9,8

Uitstekend

Zoover award

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Borgo Casalvento***** bij :

89 reviews over Appartement Borgo Casalvento in het Nederlands

Prachtige Agri turismo....jammer de bijen/wespen!

Chantal van der Gaag, 21-8-2017

Wat een prachtige locatie/terrein. Je wordt hartelijk ontvangen door Barbara met haar hond. Super vriendelijk. Ze loopt mee naar het huisje en legt alles even uit. Je krijgt een heerlijke fles wijn en olijfolie cadeau.

Wij logeerde in type La Pilla.

Het terrein is werkelijk prachtig met een super mooi zwembad, jacuzzi en vele ligplekjes......heel idyllisch allemaal. Prachtige olijfgaard en mooie grote bomen.

Het huisje is heel italiaans ingericht maar dat maakt het ook erg leuk. Bedden vonden wij iets minder liggen maar waren niet vreselijk. Goede douche en heel veel keukenspullen. Zelfs handdoeken, badjas en slippers lagen klaar.

Waren veel mensen die al jaren terugkwamen...voor ons was het de eerste keer.

Enige echte nadeel was dat we veel last hebben gehad van bijen/wespen. Veel kinderen waren gestoken. Dit lag niet heel relaxt bij het zwembad en zijn dus veel bij huisje gaan zitten. De bijen kwamen water opzoeken bij zwembad vanwege droogte. Deze komen van een bijenhouder in de omgeving. Voor ons was dit best een domper omdat de kinderen ook erg bang waren om gestoken te worden.

Verder echt een super mooie luxe agriturismo waar je echt kunt bijkomen maar ook veel leuke dingen kunt bezoeken. Wij hebben vanuit de borgo Lucca, Pistoia, Florence, Vinci en Pisa bezocht...allemaal heel goed te doen. Florence zelfs met trein gedaan...ideaal vanuit Pistoia (en heel betaalbaar).

Minder weergeven

Kamertip: Wij zaten aan achterzijde bij de weg maar hebben dit niet als storend ervaren. Heerlijke avondzon!

Gereisd familie in augustus 2017

Fantastische plek in het hart van Toscane!

Sjoerd, 15-7-2017

Voor de derde keer verbleven wij met veel plezier 2 weken bij Borgo Casalvento. Ruime appartementen met volledige inboedel, prachtige tuin, heerlijke zwembaden (ideaal voor kleine kinderen), de moestuin, ruim voetbalveld, jacuzzi en de hartelijke verzorging door Barbara, Phillipo en Max! Dit was zeker niet de laatste keer!
    Gereisd familie in juli 2017

Rust, Ruimte en Relaxed. Superverblijf

Sus, 29-6-2017

Een supermooie plek voor een vakantie.

Het verblijf is super, vooral de grote tuin met speeltuin, zwembaden, voetbalveld en mooie bomen.

Mooiste vakantieverblijf waar we tot nu toe zijn geweest!

Qua uitstapjes is er genoeg in de buurt. De italiaanse steden, dierentuin, wandelingen en goede restaurants.

Gereisd familie in juni 2017

Close to perfection

Rene Ruijgt, 10-5-2017

Mooie appartementen, echt een fantastische mooie tuin (thanks to Max) met zwembaden, Jacuzi, voetbalveldje , speeltuin voor de kleintjes en in een hele mooie omgeving, echt een super vakantie .

Eigenaresse Barbara heeft er echt iets moois van gemaakt.

Gereisd familie in april 2017

Prachtig

Yvonne, 7-5-2017

Prachtige omgeving, lieve medewerkers, heel centraal gelegen.
      Gereisd familie in mei 2017

Geweldige locatie om heerlijk tot rust te komen

Roy van Druenen, 3-9-2016

Geweldig ruime, goed onderhouden appartementen in een authentiek landhuis. Grote tuin met voetbalveldje, tafeltennis en -voetbal, twee zwembaden, jacuzzi in een mooi aangelegde, goed onderhouden tuin met onder andere fruit- en olijfbomen.

Vriendelijke en persoonlijke ontvangst van Barbara. Een persoonlijke welkomstmap met leuke tips in de omgeving, kortingskaarten en broodservice.

Door slechts 6 appartementen is het erg rustig en overzichtelijk. Kinderen kunnen zich fantastisch met elkaar vermaken zonder dat ouders continu mee moeten, en dus zelf ook tot rust komen.

Zeker een aanrader, ook omdat het de ideale uitvalsbasis is naar onder andere Florence, Lucca, Pisa en het minder bekende maar zeker zo mooie Pistoia.

Perfecte zomerbestemming

Iris Putman, 31-8-2016

Supermooie en gastvrije accomodatie. De appartementen zijn schoon, ruim en lekker koel. Gastvrouw Barbara doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Max de tuinman zorgt dat het hele terrein er tiptop uitziet. Een paar van de andere pluspunten:

- airco slaapkamers

- gebruik jacuzzi

- 2 mooie zwembaden

- broodjesservice

- gratis dagtickets voor luxe beachclub aan zee

- picknickgelegenheid met mooi uitzicht

We gaan normaal nooit ergens naartoe voor de tweede keer maar dit adres gaan we zeker nog een keer aandoen in de toekomst...!

Helemaal perfect!

wilfred en susanne, 30-8-2016

Toen we de poort openden leek het alsof we in een paradijjs terecht waren gekomen. Wat was het hier mooi, prachtig aangelegd en keurig onderhouden. Met liefde gedaan. De gastvrije Barbara heette ons welkom en liet ons het terrein zien. Het huis was van alle gemakken voorzien, zowel binnen als buiten en ruim.

We hebben een heerlijke week gehad bij Borgo Casalvento en komen volgend jaar graag terug. Het is verreweg de lokatie met de beste prijs/ kwaliteit verhouding die we kennen. En een van de mooiste!

Gereisd familie in juli 2016

Ook de vierde keer weer geweldig!

Guus, 22-8-2016

Wat een fantastische plek! zelfs na de vierde vakantie hier willen we volgend jaar weer terug..

Borgo Casalvento heeft een prachtige tuin, een geweldig zwembad met veel ligbedden (er is dus altijd wel een plekje en soms zelfs het zwembad voor je alleen, zelfs in het hoogseizoen!), prachtige ruime en schone appartementen. Het ligt in een prachtige omgeving met veel bezienswaardigheden en het terrein is zeer veilig en kindvriendelijk. De service van Barbara, Filippo en Max is fantastisch, echt niets is te veel gevraagd!

De moestuin waar je groenten, kruiden en fruit uit kunt pakken is heel fijn en de speeltuin en het voetbalveld zijn ook top! Borgo Casalvento heeft ons hart gestolen!!!

Echt een hele bijzonder plek en we kijken er nu al naar uit om volgend jaar hier weer te mogen verblijven!

Geweldig!!

Laura Vols, 22-8-2016

Wat een fantastische vakantie weer. We zijn hier voor de tweede keer geweest, maar zeker niet de laatste keer. Zo'n mooi complex en Barbara is een fantastische gastvrouw. Je kan alles vragen en niks is te gek.

Ook voor de kinderen is het een paradijs, ze komen niks tekort. Hele dag buiten, zwemmen, spelen, voetballen.

En hele gezellige weken gehad met de 'buren'.

Huis is ook heel mooi, terras fijn en een BBQ bij het huisje is ook heel fijn!

Hopelijk volgend jaar weer!

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo Casalvento in Casalguidi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo Casalvento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Borgo Casalvento scoort een 9.77 uit 10 op basis van 125 reviews.