Uitstekend

WebsiteLink naar website

43 reviews over Camping Agriturismo Nonna Stella in het Nederlands

Wat een fijne plek!

Tessy, 13-8-2017

Heerlijke kleinschalige camping met ruime plaatsen. Er is een fijne sfeer. Er zijn veel kinderen, en er wordt veel samen gespeeld. Zwembad met ligstoelen is fijn. De poolparty erg leuk. De pluktuin is super, heerlijke groenten en fruit

Sanitair is beperkt.

Wij hebben genoten

fantastiche week gehad

mark, 10-8-2017

Wat een gezellige kleinschalige camping. Heel veel Nederlandse gezinnen zodat de kinderen snel en makkelijk vriendjes hebben om mee te spelen. Bij het zwembad was het een en al gezelligheid, bij je eigen stek (wij hadden een mobilhome) veel privacy. De poolparty en de hikingtocht (avondzwemmen in een meer en in het donker weer teruglopen, wat een avontuur voor onze kleine man) zijn een echte aanrader, Ook ligt er iedere dag verse groente en fruit uit hun tuin. Wij hebben de steden Volterra en San Gimignano bezocht deze zijn het bezoeken waard ook de rit hier naar toe is adembenemend. Wel vonden wij de broodjes iets minder voor onze smaak (maar dit is persoonlijk), stokbroden zouden een aanvulling zijn. Wij hebben echt een heerlijke week gehad! Deze was eigenlijk te kort, daarom volgend jaar maar 2 weken hier geboekt! Tot volgend jaar Francesca.
Gereisd familie in juli 2017

Blijft een fantastische plek!!

Annemieke, 5-8-2017

Fijne camping, klein, overzichtelijk.

Dit jaar terug na een top vakantie vorig jaar.

Pluspunten:

Ruime plek

Rustige camping

Veel kinderen

Pluktuin

Geweldig "eten bij de boer"

Veel leuke dorpen en steden in omgeving

Poolservice, 1 sms'je naar de bar en je drankje wordt gebracht

Verse brood & goede koffie

Alles mag op rekening dus op de camping hoef je niet rond te open met portemonnee

Minpunten

Locatie van de glamingtenten, die zijn zo gepositioneerd dat kampeerders tegen achterdzijde aankijken (@nonna Stella, kunnen ze niet aan dr andere ring langs zwembad, maakt het voor kampeerders veel leuker straatje!!)

Douches wel erg minimaal, wc papier regelmatig op

Wachtrij bij broodhalen, extra personeel in ochtend zou fijn zijn

Jammer dat happy hour is afgeschaft

Gereisd familie in juli 2017

Deze vakantie had het allemaal

Renate, 23-7-2017

Nonna Stella is een rustige overzichtelijke camping. Af en toe hoor je de grote camping van verderop (muziek later op de avond). Ideaal voor kinderen t/m 11 jaar. Er staan veel jonge gezinnen, de kinderen spelen leuk met elkaar op het grasveld, voetbalveld of bij het zwembad. Het zwembad is netjes. De plekken van de safaritenten zijn ruim, douche en wc op loopafstand. Er wordt 3 keer per dag schoongemaakt, desondanks af en toe wat moddersporen en verstopte putjes. De 'poolparty' is erg leuk, groot buffet, gezellig met andere kampeerder, lang opblijven voor de kinderen en na het toetje zwemmen als het donker is in een verlicht zwembad. Bij de camping is eten is erg lekker en relaxt. De kinderen kunnen lekker in de speeltuin spelen. Overal groente/fruit kramen langs de weg bij plaatsen, heerlijke verse lokale producten. Bij de camping ligt er soms gratis groente/fruit. Er zijn fietsen te huur (gratis), maar die zijn niet super en fietsen in de omgeving is een uitdaging (stukken langs een 70 km weg). Je bent eigenlijk volledig afhankelijk van de auto. Supermarkten op een paar kilometer afstand. We hebben de 'kleinere steden'; Casala Maritimo, Bolgheri (Viale dei Cipressi), Montescudaio, Castagneto Carducci, Campiglia Marittima, san Vincenzo, bezocht. Erg leuk, zeker om 's morgens of eind van de dag te bezoeken en te combineren met lunch of diner. Het kasteel Populonia is erg leuk, bij het haventje is een fijn strand (Baai van Baretti) waar de zee rustig is en langzaam afloopt. Het strand van Vada (via di Pietrabianca) is prachtig, zee is zouter/witter, strand is wit zand. Ga niet in het weekend, is er dan erg druk. Strand van Cecina (Mare de Pineta) en Marina de Bibbona hebben stenen en zand, waterschoenen zijn hier fijn. Wij hebben de grote steden Lucca en Pisa bezocht. Het waterpark in Cecina is tof (doordeweekse dag is rustiger). Bio-park 'Gallorose' is een dierentuin, wel leuk voor 3 uur, flinke wandeltocht langs alle hokken. De temperatuur was heerlijk, rond de 32 graden met een briesje. Ideale vakantieplek wat ons betreft!

Heerlijk verblijf, aanrader!

