Camping Blucamp ***

8,3

55 reviews over Camping Blucamp in het Nederlands

Heel fijn!!!

Karo, 9-8-2017

Mooie rustige camping. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Heerlijk zwembad. Mooie stranden vlakbij. Heel goed en niet duur restaurantje op de camping. Minder geschikt voor jongeren (bijv geen pooltafel).
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

super camping

A. van der Wiel, 20-8-2016

Wij hebben drie weken op de camping gestaan met drie jonge kinderen. De plek op het bovenste terras was fantastisch met een prachtig uitzicht op Middellandse Zee, Elba, Corsica als het helder is en op de pijnboombossen.

Er was een klein maar heerlijk zwembad bij met ligstoelen, een restaurant waar je ook brood kan bestellen en een klein speeltuintje en pingpongtafel. Gratis wifi, met name ontvangst bij de bar en bij de receptie.

Geen wespen of horzels en weinig muggen. Sanitair goede staat en heel schoon, toiletpapier wordt verzorgd.

Er blaffen wel eens honden s avonds maar die hebben ons of onze kinderen nooit wakker gehouden. Plek met genoeg zon en schaduw van je eigen olijfboom. Alle plekken electra. Prachtig dorpje op loopafstand. Daar veel restaurantjes en een Coop.

Echte aanrader voor gezinnen met jongere kinderen (geen animatie) of zonder kinderen. Veel mooie stadjes in omgeving, prachtige pijnboomstranden en dagje naar Elba.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Grandioos

wim jansen, 20-8-2016

Een erg mooie camping in het Toscaanse land. Dicht bij zee. Leuk dorpje op loopafstand en meerdere dorpjes in de buurt. Eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Schoon sanitair, een goed zwembad en leuk barretje. Plaatsen onderaan zijn groter en hebben meer schaduw wat wel nodig is als het warm is.
Gereisd met partner in juli 2016

Goeie camping

Louis, 4-8-2016

Ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Camping is mooi gelegen en goed onderhouden, Zwembad is mooi. Restaurant is erg goed, vriendelijk personeel (dank je wel Sarah).
Gereisd met partner in juni 2016

Oase van rust

Heb Huibers, 2-8-2016

Camping Blucamp is prachtig gelegen aan de Toscaansekust. Alle ingrediënten voor een ontspannen vakantie zijn aanwezig.
Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke, grote, beschutte plekken, dichtbij zee

Allard, 15-7-2016

Buitengewoon prettige campingeigenaren, prachtige grote plekken onder olijf- en fruitbomen, schoon sanitair, schoon zwembad met adembenemend uitzicht, gezellig barretje/restaurant en dat allemaal dichtbij zee. Mooie omgeving, schattig dorpje. We komen nog een keer terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldige camping met prachtig uitzicht!

Roos, 15-7-2016

Mooiste camping die wij tot nu toe in Italie bezochten! Prachtig zwembad met zo'n mooi uitzicht op zee, geweldig. Wij hadden een plek beneden, grote plek (70m2) met veel schaduw. Fijne, zeer rustige plek. Je hoort allemaal vogeltjes, midden in de natuur. Erg aardige eigenaar die ons goed hielp. Pingpong tafels voor de kinderen, barretje waar je pizza en pasta kan eten. Schoon en fijn sanitair. Aanrader als je van rust houdt met mooi zwembad met uitzicht!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Mooie camping!

Marije Koeman, 4-9-2015

Wij hebben twee weken op deze camping gekampeerd, eind juli begin augustus.

We stonden op een van de bovenste terrassen met een prachtig uitzicht tot aan zee!

De plekken zijn vrij klein, maar voor de auto hadden we een aparte plek en dat ging prima. Sanitair prima, zwembad lekker koel en fijne ligbedden in de schaduw en zon. Het dorje is op loopafstand en je kan er lekker eten en een cappuccino drinken. Veel leuke stranden op nog geen 15min rijden! Aanrader! De honden vallen reuze mee, de krekels zijn luider!

Gereisd met partner in augustus 2015

geweldig geholpen!

Anja en Arjan, 16-8-2015

We hadden motorpech met onze auto. Gelukkig regelde onze verzekering vervangend vervoer. De leenauto moesten we 17 kilometer verderop op halen. De campingeigenaar bood spontaan aan om ons er te brengen en wilde er absoluut niets voor hebben. Ook niet na aandringen. Dat is pas service!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Plussen en minnen

Willem, 9-8-2015

Wij verbleven in een uitstekende,schone bungalow met een prachtig uitzicht! Personeel receptie is erg formeel;glimlach op afbetaling. Gratis WIFI op hele camping KLOPT NIET: 1 login per boeking voor 1 device(gezellig met twee tieners en Facebookouders.... Zwembad prima, maar wel aan de kleine kant in hoogseizoen.Campingrestaurant/bar prima. Jammer van de hondenkennel idd. Oordopjes mee kan handig zijn.

Echte terrassencamping met niet altijd even ruime plekken voor campeerders. Mooie stranden in omgeving ga ook eens naar Rosignano Solvay. Dorpje is leuk met een paar prima eetgelegenheden. Zou vooral la Merenda een keertje proberen als je de Toscaanse keuken wil proeven.Uitzicht in Populonia en Baratti is geweldig!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Blucamp in Campiglia Marittima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Blucamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Blucamp scoort een 8.3 uit 10 op basis van 62 reviews.