8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villaggio Capalbio*** bij :

10 reviews over Hotel Villaggio Capalbio in het Nederlands

Een mooi rustige plek

Sandra, 5-8-2017

Is een mooi accomodatie en plek. Zwembad en bubblebad zijn geweldig. Er is altijd een badmeester.

Accomodatie zijn netjes en schoon. Er is animatie en zeer geschikt voor kleine kinderen. Hebbebn achter het zwembad een locatie dus kan je even rustig bij het zwembad zitten. Strand dichtbij en heel mooi. Veel uitstapjes gemaakt. Top locatie.

Gereisd familie in juli 2017

Mooi rustig park

Elmar & Femke, 24-6-2014

Wij hadden een mooi 6 persoons huisje (49) (2 slaapkamers, woonkamer met oude bedbank, eettafel en keuken). Bij aankomst waren de bedden opgemaakt, lagen de handdoeken klaar en was de woning netjes schoon.

Let op: de italianen schijnen in de bar/restaurant koffie te drinken dus geen koffiezetapparaat/waterkoker of ketel aanwezig. Keuken eenvoudig ingericht maar wat je nodig hebt is er.

Op het park is een lekker zwembad aanwezig met genoeg ligbedden, een zwembadbarretje, een speeltuin met springkussen, tafeltennis, voetbalspel (waarvan één kapot).

Personeel was zeer aardig en behulpzaam (leuke tips voor uitstapjes).

Park is wel wat afgelegen voor het maken van uitstapjes, dus wel een eindje rijden.

Gereisd familie in juni 2014

Prima vakantiebestemming

Astrid , 28-7-2012

het vakantiepark is schoon, keurig onderhouden en van alle gemakken voorzien. Onze kinderen vermaakten zich prima met tafeltennissen, zwemmen, voetballen en tennissen. Het animatieteam was enthousiast en niet overdreven aanwezig. Als je zin had kon je meedoen, zo niet, ook prima. Dames achter de poolbar waren erg vriendelijk. Enige minpuntje was het restaurant op onze aankomstdag. Dat was een wisseldag en het personeel kon de drukte niet aan, waardoor onze bestelling tot twee keer toe naar een andere tafel verdween en we uiteindelijk allemaal apart ons eten kregen. later in de week zijn we nog een keer geweest en toen was het eten en bediening prima. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in juli 2012

Zeer goedverzorgd park met vriendelijk personeel

J&t, 8-9-2011

Mooie, moderne, luxe huisjes met fris opgemaakte bedden en handdoeken ( worden halverwege week ook nog vervangen). ondanks laagseizoen leuke, eenvoudige animatie voor kinderen. Eten in restaurant is heerlijk en je zit er ook heel gezellig. Het park is goedverzorgd en alles wordt netjes en schoon gehouden. Veel personeel. De omgeving is ook heel mooi, alleen wel wat rustig ( en soms ook wat ver rijden, voor ons met kleine kinderen soms wat onhandig). Weinig nederlanders. Verder leuke speeltuin en mooie tennis- en voetbalvelden. Park kijkt uit op berg met wijngaard. Geboekt via touroperator.
Gereisd familie in september 2011

Heerlijke vakantie, fijn vakantiepark

De Vries, 2-2-2011

In de zomer van 2010 hebben we dit vakantiepark bezocht met onze 3 kinderen (4, 8 en 10 jaar). Voor elk kind wat wils vanwege het animatieteam, tafeltennistafels, tafelvoetbalspellen, springkussen, speeltuintje en het fraaie kunstgrasveld waar elke avond door alle kinderen (Italiaanse en Nederlandse, tot ongeveer de leeftijd van 16 jaar) werd gevoetbald. Eén keer per week voetbal door de vaders tegen het personeel. Gratis shuttle naar het strand was ideaal. Eten in het restaurant is uitstekend, en de afhaalpizza's ook. Prettige huisjes, ruim genoeg, airco, voldoende kastruimte. En alle medewerkers waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd familie in juli 2010

Het ultieme relaxen

Simone, 4-8-2009

Een heerlijk oord waar wij met onze 2 zoons van 5 en 9 jaar heerlijk ontspannen konden. Het park is erg veilig, kinderen kunnen nooit ver weg. Geweldige animatie waar alles mag en niets moet. Aardige en zeer behulpzame mensen. Een lekker zwembad waar altijd plek is en waar de badmeester ook niet te streng is. Het eten in het restaurant was heerlijk en goed betaalbaar, ook pizza af te halen. Ons 6-persoons huisje was comfortabel met airco en lekkere ruim. Wel wat gehorig!

