1 review over Vakantiehuis Casa Patrizia in het Nederlands

verrassing

frans en kathleen martens, 29-9-2008

Het huis is geweldig, maar de verrassing was dat het ruim 5 km. boven op een berg ligt. Slingerend naar boven met haarspeldbochten en dan blijkt dat de auto op 100 meter van het huis aan de weg geparkeerd moet worden, zo smal is de toegangsweg. Voor echtparen met kinderen een afrader !! Er is niets in de directe omgeving, 200 meter hoger op de berg ligt alleen een restaurant ( wat wij niet bezocht hebben). Het huis zelf is mooi en groot en geschikt voor mensen die echt rust zoeken en zich alleen met de stilte kunnen vermaken. Boodschappen moet je echt voor een paar dagen doen !!

Als wij dit hadden geweten, hadden we wat anders geboekt.

Gereisd anders in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Patrizia in Camaiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Patrizia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Patrizia scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.