Camping Free Time ***

Free Time

167 reviews over Camping Free Time in het Nederlands

leuke camping!

Familie Mencke, 29-8-2017

Wij hadden en luxe safarietent, was super mooi.. ruim opgezet en zeer schoon van binnen.

mooi overzichtelijk zwembad ideaal voor kleine kinderen.

genoeg voorzieningen op de camping: bar, restaurant, winkeltje

leuke animatie team met 1 Nederlandse meisje (lotte) ze deden het erg leuk!

2 nadeeltjes die we hadden. De disco ging door tot 24.00 veel lawaai/muziek

en veel mieren bij de tent.. maar konden we op afstand houden met anti mieren spuitbus en waspoeder waar ze niet van houden.

We komen graag nog en keer weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellige camping met goede animatie

MJ, 10-8-2017

Heerlijke vakantie gehad. Camping heeft een mooi zwembad. Ligt ca. 20 min lopen van de zee. Zeer goed en enthousiast animatieteam.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige vakantie!

Sanne, 5-8-2017

We hebben 10 dagen verbleven in een bungalow op de camping. Bij aankomst heel enthousiast ontvangen door het personeel. Het huisje was keurig en dichtbij het zwembad en winkeltje. We hebben een fantastische vakantie gehad op de camping! De zee is ongeveer 15 a 20 min lopen maar als je dat te ver vindt kun je ook vanaf de camping gebracht worden met een treintje. Het zwembad is geweldig met veel ligbedden. Ook hebben we helemaal geen last gehad van muggen. We hebben een super vakantie gehad! Zeker een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Free Time bij:

Leuke camping met geweldig animatieteam

Lana, 29-7-2017

We werden bij aankomst goed ontvangen, en het was een prima huisje. Er was een super enthousiast animatieteam, en ook nog met een Nederlands meisje. Elke avond een mini disco, en later in de avond ook altijd wat te doen, soms zelfs met een groot feest. Bij het restaurant was het eten goed. Het is alleen wat lastig met contant geld daar, maar wat verderop is er een pinautomaat. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke familiecamping , goed opgezet. Een aanrader.

Jose, 28-7-2017

Het is een echte familie camping. Goede voorzieningen, vriendelijk personeel. Het animatie team werkt keihard om mensen naar hun zin te maken. Het nadeel is dat je alleen je boodschappen kunt pinnen. De rest moet contant afgerekend worden. In het winkeltje is weinig brood of stokbrood te verkrijgen en je kunt het ook niet bestellen. Pinautomaat is niet op terrein. Waar je wel kan pinnen zou wat duidelijker aangegeven kunnen worden.

Zwembad is goed en overzichtelijk met toezicht. Het is open van half 10 tot 7uur. Van 1 uur tot 3 uur staat de glijbaan uit omdat personeel pauze heeft. Je mag wel in het zwembad. Ik heb bewondering voor Lotte, Victor en Simone die met zoveel enthousiasme en energie er iedere dag weer tegenaan gaan. Super!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Oud vervallen en echt geen aanrader!

Jessica, 25-7-2017

Vandaag aangekomen op dese camping na het lezen van de recensies. Ik snap niet dat iemand kan schrijven dat het sanitair hier Ok is. Het is oud en vervallen, vies, geen koud water. De staanplaatsen zijn dor en rommeling. Ongezellig restaurant, in de avond niet weten waar je zijn moet. Er was alleen een kinder disco een half uurtje. Andere mensen gesproken en weten ook niet waar ze nu zijn moeten op deze camping. De strand tentjes zijn oud en vies. Het zwembad is maar open van 11.00u tot 13.00 / 15.00 tot 19.00u dus met kinderen kun je in de ochtend en middag amper gaan zwemmen. Alles ziet er gewoon oud en viezig uit en het plaatsje stelt niets voor. Echt geen aanrader! We vertrekken morgen meteen weer.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super gezellig, fijne recreatie, mooi zwembad!

GermaineHG, 27-5-2017

Ontzettend genoten op deze camping. Voor jongeren (12+) echt voldoende te doen en te beleven. Ook de wat oudere jongeren (16-19 jaar) konden hier genieten. Het zwembad was leuk, de pizzeria uitstekend en vanuit de camping allerlei plaatsen goed te bereiken! Met het treintje was je zo op het strand, reed ook vaak. Maar je kon het ook prima aflopen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Top vakantie

Lisanne van der Helm, 9-5-2017

Al een aantal keer op deze camping geweest! Heerlijk zwembad en strand. Het eten op de camping is super! Leuke animatie voor de kinderen. Ook voor de jongere s'avonds leuke activiteiten bij het podium zoals schuimparty etc.

Nu al 4 keer geweest maar dat gaat vast nog vaker worden. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Schitterende camping.

Fam. Holthuisen, 28-6-2016

Rustige, goed onderhouden camping met mooi zwembad, winkel en restaurant. Mooie ligging op 700 meter van het strand. Wij hebben het personeel als super vriendelijk en behulpzaam ervaren. Uitstekende basis voor uitstapjes in de Toscane. Wij hadden een plek met sanitair en keuken, dit is zeker aanbevelenswaardig. Kost 5 euro per nacht extra, maar is het geld meer dan waard. Wij komen hier zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2016

Erg fijne vakantie gehad op deze camping

Jeroen, 14-8-2015

Prima (auto vrije) camping, veel groen. We zaten in een mobile home van touroperator

Vriendelijk personeel, diverse eenvoudige activiteiten door Italiaanse animatie team.

Bij naast gelegen openlucht podium is elke avond iets te doen, disco, cabaret, schuimparty, voorstelling door kinderen van de camping etc. Alleen in Italiaans.

Wel gehoord, maar geen hinder van gehad.

Zwembad is eenvoudig maar groot genoeg. Wel wat los zittende tegels, overigens geen last van gehad.

Omgeving:

700m van het strand, alleen te lopen. Het treintje van de camping gaat niet helemaal tot het strand. Strand en zee is ok, strand nabij Vada is 10x mooier (wit en azuurblauwe zee). Hier kan je heeeeeel ver lopen! Ideaal met kinderen. Parkeren kost 8 euro per dag (en dan ook nog 700m lopen)

Wel veel verkopers op het strand.

winkeltje op de camping is niet veel soeps, broodjes zijn erg zout. Supermarkt in de buurt is ok.

Op 25 minuten zijn er diverse supermarkten waaronder de Lidl. Met vers brood afdeling.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Free Time bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Free Time in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Free Time zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Free Time scoort een 6.97 uit 10 op basis van 188 reviews.