Als je een echte strandganger bent kom je hier wel wat bedrogen uit, het dichtsbijzijnde strand is alleen met de auto te bereiken en heeft zwart zand! In porto ercole wel witte stranden, is wel flink verder.

Verder dus een heerlijk oord waar je echt kunt genieten van rust en ontspanning.

Gereisd familie in juli 2009

Prachtig landgoed! Aanrader.

Petra, 31-7-2008

Wij hebben in juli 2008 in een huis gezeten op het landgoed waar ook een hotel en een kleine camping is. Van de camping werd geen gebruik gemaakt. Er is een animatieteam voor groot en klein, het zwembad is prachtig, schoon en je mag er alles! Dwz; zonder badmuts, met short, met ballen, opblaasbedjes enz. In het restaurant serveren ze heerlijke gerechten, de mensen zijn vreselijk aardig, attent en doen alles voor je. Ons huis had twee badkamers, heerlijke bedden en ook heel belangrijk; airco op de slaapkamers.

Wij gaan volgend jaar weer terug!

Gereisd anders in juli 2008

Vakantiepark op terrein waar hotel ook staat.

Petra, 31-7-2008

Het park ligt in de heuvels van Toscane. Het is een klein park met veel goede voorzieningen. Er is een animatieteam dat voor kinderen van alle leeftijden activiteiten organiseert. In het zwembad hoef je geen badmuts op, je mag een short aan en ondanks de zeer precieze badmeester is bijna alles toegestaan. In het restaurant kun je heerlijk eten.

Onze kinderen van 16,14 en 14 willen er graag weer naar toe.

Het huis heeft airco, heerlijke bedden en wij hadden twee badkamers.

Twee keer per week schone lakens en handdoeken. Kortom; een perfecte plek om vakantie te vieren.

Een aanrader!

Ingrid, 19-7-2008

Wij zijn net terug van 2 weken Villagio Capalbio via verhuurorganisatie in een Vilette voor 6 personen. Een erg mooie vakantiewoning met veel ruimte, goede bedden en een heerlijk terras. Rustig park, met schitterend uitzicht en privacy. Er zijn niet veel huisjes (zo'n 12) de rest zijn het hotelkamers. Dit is het echte Toscane, met vooral veel italianen. Het animatie team is top, voor alle leeftijden wordt er wat georganiseerd. Het restaurant is prima en de mensen zijn meer dan aardig. Wel wordt er alleen italiaans gesproken, maar een enkeling spreekt ook engels.
Gereisd anders in juli 2007

een aanrader!

Astrid (15 jaar), 14-7-2008

Wij zijn net terug van 2 weken Villaggio Capalbio en het was echt super! Het is vooral een goed vakantiepark voor families met kleine kinderen vanwege het animatieteam (4 pers.). Voor tieners worden er dingen georganiseerd zoals voetbal en (tafel)tennis. Engels wordt er alleen niet zo goed gesproken, wat afspraken maken wel wat lastiger maakt. Op het park komen vooral veel Italianen, het aantal Nederlanders is niet zo groot. Het zwembad is mooi schoon, net als het huisje. De mensen van het park zijn heel aardig en behulpzaam. Vooral het animatieteam krijgt van mij een groot compliment! Ik heb me hier echt heel goed vermaakt! TIP: ga eens een keer naar het dorpje Capalbio en loop een stukje omhoog. Hier vind je traditionele Italiaanse restaurantjes met een prachtig uitzicht!

TIP: maak een ritje op een paard van de manege vlakbij het park (het park uit naar rechts, vlak daarna naar links)

Gereisd anders in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villaggio Capalbio in Capalbio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villaggio Capalbio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villaggio Capalbio scoort een 8.3 uit 10 op basis van 10 reviews.