Hotel Fortunella ***

Fortunella
9,2

108 reviews over Hotel Fortunella in het Nederlands

Genieten aan de Toscaanse kust., 18-9-2017

Zeer goed hotel. Zeer lekker eten en goed personeel. Zeer behulpzaam. Propere kamers.

In het restaurant zijn zeer lekker wijnen te verkrijgen aan democratische. prijzen

Gereisd met partner in augustus 2017

Familiehotel

Tony, 12-7-2017

Een goed hotel met parkeergelegenheid aan de weg.

We hadden een kamer aan de voorkant en daar ging vrij veel verkeer langs omdat het de hoofdweg naar het strand was.

Een voor Italiaanse begrippen goed maar niet al te uitgebreid ontbijt. Niet alles werd bijgevuld.

Het diner was goed en de anti pasta was lekker, maar het hoofdgerecht had wat meer aangekleed kunnen worden.

Attent personeel en dat was altijd bereid om je te helpen of informatie te geven over de uitstapjes die we wilden maken.

Onze kamer was vrij klein. Hij was schoon, maar niet overal stofvrij.

's-Avonds was het rustig beneden en tegen 22.00 uur was het behoorlijk uitgestorven.

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch super geweldig Hotel

Lia van der Krans, 5-7-2017

De eigenaren zijn de liefste Italianen die je kunt bedenken

Het eten is 5 sterren +

Niets is teveel .

Wij zijn er nu 2 x geweest en gaan zeker nog 20 x ..!!!

Gereisd met partner in juni 2017

Lekker genieten

Lekker genieten, 28-6-2017

Lekker genoten met 7 personen van heerlijk eten, met goede wijnen voor een mooie prijs. Eerst volop keuze uit antipasta, vervolgens vers bereid voorgerecht en hoofdgerecht. Kamers netjes en net groot genoeg.. Gunstige ligging voor uitstapjes naar Lucca,pisa, la spezia of florence (bijv: trein) en natuurlijk het strand. Salvatore helpt je met al je vragen. Was gewoon prima.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk hotel

Jan Bernhard, 5-5-2017

Heerlijk gegeten en zeer fijn verblijf gehad. Buitengewoon vriendelijk personeel. Echt een aanrader
Gereisd met partner in april 2017

Fantastisch hotel!

David en Sandra, 9-9-2016

Hotel is zeer goed gelegen. Vriendelijke uitbaters. Lekker eten en wijn aan zeer goede prijs.

Ideaal voor mensen die uitstapjes willen combineren met strand.

Zeer behulpzame mensen en goede service.

Propere kamers. 3de keer daar geweest en geen moment spijt van gehad!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer gastvrij en vriendelijke en behulpzaam

fam stevens, 15-8-2016

Kamers, eten, bediening , in één woord geweldig
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantasties

keupe, 4-8-2016

Zelden een familie gerund Hotel met zo veel gastvrijheid en oprechte vriendelijkheid meegemaakt. Uitstekende keuken waar de traditionele Italiaanse keuken super tot zijn recht komt. Veel vis en schaaldieren en prachtig vlees. Alles was zo als het moet zijn warm vriendelijk en alle aandacht voor de gasten.
Gereisd met partner in juli 2016

Wederom super goed!

Astrid, 25-6-2016

Nu ongeveer voor de 6e a 7e keer geweest . En nog nooit teleurgesteld . Altijd worden we gastvrij ontvangen en niets is te veel gevraagd. Familie hotel waarbij gastvrijheid en service hoog in t vaandel staan. Supervriendelijk😀😀
Gereisd met partner in juni 2016

Super geslaagde vakantie.

Anne en Henk, 18-6-2016

Vorig jaar in juni waren wij voor de eerste keer in dit hotel en we waren ontzettend tevreden, dus dit jaar weer gegaan.

Het is een heel opmerkzame familie die dit hotel runt en ons meteen herkenden van vorig jaar, we werden hartelijk ontvangen door de hele familie.

Het hotel is kleinschalig en daardoor voelt het ook heel familiair, hele schone kamers en het eten word vers bereid en is heel gevarieerd , dus voor elk wat wils. Niets is hen teveel om het de gasten naar hun zin te maken, minpunten zijn er niet.

De ligging van het hotel is optimaal, je kunt alle kanten op ook zonder auto, trein en busverbindingen zijn optimaal en ook het mooie verzorgde strand ligt op nog geen 300 meter van het hotel.

Het hotel is een echte aanrader en wij gaan zeker nog eens terug, wat betreft de 3 sterren zijn wij van mening dat 4 sterren meer op zijn plaats zou zijn.

Anne en Henk

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fortunella bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fortunella in Camaiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fortunella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fortunella scoort een 9.17 uit 10 op basis van 109 reviews.