Hotel Bambolo ***

Hotel Bambolo
Bambolo
8,6

4 reviews over Hotel Bambolo in het Nederlands

Goed hotel ,et vriendelijk personeel in een zeer m

Koos en Herman Franssen, 17-7-2016

Makkelijk te bereiken met de trein, Service hotel personeel was gewoon goed. Lunch vonden wij gewoon normaal niet echt overdreven. Hotel ligt 2 km van de kust. Maar als je terugloopt naar het treinstation kun je onder het spoor door en kom je in een mooi natuur gebied. Via deze weg is het ongeveer nog 5 km naar de kust. Wij deden dit te voet. Als wij dan terug kwamen in het hotel konden wij verder genieten in het zwembad. Wat er ook altijd netjes bij lag.

's vonds zaten wij meestal te genieten in de tuin met een eigen gemaakte maaltijd en een heerlijk wijntje.

12 km achter het hotel beginnen de heuvels. We zijn naar het wijndorp Bolgeri gefietst Mooie route mooi dorp

Wat iets tegen viel was dat het weer bijzonder warm rond de 35 graden en als je alles wilt lopen/ fietsen is dat vermoeiend.

Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch maar simpel hotel

benjansen, 19-8-2015

Als je rust zoekt aan een zwembad moet je hier echt zijn. Het is een rustige plek welke naast een doorgaande weg ligt. Het personeel de eigenaar en de omgeving zijn meer dan prima. Wij hebben een familie kamer met vier bedden. Daar heb ik alleen de opmerking over dat het een warme kamer is. Maar wat wil je....je ligt met vier mensen op 1 kamer. Toen ik een opmerking gaf over het feit dat het té warm was in de kamer werd er gelijk een blik techneuten los getrokken om deze te maken. Jammer genoeg nog niet perfect maar oke....acceptabel. De prijs verhouding is misschien wat fout.

Heb de eigenaar een aantal tips gegeven....

- zorg voor wifi bij het zwembad. Voor de kinderen (jammer genoeg in deze tijd) bijna een must

- zorg ervoor dat er wat eenvoudiger drankjes te halen zijn

- zorg voor grotere familiekamers

- zorg voor horren in de ramen (je word hier immers lek gestoken na zon's ondergang.

Overigens. De mensen spreken Engels (receptie)...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooie locatie!

Sylvia_van_der_Male, 2-10-2012

Afgelopen weekend was ik in hotel Bambolo in Castagneto Carducci voor een lang en sportief weekend. Ik had zelf mijn fiets meegenomen, want vanuit dit hotel kun je prachtige routes fietsen. Je kunt er trouwens ook fietsen huren! Het personeel is aardig en behulpzaam. De kamers zijn schoon en ruim. Het ontbijt was heel uitgebreid, met o.a. vers fruit en zelf gebakken taarten. Het eten in het restaurant is buitengewoon. De Cacciucco, een typisch Toscaans visgerecht, is niet te versmaden. Vanuit hotel Bambolo zit je binnen een paar km op het strand en 5 km verderop is het dorpje Bolgheri, dat bekend staat om haar wijnen. Ik kan deze locatie iedereen aanraden!
Gereisd met vrienden in januari 2012

een tegenvaller

Carla & Bart - Eline & Bart, 28-7-2011

Het hotel werd in 2001 gerenoveerd, maar is sindsdien niet meer opgeknapt. Het vasttapijt in de kamer en de douche waren smerig. De inrichting van de kamer was verouderd. De kamers zijn zeer gehorig. Elke dag wel verse handdoeken. Het ontbijt was uitgebreid maar de broodjes niet echt vers. De hotel ligt kort aan de autostrade, maar 's nachts veel lawaai in de omgeving. Wel enkele leuke bergdorpjes in de buurt. Ons motto : zo weinig mogelijk tijd doorbrengen in het hotel.
Gereisd met vrienden in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bambolo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bambolo in Castagneto Carducci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bambolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bambolo scoort een 8.57 uit 10 op basis van 4 reviews.