Vakantiehuis Antico Borgo di Isola Santa

Antico Borgo di Isola Santa

3 reviews over Vakantiehuis Antico Borgo di Isola Santa in het Nederlands

Je moet ervan houden

Audrey, 1-11-2009

Voor iemand die slecht ter been is, is dit geen aanrader. Je moet over keien die erg glad kunnen zijn en de straatjes zijn soms erg steil. We zijn er met 6 volw, een kind van 2 en een baby geweest.

De supermarkt is 12 km verderop. Er is in de omgeving helemaal niets te doen. We hebben ca 25 gr gehad en als het weer niet zo goed was geweest hadden we een erg slechte vak gehad. We zaten met 4 volw en 2 kinderen in een huisje van 10 pers. De woonkamer was veeeeeel te klein. Voor 2 pers was het prima te doen, omdat er alleen een (slaap)bank staat voor 2 personen. 1 kookpit deed het niet en de stoppen zijn 2x doorgeslagen. Er is geen magnetron, waterkoker en koffiezetapp. Oven was erg smerig. Het water kwam van de bron. Het sanitair en slaapkamers waren schoon. Nadat ik een raam had opengezet had ik een schorpioen in de slaapkamer! Mocht je meer willen weten, mail me dan.

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

Atie, 26-5-2008

Een heel aparte ervaring in een oud bijna uitgestorven dorpje, aan een prachtig stuwmeertje met veel karpers en forellen. Wanneer je van rust en natuur houdt is dit een aanrader. Er zijn geen winkeltjes in de buurt, alleen een prima restaurantje!(is niet alle dagen open)
    Gereisd met partner in mei 2008

Frits Cleveringa, 26-6-2005

Op een schitterende locatie ligt het "dorpje" Isola Santa. In het verlaten dorpje (3 straatjes)zijn enkele huisjes gerestaureerd. Als je van stilte en een mooie omgeving houdt, is dit zeker een aanrader. Het is niet geschikt voor mensen welke moeilijk ter been zijn, en ook voor kinderen is er niet zoveel te doen. Maar verder.... fantastisch!!! In de omgeving zijn genoeg steden om te bezoeken en ook stranden zat.

Door de geisoleerde ligging in de bergen kan je echt niet zonder auto (de bus rijdt maar 3x perdag!!)

Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antico Borgo di Isola Santa in Careggine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antico Borgo di Isola Santa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Antico Borgo di Isola Santa scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.