Aparthotel Tenuta Cantagallo

Aparthotel Tenuta Cantagallo
Tenuta Cantagallo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Tenuta Cantagallo bij:

1 review over Aparthotel Tenuta Cantagallo in het Nederlands

mooie locatie werk aan de accommodaties

patsyspoetnik, 21-7-2014

mooie locatie in prachtige omgeving. Alle belangrijke bezienswaardigheden op ongeveer een uur rijden. Jammer dat er niet blijvend geïnvesteerd wordt in de accommodaties. Er waren nogal wat gebreken: zetelbed viel uiteen, tafel stond helemaal slap, douchekop helemaal los, parasol buiten niet meer bruikbaar, zwembad kan properder, keukengerief versleten, slordige indruk buiten..... De meeste keukenspullen en de douchekop zijn redelijk snel vervangen, het gasfornuis is defect gebleven alsook de rest van de opgesomde gebreken. 1 poetsvrouw voor het ganse domein is dan ook net iets te weinig. De staat van de bedden kan heel wat comfortabeler en de douchewanden mogen eens vervangen worden (of grondiger gepoetst). Moest ik weten dat men een grote moeite doet om het geheel te upgraden zou ik wel terug komen. Anders zoek ik mij wel een ander verblijf.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tenuta Cantagallo in Capraia e Limite , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tenuta Cantagallo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Tenuta Cantagallo scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.