Joost, 29-5-2017

We waren in de meivakantie bij Nonna Stella, en verbleven daar in een vakantie village. Francesca heette ons zeer gastvrij welkom. De accommodatie was voorzien van alle gemakken (o.a. bbq en ligstoelen). Wat erg fijn is op Nonna Stella, is de ruime opzet en de privacy die alle plekken daardoor genieten. Begin mei was de camping nog niet heel druk bezet. Wel hadden onze kids (4 en 6 jaar) een leuk Nederlands speelkameraadje, in het huisje naast ons. Zij konden lekker voetballen op het voetbalveldje, zwemmen in het zwembad en crossen met de fietsjes die de gasten gratis kunnen gebruiken. Met de (gehuurde) auto zij we vanuit Bibbona naar Pisa, Lucca, San Gimignano en Florence gereisd. Prima te doen. De meivakantie in Toscane is sowieso ideaal als je al te grote drukte, te hoge temperaturen en vervelende insecten wilt vermijden. We hebben twee keer meegegeten in het restaurant. Dat is echt italiaans lekker! (€ 20 voor driegangendiner, € 10 voor kids, inclusief heerlijke wijn). 's ochtends waren er verse broodjes en croissantjes. Al met al is Nonna Stella echt een hele fijne plek om te vertoeven, als je houdt van ruimte, gezelligheid en natuurlijk lekker eten!
Gereisd familie in mei 2017

Heerlijke kleine gemoedelijke camping

Virginie, 16-9-2016

We voelden ons meteen welkom bij Nonna Stella. We kwamen op een donderdag aan en mochten meteen aanschuiven bij de Pool Party. Heerlijk!

Verder waren er genoeg vriendjes voor onze kinderen. Ze hebben zich super vermaakt. Het zwembad ligt centraal op de camping, is niet te groot maar wel voldoende voor alle gasten.

Vanaf de camping zijn er genoeg leuke uitstapjes (Pisa, Lucca, Populonya, Vada, enz).

Het enige minpunt is het sanitair: is niet altijd toereikend en de doucheputjes lopen niet goed door....

Gereisd familie in juli 2016
Accommodatie-eigenaar

Dear Virginie,

Thanks for your review.

We do our best t keep everything good and in order!

Obviously when there are lots of guests using services in the same time some inconveniences can happen.

We hope to see you again soon!

Kind regards.

Alles bij elkaar voor een top vakantie!

Annemieke, 15-9-2016

Wat een fijne vakantie. Kleine camping, goede sfeer, prettig publiek (90% Nederlands )

Gratis groente en fruit uit eigen tuin

Heerlijk eten bij agriturismo

Prima bakkertje voor ontbijt en lunch

Wekelijkse poolparty is echt een feestje voor de kids!

Happy hour met cocktails is aanrader!

Staan aantal gezamenlijke koelkasten waar je gebruik van kan maken. Ook keuken met oven is beschikbaar voor gasten.

Prima zwembad met eigenlijk altijd wel bedjes beschikbaar.

De gewone plekken zijn groot genoeg voor tent. Geen bormen op plekken dus neem tarpen oid mee tegen de hitte.

Enige nadeel: wat weinig douches voor aantal plekken.

Camping perfecte ligging om steden in omgeving te bezoeken. Strand op 4 km afstand en White Beach in Vada op zo'n 20 minuten rijden.

Gereisd familie in augustus 2016
Accommodatie-eigenaar

Dear Annemieke,

Thanks for your review.

We are very happy to know that you like our small family camping.

We hope to see you again soon!

Kind regards.

Heerlijk genoten bij Nonna Stella

esther, 31-8-2016

De heerijke tijd bij Nonna Sltella zal ik niet snel vergeten. van de rust aan het zwembad, van de heerlijke uren aan het strand. Het weer was geweldig en de zee warm en schoon. Onze dagtochten naar Florence en San Gimignano waren een succes. Maar ook de trektocht welke Nonna Stella had georganiseerd was geweldig. Heerlijk gezwommen in de rivier in de avonduren en buiten gepicknickt met een overheerlijk maal. De tocht was heel goed te doen ook voor de kinderen die mee waren. Een prachtige natuur en een geweldige gids. Dank Francesco. We hebben zelf af en toe onze maaltijden in de bungalow bereid, met de groente van het land (gratis) maar de door Stefania bereide maaltijden volgens Toscaanse traditie waren het summum! De voorzieningen zijn goed verzorgd en er is voldoende aanwezig om je thuis te voelen. In de bungalow een eigen badkamer en airco, heerlijk!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Rustieke camping

Monique, 25-8-2016

Twijfel niet om te boeken als je houdt van een camping die kleinschalig, rustig, sfeervol en vriendelijk is. De ligging is ideaal, vlakbij Cecina, waar ook de grotere supermarkten, winkels en de markt (alleen dinsdagochtend) is, en dichtbij het strand. Vada, het witte 'Caribische' strand is fantastisch. Wij hebben de 2e parkeerplaats genomen en vonden het erg fraai hier. Ook zijn de steden Pisa, Lucca, Siena, Volterra en San Gimignano goed te bereiken en leuk als dagtrip. Het eten bij de poolparty, maar zeker bij Nonna is héérlijk. We waren er met 2 kinderen van 4 en 5 jaar en ze hebben zich super vermaakt met leeftijdsgenootjes. We hadden de stacaravan geboekt voor 2 weken. Prima met airco, wel krappe badkamer, maar ach.. :-). We zullen deze camping aan iedereen aanbevelen!
Gereisd familie in augustus 2016

hele mooie camping, goede ligging

Paul Brinkhuis, 15-8-2016

Mooie ruime staplaatsen opgesteld in een halve boog rondom het zwembad en het sanitair. De camping heeft niet erg veel schaduw wat ik wel jammer vind.

Het personeel is super aardig, behulpzaam en zeer bescheiden. De eigen groente tuin is zonder meer een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo Nonna Stella in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo Nonna Stella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agriturismo Nonna Stella scoort een 9 uit 10 op basis van 48 reviews.