Hotel Fortunella ***

Fortunella
9,2

12 tips over Fortunella

Tony, 12-7-2017

We kunnen Cinque Terre aanbevelen. We zijn er twee dagen naar toe geweest om te wandelen.

Ook de marmergroeven in Carrara is een belevenis. We zijn eerst in de groeve "De kathedraal" geweest en daar ga je echt de berg in.

Daarna met een fourwheeldrive helemaal naar een open marmergroeve op de top van de berg geweest. Dit waren beide erg indrukwekkende dingen om te doen.

Ernst gorges, 7-8-2014
Kamers worden elke dag schoongemaakt. Elke dag nieuwe handoeken. Bedlinnen wordt regelmatig vervangen.
M. Hendriks, 1-8-2014
Diner van +/- 19:30 tot 20:00 uur, is een wat krap tijdsbestek. Het ontbijt idem; is tussen 08:00 uur en 09:00 uur. Voor wifi dient te worden betaald (tijdens ons verblijf € 5 per 24u), maar dan heb je wel prima wifi ontvangst & relatief snel internet.

Gerda, 20-6-2014
Huur een fiets bij het hotel. Mooi fietspad langs de boulevard
Henk van den Adel, 13-6-2014
Benut het openbaar vervoer als je steden zoals Pisa of Lucca wilt bezoeken. Kaartjes wel vooraf kopen bij de VVV.
Anneke en Jenny, 20-5-2014

We hadden een kamer aan de voorkant.

Prachtig uitzicht

joop , 9-6-2013
huur een fiets! Voor 5 euro mag je via het hotel hier je gehele verblijf gebruik van maken
h. berkhout, 18-9-2012
Hotel ligt dicht in de buurt van Lucca en een bezoek is zeker aan te raden. Ook Pisa ligt in de nabijheid.
c van der lee, 18-9-2012
als je hier boekt zorg er dan zeker voor dat je kamer 102 niet krijgt
M. Klerks, 24-8-2012

Vanuit deze locatie is het met de auto gemakkelijk om land inwaards Toscane mooie plaatsen te bezoeken als Pisa, Lucca, Sienna, San Gimignano, Cinqa Terra (tot National Park verheven), etc. De receptie kan je daar goed over adviseren. Ik raadaf om in het hoog seizon naar Florence te reizen, veel te druk en te warm.

Tip voor hotel: Extra dienst aanbieden om AC 's-nachts ook te kunnen gebruiken voor een redelijke prijs. Danisde vakantie helemaal perfect.