Aparthotel Le Acacie ****

8,4

4 reviews over Aparthotel Le Acacie in het Nederlands

Heerlijke stek

EB, 5-8-2017

Prima en volledig appartement (niet gezellig, maar compleet en ingerichte keuken). Goede faciliteiten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Volkshotel, geen aanrader

Ronald, 29-8-2008

Helaas geen goede ervaring. We kregen een kamer onderin die heel erg stonk naar de riolering. De service daarna echter zeer goed. Omdat het hotel vol was, regelden ze een kamer in het Grand Hotel Elba International. Dat is aanzienlijk beter. Acacie pretendeert volgens hun eigen site (eveneens) 4 sterren maar waar ze dat op baseren is me volstrekt een raadsel (touroperator) geeft ze overigens 3 sterren).

Ik kan me niet voorstellen dat onze kamer de enige kamer was die zo stonk.

Mijn eerste indruk: Het zwembad was erg druk, met luidruchtige muziek. Het hotel ligt niet direct aan het strand (ca 400m?). Smal strand, vol met bedjes. Ik vond het armoedig ogen.

Kan niet oordelen over het eten of de rest.

Mijn indruk is: een volkshotel.

Gereisd met partner in augustus 2008

Mooi appartement met uitzicht over zee

Inge Frijters, 26-8-2008

Wij zaten in een appartement in Le Acacie. Ap. ruim en comfortabel ingericht met prachtig uitzicht over zee en veel privacy. Zwembad prima, genoeg ligbedden. Voldoende animatie voor kinderen (o.a. minidisco). Strand niet bijzonder (smal), diverse mooie stranden met de auto bereikbaar. Plaatsje Capoliveri is leuk voor een avond, circa 4 kilometer verwijderd van Acacie. Porto Azzuro vonden wij zeer de moeite waard evenals Porto Feraraio. Elba zeker aan te bevelen voor een week. O.a. beide villa's van Napoleon bezocht en een aquarium. Veel Italiaanse toeristen, niet veel Nederlanders.
Gereisd familie in augustus 2008

Aanrader

Doreen, 22-7-2008

Heerlijke vakantie gehad in Le Acacie. Vooral de keuken was zeer goed. Elke dag zeer uitgebreid anti-pasti buffet, en daarna keuze uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten en diverse desserts. Zeker een aanrader dus voor de liefhebber van de Italiaanse keuken.

Het hotel heeft 2 stranden en voor een meerprijs v.a. 40 Euro per week kun je parasol met 2 ligbedjes huren. Hierbij dient opgemerkt te worden dat het ene strand uit grover zand bestaat en dus niet zo ideaal voor kinderen die in het zand spelen. Het andere strand was geschikter. Het zeewater is heel helder, alleen waren er in de week dat wij er waren veel kwallen, die door de badmeesters eruit gevist werden. Dit zou normaliter niet aan de orde zijn.

Zwembad bij het hotel zeer schoon, elke avond werd het grondig gereinigd. Kamers werden elke dag gepoetst. Personeel en animatieteam erg vriendelijk. Acacie is een hotel dat mijns inziens vooral op families met kinderen is gericht, voor paren of jeugd was er weinig vertier.

Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Acacie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Le Acacie in Capoliveri (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Le Acacie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Le Acacie scoort een 8.4 uit 10 op basis van 4 reviews.