Hotel Bixio ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bixio bij:

3 reviews over Hotel Bixio in het Nederlands

Prettig hotel

Anita de Ruygt, 10-1-2009

Klein familiehotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers (op de 3e en 4e verdieping) zijn ruim en schoon. Ideaal gelegen t.o.v. strand (weg oversteken). Strandbedjes en parasols moeten apart worden afgerekend in de strandtent (redelijk prijzig). Het is 10 à 15 minuten lopen naar het begin van het centrum/boulevard van Lido dus als je 's avonds uit eten gaat moet je daar rekening mee houden.
Gereisd met partner in januari 2009

goede, schone ruime makers met uitzicht op zee

EdG, 21-9-2008

Klein Italiaans hotel. Eenvoudig ontbijt. Twee keer menu genomen in restaurant. Niets mis mee gezien de prijs die je er voor betaald. Restaurant is ongezellig verlicht, maar het vriendelijke en behulpzame personeel maakt alles goed. Wij hadden een kamer met zeezicht. Deze was zeer ruim en schoon. Op het balkon genoten van de ondergaande zon. Wij waren in het naseizoen, waardoor we 's avonds nogal ver moesten zoeken naar een restaurant. (of je moet in het hotel eten). Centrum is op een goede 10 minuten loopafstand. Gezien de goede kamer en de daarbij behorende prijs zouden we hier nog wel naar terug gaan.
Gereisd met partner in september 2008

B Oskam, 16-1-2008

Vriendelijk personeel prima eten vlak bij het strand

moet op het strand wel een plaats gehuurd worden maar zeer goede kwaliteit

Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bixio bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bixio in Camaiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bixio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bixio scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.