7,3

2 reviews over Appartement Podere Le Maggiane in het Nederlands

Opgelet met eigenaar, lees verder...

Van Acker Luc, 21-8-2012

Deze accomodatie is prachtig gelegen op enige afstand van de openbare weg. Het zwembad is goed onderhouden. Het keukengerei laat wat te wensen over en is verouderd.

De eigenaar is niet betrouwbaar, hij rekent een dure bijdrage voor gebruik gas en respecteert niet het contract met het reisbureau. Wij moesten extra betalen, omdat we met 7 volwassenen waren, terwijl in ons contract 8 volwassenen waren opgenomen. Hij toonde geen begrip voor het reisbureau en bij aankomst kregen we een italiaanse woede over ons.

Wegens de warmte hebben wij de luiken boven niet geopend. Bij de eindcontrole heeft hij 1 luik gecontroleerd, net dat wat blijkbaar niet openging. We zijn moeten vertrekken zonder onze waarborg van 200 euro terug te krijgen. Op de factuur stonden onverklaarbare kosten. Het herstel kostte 115 euro voor iets wat simpel te maken was.

De buren hadden een klein beeldje gebroken en moesten 50 euro betalen.

Voor de jacuzzi moet je extra veel betalen voor enkele minuten.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Appartement met gunstige ligging

Astrid, 6-8-2009

Wij zijn afgelopen juli in een van hun appartementen geweest, te weten Casa Linda is geschikt voor 6 personen, maar met 6 volwassen is dit te klein. Gunstige locatie om bezoek te brengen aan o.a. Siena, Volterra en San Gigmona. Allemaal op korte afstand. Kleinschallig complex met in totaal 4 woningen. Schitterend uitzicht vanuit o.a. zwembad op de omgeving.Enige nadeel is de 1,5 km onverharde weg, waar je naar het appartement toe moet.
Gereisd familie in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere Le Maggiane in Casole d'Elsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere Le Maggiane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Podere Le Maggiane scoort een 7.33 uit 10 op basis van 2 reviews.