Beoordelingen Camping Blucamp***

Blucamp***
44 beoordelingen
Beoordelingen Camping Blucamp***
Via Tuttiventi 18, I-57021, Campiglia Marittima

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Blucamp*** in Campiglia Marittima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Blucamp*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Blucamp scoort een 8,2 uit 10, op basis van 44 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Blucamp*** in Campiglia Marittima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Blucamp***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Blucamp*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 19 vakantiefoto's van Camping Blucamp*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Blucamp*** met andere accommodaties in Campiglia Marittima.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

38 beoordelingen over Blucamp***

44 beoordelingen
8,6
7,8
7,4
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Lekker rustige en goedkope camping!"vertalen
Bert
6,0
9,0

08-07-2014 Afgelopen 2 weken op deze camping verbleven, prima vakantie gehad.
Wij hadden de hoger gelegen plekken, wel jammer genoeg niet veel schaduw maar wel een erg mooi uitzicht. De omgeving is met de auto goed te verkennen en ook het stadje is erg mooi, en met de voet goed te doen. De plaatsen zijn niet mega groot (8x8 ongeveer voor een B-plek) maar groot genoeg. Het zwembad is erg groot en erg schoon zonder al te veel chloor. Enig nadeel is dat ze erg streng zijn met eten en drinken rond het zwembad, zelfs op de ligstoelen op 10 meter naast het zwembad komen ze nog melden dat je er niet mag eten en drinken, beetje pietluttig.. Het restaurant is niet duur maar ook niet speciaal. Prima voor een keertje te lunchen of de eten maar niet voor elke dag. Er hing wel een grote TV om het WK voetbal te zien. We hadden geen kinderen mee maar er zijn pingpongtafels en speeltoestellen. Je hoort soms honden blaffen uit een kennel in de buurt, niet erg storend. De lagere plekken hadden wel meer schaduw.

met partner, 2013
"Prima camping, slecht restaurant"vertalen
Tijmen
3,0
8,0

29-08-2013 Op deze camping krijg je veel waar voor je geld. Een goed onderhouden camping in een prachtige omgeving met schoon sanitair. De zee is op ongeveer een kwartier rijden van de camping en er is een kleine supermarkt op korte afstand van de camping. Het personeel van de camping is aardig en de campingbaas staat de hele dag zichtbaar te genieten van zijn camping, mooi gezicht!

Ga je uit eten op deze camping, dan betaal je voor een bord friet(15 frieten, maximaal, zie foto) met smaakloze schnitzel maar liefst €9,50. Bij de pizza Hawaii ontbrak tomatensaus. De pizza salami was nog het best te doen, en met €4,50 ook het goedkoopst. Voor een corona betaal je €4,- terwijl er €3,50 op de menukaart staat. Bij het afrekenen betaal je ook nog verplicht €1,- fooi per persoon terwijl de bediening niet heel goed was. Advies: ga in het dorp uit eten, niet op de camping of bestel allemaal pizza salami.

met oudere kinderen, 2013
"Prachtige camping, mooi gelegen!"vertalen
Laura
8,0

20-08-2013 De camping had een erg mooie ligging tegen een heuvel, in de verte zag je de zee. De plekken waren klein, maar de auto hoefde niet op de plek, daarvoor waren er parkeerplaatsen. op de plaatsen beneden was het meeste schaduw. In de omgeving was veel te doen. Campiglia Marittiema was een leuk dorpje, 15 min. lopen, je kon er lekker en goedkoop eten. Op de camping was een restaurant en een bar. Het sanitair was netjes met wc papier, maar de slotjes van de deuren waren irritant. Er waren badkamertjes, maar daar was het water afgesloten. Voor kinderen is er een speeltuin. Er is een zwembad met prachtig uitzicht over de vallei. Het zwembad was wel te klein voor zoveel mensen. Ik had helemaal geen last van de hondenkennel in de buurt, het went snel. Deze camping is een aanrader voor als u Pisa of Florence wilt bezoeken, of voor als u gewoon wilt genieten van de rust!

"Schitterend gelegen terrassen camping"vertalen
ineketerhorst
8,0

26-08-2013 Schitterend gelegen terrassen camping. We stonden hier 2 nachten op doorreis naar Sardinië. We komen hier zeker nog een keer terug voor langere tijd. We hadden niet gereserveerd maar kregen een plek op een van de bovenste terrassen. Vandaar een mooi uitzicht, met in de verte zelfs de zee. De camping ligt aan de rand van het dorp met op loopafstand de supermarkt en restaurantjes in de oude sfeervolle binnenstad. We hebben daar heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. De plekken zijn aan de kleine kant, onze niet al te grote caravan en luifel en de plek was vol, de auto kon op de centraal gelegen parkeerplaats. Het geblaf van de honden hebben wij maar een paar keer gehoord en we werden er zeker niet wakker van. De toiletten en douches zijn voldoende, gratis warm water, toiletpapier aanwezig, goed schoon. Het personeel is erg vriendelijk. Het enige minpuntje: er staan maar een paar ligbedden bij het zwembad.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Prachtige plek"vertalen
Susanne van Roomen
7,0

14-08-2013 Wij zijn net terug van 3 weken Blucamp en hebben het heerlijk gehad. We hadden een dubbele plek gekregen (want een beetje tent past niet op 1 plek) halverwege de camping. Heerlijk in de schaduw met veel olijven bomen en een doorkijkje richting een weiland met een paar ezels en een paard. Waarschijnlijk als er niet over was geschreven, waren de honden ons niet opgevallen. Ze gaan idd af en toe even uit hun dak, maar ik denk dat dat alleen tijdens het voeren is. Het is zeker geen rede om hier niet Nasr toe te gaan. Ik heb af en toe in de verte een haan gehoord en vond dat wel gezellig, zeker niet storend. De camping is netjes, sanitair niet nieuw, maar altijd keurig en geen geklooi met wc rollen, die hangen er gewoon. Het dorpje vond ik ronduit top! Super gezellig om 's avonds even heen te lopen, met op zaterdag live muziek. Enige minpunt voor ons persoonlijk, waren de vele Nederlanders 80% op de camping. En mensen die bij deze droogte de bbq aanhadden, vonden wij erg vreemd.

