Appartement Monsignor della Casa Country Resort ****

Appartement Monsignor della Casa Country Resort
Monsignor della Casa Country Resort
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Monsignor della Casa Country Resort bij:

31 reviews over Appartement Monsignor della Casa Country Resort in het Nederlands

Geweldig

Loes, 22-8-2016

Samen met mijn volwassen dochter als verrassing voor mijn verjaardag een lang weekend geweest in één van de mooie hotelkamers. Mooi, rustig complex. Fijn dat er ook een quite pool is. Vriendelijke bediening, heerlijk ontbijt en diner op de gezellige binnenplaats.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prijs/kwaliteit verhouding matig

De Waal, 5-8-2013

Ik ben er in aug. geweest met 2 jonge volwassenen. Het is een duur park met heel veel Nederlanders. De huizen hebben weinig privacy. Prijs kwaliteit verhouding klopte niet. Voor alles moet je extra betalen, denk aan gebruik keuken. Het personeel is wel aardig. Internet is goed. De ligging is goed voor uitstapjes naar verschillende steden. Veel insecten in het park.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Prima

Swarte, 14-7-2013

Prima, resort is ok, mensen aardig, het weer geweldig, Florence dichtbij, de rest van Toscane toch wel wat ver. Eigenaren van het resort hebben ook andere bezigheid: hoedenmakerij. Interessant.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Heerlijke stek

Hendrik, 29-8-2012

Monsignor is een prachtig plek met een uitstekende balans tussen verblijf, restaurant, twee zwembaden voor rustzoekers en gezinnen. Gezellig aan het einde van de dag met elkaar aan de wijn. Wij voelen ons hier ook dit jaar weer op ons gemak en genieten. De relatieve kleinschaligheid i.c.m. de sfeer van het geheel, maakt het voor ons dat we ook volgend jaar zeer waarschijnlijk terugkeren.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Fantastisch!

janine, 20-6-2012

Het is sinds wij naar Italie gaan, een van de beste resorts! Mooi gelegen! Heel rustig( wij waren er in juni(In Julie zullen er meer kinderen zijn! Super,maar dan ook Super vriendelijk personeel! Van

de Baas en Zijn Vrouw, Valerie,receptie,Simone en Partner bij het diner met Super Toscaanse Gerechten!De Tuinmannen tot schoonmaaksters altijd vriendelijk! EN Perfect Engels spreken! Kortom Super Vakantie!

Gereisd met partner in juni 2012

Geweldig mooie plek, dicht bij Florence.

Gonny, 5-10-2011

Monsignor della Casa is een heerlijke vakntiebestemming. Wij waren hier nu voor de 3de keer en alle keren in een ander huis. Ditt was de mooiste met privé zwembad en ook het restaurant is 1ste klas. Veel gerechten uit de streek en kruiden uit de tuin van het resort.

Ik beveel een ieder een verblijf hier van harte aan.

Gereisd met partner in september 2011

Prachtige plek, de sfeer van de website klopt!

Nanno en Marguerite, 14-8-2011

Schitterend aangelegd resort. We zijn 2 weken in de paasvakantie geweest. 1 week matig week, 1 week mooi weer. De italianen lopen nog in bodywarmers maar de nederlandse kinderen liggen al in het prachtige buitenbad. Door wisselend weer prima vakantie voor stedenbezoek. De service en gastvrijheid is fantastisch. Voor ons wat het de eerste vakantie maar het personeel kent de familie's die vaker komen vaak goed. Zeer behulpzaam, zeer vriendelijk. In het voorjaar is de omgeving leuk om met kinderen te wandelen. Ook mauntainbikes gratis te gebruiken van resort. Doordat de gasten niet teveel handoeken ed buiten hangen ziet het resort er prachtig uit, net zoals op de foto's van de website. De huisjes zijn ook prima. Zwembaden zijn fraai, wel goed opletten met kleintjes, er staan geen hekken omheen.
              Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Heerlijk resort!

Familie Steijn, 17-7-2011

We komen hier al jaren in de zomervakantie. Prachtig gelegen in Toscaans landschap met authentieke sfeer op het resort. Kleinschalig met prima service en erg vriendelijk en gastvrij personeel. Het restaurant op het resort is ideaal, heerlijk eten en goede wijnen. Onze drie kinderen tussen 9 en 4 jaar hebben zich uitstekend vermaakt. Kindvriendelijkheid is erg groot. Ideale plek voor ouders die houden van luxe en rust en die dat willen combineren met een kindvriendelijke bestemming. Echt een aanrader!
              Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

geweldig!

A. van der Corput, 26-6-2011

ontzettend relaxed, geweldige omgeving, heerlijk eten, erg kindvriendelijk, gezellig appartement, mooie plek, goede schoonheidsbehandelingen, vriendelijk personeel.

volgend jaar gaan we zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Geweldige plek!

Fam., 13-5-2011

Zijn de meivakantie 2011 hier één week met hele gezin geweest in een prachtig huisje met privézwembad. Dit laatste heb je niet nodig want er zijn nog twee grote andere zwembaden op het kleinschalige complex. Verder tennisbaan en fitness/welnesscentrum aanwezig. Ook een heerlijk restaurant voor ontbijt en avondeten. In het dichtbij gelegen dorp Borgo San Lorenzo gaat ieder half uur een trein naar Florence en de omgeving is ook heel erg mooi. Service is super, ze willen je daar met alles helpen. Spreken uitstekend alle talen. Als je iets negatiefs zou moeten noemen is het de prijs. Zeer gastvrij, op en top kwaliteit maar daar betaal je dan ook voor.
              Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monsignor della Casa Country Resort in Borgo San Lorenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monsignor della Casa Country Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Monsignor della Casa Country Resort scoort een 8.38 uit 10 op basis van 31 reviews.