOP en de Conad en nog 'n supermarkt. Douches op de camping met muntjes.

Camping is aan opknapbeurt toe, maar daar zijn de nieuwe eigenaren mee bezig.

Gereisd met partner in augustus 2013

Simpele goede camping

Anouk, 10-8-2011

Een prima camping als je niet teveel eisen stelt. Geen zwembad aanwezig en ook de animatie was alleen in het Italiaans. Weinig Nederlandse gezinnen gezien. Voornamelijk Italianen die hier ook de gehele zomer vertoeven. Na 100meter lopen zaten we heerlijk aan het strand. Camping is wel groot. Zijn eerste dag een uur aan het zoeken geweest naar onze tent (wel in het donker)

Qua prijs goedkoopste in de omgeving (incl Marina di Bibbona) voor 2 personen 10dagen met tent 335euro.

Wij vonden het erg leuk om tussen de Italianen te kunnen kamperen. Vanuit Marina di Castagneto alle bijzondere plaatsjes kunnen zien in de omgeving. Je zit erg snel weer op de snelweg.

Gereisd met partner in juli 2011

italiaanse sfeer aan zee

Bas Kruysdijk, 23-1-2010

Mooi grillig terrein met leuke verscholen plekjes voor tenten, maar ook voor caravans mooie plaatsen te vinden(zie foto). Veel vaste italiaanse gasten, vertier met name gericht op italiaanse kinderen echter ook leuk bevonden door onze kinderen. Leuke italiaanse sfeer, vriendelijke lui die italianen! matig sanitair (wel schoon) muntjes voor douche. zoals alle campings in italie wel redelijk aan de prijs. ca 55 eur per nacht voor 2 volw en 3 kinderen van 5, 8 en 11. geen zwembad en geen hollandse hoempapa. matig restaurant op camping (meer soort overdekte kantine) wel leuke restaurantjes in de omgeveing op loopafstand (ca 2km). de ligging aan het strand op loopafstand van klein dorpje waar zich heerlijke yogurteria en restaurantjes bevinden icm de rust en sfeer op de camping maakt dit tot een plek waar wij graag terugkeren!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping Continental in Castagneto Carducci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping Continental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camping Continental scoort een 7.06 uit 10 op basis van 7 reviews.