"Leuke en rustige camping"vertalen
L. Rispens
9,0

29-07-2013 In juli 2013 zijn wij, zonder vooraf te reserveren, 2 weken op de camping geweest. De camping vonden wij via Zoover. Blucamp is een rustige, kleinschalige en gezellige camping boven op een berg. Het uitzicht is prachtig! Wij stonden onderaan de camping op een plek met schaduw. Het personeel is vriendelijk en doet zijn best om een goede plek aan te kunnen bieden. Het sanitair werd goed schoongehouden. In het restaurant kun je voor een redelijke prijs wat eten en drinken en ook kun je broodjes bestellen. Wij hebben veel Nederlanders op de camping gezien, maar vonden dit niet storend/juist gezellig. Het is ongeveer 15 min lopen naar het dorpje, dat erg gezellig is. Er zijn een paar restaurantjes en het is leuk om door de smalle straten te lopen. De honden hebben we gehoord, maar we stoorden ons hier niet aan. Ongeveer 3 keer per dag blaffen ze een halve minuut. Samen met het geluid van de krekels, de haan, het paard en de ezel in de verte zit je heerlijk midden in de natuur!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Hele leuke camping"vertalen
Henke
9,0

02-08-2013 Wij stonden bijna twee weken tussen de bomen onder aan de camping op terras "D". Aan hondengeblaf hebben we ons niet gestoord. Dat is veel minder erg dan wordt beschreven in de andere recensies.
Het sanitair is zeer schoon en goed onderhouden, personeel is zeer vriendelijk en spreekt ook Engels. De bar/restaurant zit iedere dag gezellig vol. Voor de kids zijn er twee pingpong tafels en een leuk zwembad en natuurlijk gratis WIFI maar gelukkig enkel bij de bar ! In het dorpje Campiglia Marittima kun je de dagelijkse boodschappen doen en is schitterend met zijn kleine straatjes en ligt op een kleine 15 minuten lopen van de camping. Ook Pizzeria “Il Pozzo Lungo” is een aanrader. Vanuit de camping is via het met de trein het station in "Venturino" ongeveer 2u15min naar Rome. Siena ligt op een kleine 1u30min rijden en Volterra, Lucca en Pisa zijn goed met de auto te bezoeken.

"Vriendelijke atmosfeer"vertalen
Jeanne
9,0

19-07-2013 We vonden de camping in het boekje "rustiek kamperen" van de Anwb.
Een mooie plek op een van de bovenste terrassen gekozen. Het sanitair was netjes, en goed onderhouden.
De medewerkers waren zeer vriendelijk en spraken goed Engels.
Het stadje is vanaf de camping te belopen, daar vind je mooie doorkijkjes en uitzichten.
Het was erg rustig op de camping, het was niet nodig te reserveren begin Juli.
Af en toe hoorden we de honden van de buren. Maar daar wen je wel aan!
De strandjes in de buurt waren voor ons niet zo makkelijk te vinden.

met partner, Juni 2013
"Thuisgevoel"vertalen
Maaike
8,0

24-07-2013 De camping gaf ons een thuisgevoel. Dit doordat het personeel vriendelijk was, het een kleinschalige camping is, er een heerlijke rust hangt en er schoon sanitair aanwezig is. Wij (twee jonge stellen) hadden een plekje bovenaan de camping (terrassencamping). Daar heb je een prachtig uitzicht over de vallei en de zee. Campiglia de Marritima is een klein, maar gezellig dorpje waar je goedkoop en lekker kunt eten. Er is een bakkertje en een supermarkt vlakbij de camping. De kleine benodigdheden kun je ook op de camping krijgen. De familie van het restaurant zorgt ervoor dat hetgeen wat je nodig hebt aanwezig is. Het zwembad op de camping is zeer netjes en heeft een prachtig uitzicht.
Het enige minpunt is dat er een hondenkennel in de buurt van de camping zit. Hierdoor hoor je regelmatig geblaf of gejank van de honden. Dit is voor ons niet storend geweest.
Kortom: een kleine, gezellige, rustige, nette camping met het bruisende leven op circa 10 km afstand.

met vrienden, 2013
"Jaahh"vertalen
Hans
7,0

20-01-2014 De terrassencamping met prachtig uitzicht beslaat een relatief klein schaduwrijk terrein (55.000 vierkante meter) met eiken en kastanjebomen van: er zijn acht bungalows en 95 staanplaatsen, sommige voorzien van eigen douche- en toiletcabines.

De toiletgebouwen zijn modern, goed onderhouden en groot, met gratis warme douche en de mogelijkheid om gebruik te maken van de wasmachine.

Een van de mooiste plekken op de camping is het rustige zwembad met een adembenemend uitzicht op de heuvels tot aan de zee. Naast het zwembad ligt de bar-restaurant-pizzeria met een uitstekende lokale keuken en aantrekkelijk geprijsde gerechten.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?