Camping Agriturismo Nonna Stella **

Agriturismo Nonna Stella
8,9

WebsiteLink naar website

47 reviews over Camping Agriturismo Nonna Stella in het Nederlands

Prachtige camping met zeer grote plaatsen

Emiel Brinkman, 8-9-2017

Zeer grote plaatsen - vooral de cirkel rond het zwembad. Mooie camping, vooral geschikt voor gezinnen met jonge(re) kinderen. Ook de safaritenten en de chalets zagen er netjes uit. (wij waren met eigen tent). Zwembad is prima - zonder poespas maar wel netjes iedere dag schoongemaakt. Sanitair is redelijk maar mag ondertussen wel eens vernieuwd worden. Douches vooral erg onhandig (2 douches achter één deur die afgesloten kan worden). Sanitair wordt wel twee keer per dag schoongemaakt. Iedere dag verse groente e.d. vanaf de boerderij die je gratis bij de receptie mag afhalen. Voor de kinderen natuurlijk geweldig maar bovendien ook gewoon erg lekker.

Ligging van de camping is niet bijzonder. Het is echter maar een klein stukje rijden naar de stranden maar ook het mooie binnenland van Toscane. Plaatsen als Pisa, Volterra en Luca zijn allemaal binnen een uur te bereiken.

Wat ons betreft zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

In een woord geweldig zoals altijd!

esther, 5-9-2017

Een heerlijke plek om bij te komen van de stress met een heerlijk zwembad ook voor de kinderen, de zee op 4 km afstand met de fiets goed te doen. Fietsen bieden ze gratis en dat geldt ook voor fruit en groente lekker van het land halen en dan op je eigen plek klaarmaken. De familie is altijd bereidt te helpen en de mooie plekken te adviseren waar je naar toe kunt in de omgeving. Je moet wel van dieren houden want alle huisdieren zijn hier welkom en de meeste lopen vrij rond. Ook zijn er kippen, vogels en katten van de familie.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Gemoedelijke camping op het Toscaanse platteland

Arno, 4-9-2017

Wij vinden Nonna Stella een erg gemoedelijke camping. We hebben een week verbleven in een mooie en ruime mobile home. Het is een mooie camping met een prima zwembad, mooie speeltuintjes en gastvrije en vriendelijke eigenaren. Er is heerlijke koffie, er zijn prima lunchplates en de mogelijkheid is er om zelf groente en fruit te plukken. We hebben wel last gehad van vliegen en muggen, maar dat is ook niet vreemd in augustus. Van ons mag het hondenbeleid wat strenger. Wij vinden het niet prettig dat honden rondom het zwembad mogen komen of 's avonds laat nog langdurig blaffen.

Fijne camping

Chrisje, 25-8-2017

Het grote pluspunt, en zeker als je het vergelijkt met andere campings in deze regio, zijn de grote staanplaatsen en de toch wel aanwezige rust. Gelukkig niet al te veel animatie. In de zomermaanden staan er veel Nederlandse gezinnen (zo'n 70 %), waardoor kinderen rondom het leuke zwembad snel vriendjes maken. Het sanitair is kleinschalig, maar wat ons betreft oké! Eveneens als de andere voorzieningen. Er staan drie koelkasten, waar je ijsjes in kan bewaren. De eigenaren hebben een concept bedacht wat staat! Het is netjes, sereen en goed georganiseerd. De kwaliteit van de broodjes is minder. Het restaurant, gekoppeld aan de agriturismo, vonden wij ook minder van kwaliteit. Te grote porties en te weinig vers bereid. Een fijn restaurant in een naburig dorpje heeft meer ons voorkeur. De camping ligt vlakbij de kust en met warm weer is dit toch wel fijn. Ook al vinden wij het binnenland van Toscane mooier. Wij vonden Toscane echt fantastisch. Er is zoveel moois te zien, dat je er bijna keuzestress van krijgt :-). Al met al, een hele fijne camping...zeker met kinderen. Onze dochter heeft erg genoten en wilde liever op de camping blijven dan WEER een stadje te bezoeken.

Wat een fijne plek!

Tessy, 13-8-2017

Heerlijke kleinschalige camping met ruime plaatsen. Er is een fijne sfeer. Er zijn veel kinderen, en er wordt veel samen gespeeld. Zwembad met ligstoelen is fijn. De poolparty erg leuk. De pluktuin is super, heerlijke groenten en fruit

Sanitair is beperkt.

Wij hebben genoten

fantastiche week gehad

mark, 10-8-2017

Wat een gezellige kleinschalige camping. Heel veel Nederlandse gezinnen zodat de kinderen snel en makkelijk vriendjes hebben om mee te spelen. Bij het zwembad was het een en al gezelligheid, bij je eigen stek (wij hadden een mobilhome) veel privacy. De poolparty en de hikingtocht (avondzwemmen in een meer en in het donker weer teruglopen, wat een avontuur voor onze kleine man) zijn een echte aanrader, Ook ligt er iedere dag verse groente en fruit uit hun tuin. Wij hebben de steden Volterra en San Gimignano bezocht deze zijn het bezoeken waard ook de rit hier naar toe is adembenemend. Wel vonden wij de broodjes iets minder voor onze smaak (maar dit is persoonlijk), stokbroden zouden een aanvulling zijn. Wij hebben echt een heerlijke week gehad! Deze was eigenlijk te kort, daarom volgend jaar maar 2 weken hier geboekt! Tot volgend jaar Francesca.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Blijft een fantastische plek!!

Annemieke, 5-8-2017

Fijne camping, klein, overzichtelijk.

Dit jaar terug na een top vakantie vorig jaar.

