Camping Blucamp ***

Blucamp
8,3

6 tips over Blucamp

Louis, 4-8-2016
Aanrader om hier heen te gaan. Wij waren hier half juni, dus zeer rustig, maar we gaan hier vast nog eens terug komen.
Bert, 8-7-2014
Ga naar Elba! Met de auto via het veer (via Piombino) of daar goedkoop een auto/scooter huren en het eiland verkennen. De omgeving van Campiglia is niet erg spannend maar als je wat verder het land inrijd word het wel mooi. Lucca en San Gimigliano zijn ook aanraders.
Susanne van Roomen, 14-8-2013

Een dagje Rome met de trein. Vanaf San Vincenzo 6:45 aankomst Rome 9:45 en terug 20:15, aankomst 23:15

De zwavel bron in Saturnia

Op de camping sta je bovenaan in de zon, maar heb je een fantastisch uitzicht en er is vaak wel een beetje wind. Wat lager sta je heerlijk in de schaduw en waait trouwens ook het windje. Krekels zijn overal, ze maken een oorverdovend geluid, maar dat went heel snel en dan hoor je ze niet meer.

Henke Poulssen, 4-8-2013
Eet bij pizzeria Il Pozzo Lungo eens een Campigiesa !
Jeanne, 19-7-2013
Zorg voor voldoende kleingeld voor in de parkeermeters bij het strand.
Kim van Lendt, 19-7-2012
Met kleine kinderen (van mij zijn 3 en 6) dolen door het plaatsje Campiglia Marittima en met een Walky Talky elkaar proberen te vinden. Deze zoektocht in het centrum van dit toch wel doolhof-stadje vonden die van mij ge-wel-dig! Stranden: tussen bossen en centrum van San Vicenzo openbaar strandje vinden, zit je midden tussen de Italianen. Bij Piombino kun je snorkelen vanaf een keistrandje met uitzicht op Elba. Populonia is erg leuk. Massa Marittima is ook de moeite waard.