Appartement Borgo Casalvento *****

Zoover award

WebsiteLink naar website

94 reviews over Appartement Borgo Casalvento in het Nederlands

Ben Voermans, 14-10-2017

Fantastische appartementen op een geweldig erf. Heerlijk met kleine kinderen. Zelfs in oktober nog aangenaam in het licht verwarmde kinder buitenbad. Heerlijk bubbelbad voor de ouders. Werkelijkheid is net zo mooi als de foto’s weergeven.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Zoals elke keer weer een geweldige accomodatie

Nicole van Erp, 22-9-2017

Elke keer weer een geweldige accommodatie waar alles klopt en goed is.

Fantastische huizen met alle comfort. Broodjesservice voor het ontbijt. Heerlijk zwembad, tuin en jacuzzie. Kortom weer een heerlijke vakantie gehad op Borgo Casalvento!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een Toscaans paradijs!

Nicole, 26-8-2017

Voor ons was het de derde keer dat we hier zijn geweest en volgend jaar komen we opnieuw terug!

De mooie steden en de omgeving kennen we inmiddels, maar het blijft zo mooi en rustgevend. Lekker genieten op de Borgo, mooie zwembaden, mooi bubbelbad, veel ruimte en op z'n tijd een praatje met de overige gasten.

Onze dochter (bijna 6 jaar) heeft zich ook deze keer geweldig vermaakt.

Appartementen zijn prima ingericht, airco op de slaapkamers, grote koelkast, kleine diepvries en (net als elk huisje/appartement) een eigen wasmachine.

Barbara is echt ontzettend behulpzaam en gastvrij en dat geldt zeker ook voor Max!j

Ook deze keer hebben we gebruik gemaakt van een gratis dagje aan het mooie strand van Lido di Camaiore.

Er is maar 1 nadeel...... net zoals wij, willen veel mensen elk jaar weer terug en aangezien er maar 6 appartementen zijn dien je ver vooruit een reservering te maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch!!

Familie Kraall, 25-8-2017

Voor de tweede keer Borgo Casalvento bezocht. Wederom een fantastische tijd gehad. Ditmaal hadden wij een appartement aan de achterzijde (il fienile) waar we ook zeer tevreden over waren. Ruim appartement, twee keurige badkamers, heerlijk koel, mooi uitzicht! Terras bood veel privacy. Het zwembad is mooi/schoon, de jacuzzi blijft aantrekkingskracht houden, de moestuin is leuk (altijd verse kruiden bij de hand!), het terrein is echt ruim en keurig onderhouden. Een oase van rust en ontspanning!! De broodservice is ideaal, betekent dat je niet elke dag de 'berg' af hoeft te rijden. Veel mooie Toscaanse steden zijn aan te rijden en ook het strand bereik je in een kleine 45 minuten. Het is echt te zien en te merken dat Barbara haar hart en ziel in Borgo Casalvento heeft gestoken. Grote complimenten voor haar en haar team!! We will be back!

Fantasticooo is Borgo casalventoooo

Sharon, 24-8-2017

Fantasticooo is Borgo casalventoooo. De prosseco hangt daar in de lucht. Een onwijze rust tussen de krekels. Het ligt centraal van alles boven op een heuvel met een uitzicht over de olijfbomen en wijngaarde.

Wij waren daar met een kleuter en twee baby's. We zijn helemaal tot elkaar gekomen met het gezin en hebben de tijd van ons leven gehad.

Barbara laat niets aan het lot over en zorgt ervoor dat alles naar wens is. We hebben al weer geboekt voor de volgende vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige Agri turismo....jammer de bijen/wespen!

Chantal van der Gaag, 21-8-2017

Wat een prachtige locatie/terrein. Je wordt hartelijk ontvangen door Barbara met haar hond. Super vriendelijk. Ze loopt mee naar het huisje en legt alles even uit. Je krijgt een heerlijke fles wijn en olijfolie cadeau.

Wij logeerde in type La Pilla.

Het terrein is werkelijk prachtig met een super mooi zwembad, jacuzzi en vele ligplekjes......heel idyllisch allemaal. Prachtige olijfgaard en mooie grote bomen.

Het huisje is heel italiaans ingericht maar dat maakt het ook erg leuk. Bedden vonden wij iets minder liggen maar waren niet vreselijk. Goede douche en heel veel keukenspullen. Zelfs handdoeken, badjas en slippers lagen klaar.

Waren veel mensen die al jaren terugkwamen...voor ons was het de eerste keer.

Enige echte nadeel was dat we veel last hebben gehad van bijen/wespen. Veel kinderen waren gestoken. Dit lag niet heel relaxt bij het zwembad en zijn dus veel bij huisje gaan zitten. De bijen kwamen water opzoeken bij zwembad vanwege droogte. Deze komen van een bijenhouder in de omgeving. Voor ons was dit best een domper omdat de kinderen ook erg bang waren om gestoken te worden.

Verder echt een super mooie luxe agriturismo waar je echt kunt bijkomen maar ook veel leuke dingen kunt bezoeken. Wij hebben vanuit de borgo Lucca, Pistoia, Florence, Vinci en Pisa bezocht...allemaal heel goed te doen. Florence zelfs met trein gedaan...ideaal vanuit Pistoia (en heel betaalbaar).

Minder weergeven

Kamertip: Wij zaten aan achterzijde bij de weg maar hebben dit niet als storend ervaren. Heerlijke avondzon!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische plek in het hart van Toscane!

Sjoerd, 15-7-2017

Voor de derde keer verbleven wij met veel plezier 2 weken bij Borgo Casalvento. Ruime appartementen met volledige inboedel, prachtige tuin, heerlijke zwembaden (ideaal voor kleine kinderen), de moestuin, ruim voetbalveld, jacuzzi en de hartelijke verzorging door Barbara, Phillipo en Max! Dit was zeker niet de laatste keer!

Rust, Ruimte en Relaxed. Superverblijf

Sus, 29-6-2017

Een supermooie plek voor een vakantie.

Het verblijf is super, vooral de grote tuin met speeltuin, zwembaden, voetbalveld en mooie bomen.

Mooiste vakantieverblijf waar we tot nu toe zijn geweest!

Qua uitstapjes is er genoeg in de buurt. De italiaanse steden, dierentuin, wandelingen en goede restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Close to perfection

Rene Ruijgt, 10-5-2017

Mooie appartementen, echt een fantastische mooie tuin (thanks to Max) met zwembaden, Jacuzi, voetbalveldje , speeltuin voor de kleintjes en in een hele mooie omgeving, echt een super vakantie .

Eigenaresse Barbara heeft er echt iets moois van gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Prachtig

Yvonne, 7-5-2017

Prachtige omgeving, lieve medewerkers, heel centraal gelegen.
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Borgo Casalvento bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo Casalvento in Casalguidi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo Casalvento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Borgo Casalvento scoort een 9.78 uit 10 op basis van 131 reviews.