Appartement Agriturismo Il Poderino

Agriturismo Il Poderino

1 review over Appartement Agriturismo Il Poderino in het Nederlands

Super landelijk gelegen

Sander Linssen, 20-9-2010

Gekozen voor deze accomodatie, omdat we op zoek waren naar een landelijk, dus rustig, gelegen appartement/huis.

Appartement is gelegen in een oude boerderij. Deze is opgedeeld in 4 appartementen + 3 B&B kamer. Onze groep bestond uit 4 volwassenen en 1 kind. Hierdoor hebben we gekozen voor 1 appartement en 1 B&B kamer.

Appartement bestaat uit een open keuken/woonkamer met een slaapbank, badkamer met douche en toilet en een slaapkamer met 2 persoonsbed. De inrichting is zeer eenvoudig en heeft uitgez. de koelkast geen elektrische apparaten. Aan de achterzijde ligt een mooi en groot zwembad.

Locatie ligt tussen enkele grote akkers. Vanuit de hoofdweg (Strada Provinciale Terriciola) dien je een kleine 500m over een onverharde weg naar de accomodatie te rijden.

Ondanks dat het allemaal erg eenvoudig is, vonden wij de locatie en accomodatie super en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Il Poderino in Casciana Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Il Poderino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Il Poderino scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.