Pluspunten:

Ruime plek

Rustige camping

Veel kinderen

Pluktuin

Geweldig "eten bij de boer"

Veel leuke dorpen en steden in omgeving

Poolservice, 1 sms'je naar de bar en je drankje wordt gebracht

Verse brood & goede koffie

Alles mag op rekening dus op de camping hoef je niet rond te open met portemonnee

Minpunten

Locatie van de glamingtenten, die zijn zo gepositioneerd dat kampeerders tegen achterdzijde aankijken (@nonna Stella, kunnen ze niet aan dr andere ring langs zwembad, maakt het voor kampeerders veel leuker straatje!!)

Douches wel erg minimaal, wc papier regelmatig op

Wachtrij bij broodhalen, extra personeel in ochtend zou fijn zijn

Jammer dat happy hour is afgeschaft

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Deze vakantie had het allemaal

Renate, 23-7-2017

Nonna Stella is een rustige overzichtelijke camping. Af en toe hoor je de grote camping van verderop (muziek later op de avond). Ideaal voor kinderen t/m 11 jaar. Er staan veel jonge gezinnen, de kinderen spelen leuk met elkaar op het grasveld, voetbalveld of bij het zwembad. Het zwembad is netjes. De plekken van de safaritenten zijn ruim, douche en wc op loopafstand. Er wordt 3 keer per dag schoongemaakt, desondanks af en toe wat moddersporen en verstopte putjes. De 'poolparty' is erg leuk, groot buffet, gezellig met andere kampeerder, lang opblijven voor de kinderen en na het toetje zwemmen als het donker is in een verlicht zwembad. Bij de camping is eten is erg lekker en relaxt. De kinderen kunnen lekker in de speeltuin spelen. Overal groente/fruit kramen langs de weg bij plaatsen, heerlijke verse lokale producten. Bij de camping ligt er soms gratis groente/fruit. Er zijn fietsen te huur (gratis), maar die zijn niet super en fietsen in de omgeving is een uitdaging (stukken langs een 70 km weg). Je bent eigenlijk volledig afhankelijk van de auto. Supermarkten op een paar kilometer afstand. We hebben de 'kleinere steden'; Casala Maritimo, Bolgheri (Viale dei Cipressi), Montescudaio, Castagneto Carducci, Campiglia Marittima, san Vincenzo, bezocht. Erg leuk, zeker om 's morgens of eind van de dag te bezoeken en te combineren met lunch of diner. Het kasteel Populonia is erg leuk, bij het haventje is een fijn strand (Baai van Baretti) waar de zee rustig is en langzaam afloopt. Het strand van Vada (via di Pietrabianca) is prachtig, zee is zouter/witter, strand is wit zand. Ga niet in het weekend, is er dan erg druk. Strand van Cecina (Mare de Pineta) en Marina de Bibbona hebben stenen en zand, waterschoenen zijn hier fijn. Wij hebben de grote steden Lucca en Pisa bezocht. Het waterpark in Cecina is tof (doordeweekse dag is rustiger). Bio-park 'Gallorose' is een dierentuin, wel leuk voor 3 uur, flinke wandeltocht langs alle hokken. De temperatuur was heerlijk, rond de 32 graden met een briesje. Ideale vakantieplek wat ons betreft!

Heerlijk verblijf, aanrader!

Joost, 29-5-2017

We waren in de meivakantie bij Nonna Stella, en verbleven daar in een vakantie village. Francesca heette ons zeer gastvrij welkom. De accommodatie was voorzien van alle gemakken (o.a. bbq en ligstoelen). Wat erg fijn is op Nonna Stella, is de ruime opzet en de privacy die alle plekken daardoor genieten. Begin mei was de camping nog niet heel druk bezet. Wel hadden onze kids (4 en 6 jaar) een leuk Nederlands speelkameraadje, in het huisje naast ons. Zij konden lekker voetballen op het voetbalveldje, zwemmen in het zwembad en crossen met de fietsjes die de gasten gratis kunnen gebruiken. Met de (gehuurde) auto zij we vanuit Bibbona naar Pisa, Lucca, San Gimignano en Florence gereisd. Prima te doen. De meivakantie in Toscane is sowieso ideaal als je al te grote drukte, te hoge temperaturen en vervelende insecten wilt vermijden. We hebben twee keer meegegeten in het restaurant. Dat is echt italiaans lekker! (€ 20 voor driegangendiner, € 10 voor kids, inclusief heerlijke wijn). 's ochtends waren er verse broodjes en croissantjes. Al met al is Nonna Stella echt een hele fijne plek om te vertoeven, als je houdt van ruimte, gezelligheid en natuurlijk lekker eten!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijke kleine gemoedelijke camping

Virginie, 16-9-2016

We voelden ons meteen welkom bij Nonna Stella. We kwamen op een donderdag aan en mochten meteen aanschuiven bij de Pool Party. Heerlijk!

Verder waren er genoeg vriendjes voor onze kinderen. Ze hebben zich super vermaakt. Het zwembad ligt centraal op de camping, is niet te groot maar wel voldoende voor alle gasten.

Vanaf de camping zijn er genoeg leuke uitstapjes (Pisa, Lucca, Populonya, Vada, enz).

Het enige minpunt is het sanitair: is niet altijd toereikend en de doucheputjes lopen niet goed door....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Francesca and family "Nonna Stella", proprietario, 28-5-2017

Dear Virginie,

Thanks for your review.

We do our best t keep everything good and in order!

Obviously when there are lots of guests using services in the same time some inconveniences can happen.

We hope to see you again soon!

Kind regards.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo Nonna Stella in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo Nonna Stella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agriturismo Nonna Stella scoort een 8.94 uit 10 op basis van 52 reviews.