6,3

Matig

2 reviews over Camping Pineta in het Nederlands

Prima camping voor 1 nacht

Stephanie, 3-8-2017

Ik wil toch even een lans breken voor deze camping. Wij hebben er 1 nacht gestaan alvorens we in Livorno de boot namen naar Corsica.

Het is een camping met veel vaste gasten, maar het trekkersveld links achterin de camping is prima! Nieuw sanitair en de plekken zijn ruim genoeg.

Personeel is vriendelijk, er is een supermarkt op de camping en de grootste verrassing was toch wel het restaurant op de camping. Zelden koks met zoveel liefde en passie het eten zien bereiden. We hebben er heerlijk gegeten!

We konden zonder probleem de camping om 6.00 verlaten om de boot te halen.

Wel 1 minpuntje; men pretendeert dat het er een zwembad is. Deze ligt aan de overkant van de weg en is alleen ( gratis ) toegankelijk wanneer je een chalet huurt op de camping.

Wij zijn naar het strand gegaan, welke bij de camping hoort. Dit was verder prima.

Gereisd familie in juli 2017

Verschrikkelijke camping

leozeelenberg, 14-7-2015

Camping voor veerbootreizigers 10 min van Livorno af die je voorziet van een zeer kleine plek op het zand een meter van je buurman af. Het sanitair sloeg werkelijk alles, alleen maar kapotte wc-potten, koude douches, plafonds die naar beneden kwamen. De laatste bruikbare wc kwam iemand vanaf die vertelde dat de pot afbrak toen hij er op ging zitten. Gelukkig was er elders op de camping een betere sanitaire plek.
Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pineta in Calambrone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pineta scoort een 6.33 uit 10 op basis van 2 reviews.