9,4

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Resort Le Maschere***** bij :

4 reviews over Villa Resort Le Maschere in het Nederlands

Schitterend ingericht mooi rustig hotel

Johan, 6-7-2014

We kregen een dubbele upgrade waardoor we een mooie kamer hadden. Ontbijt was lekker op mooi terras. Hotel is zeer rustig gelegen in een groot park. Inrichting van hotel is prachtig.
Gereisd met partner in juli 2014

Geweldig!

Wiljan, 22-5-2013

Voor ons was dit het absolute tophotel waar wij ooit verbleven. Ontzettend luxe en veel kwaliteit. Het personeel is uiterst vriendelijk, persoonlijk en deskundig. De kamer (wij hadden een junior-suite) was zeer ruim, helder, schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is top met allemaal verse producten. Het diner is heerlijk met een beperkte keuze met voor iedere wens en smaak wel iets bij elke gang. De locatie is schitterend gelegen. Wij hadden dit hotel met een golfpakket en de baan Poggio dei Medici is ongeveer 10 minuten rijden. Het hotel is echt een aanrader voor iedereen met smaak, stijl en wat luxe.
Gereisd met partner in mei 2013

Villa Le Maschere is top

Wim Culinair OSS, 28-6-2012

Erg mooi hotel. Ligt in een rustige omgeving. Service is hoogstaand. Eten en drinken van goed kwaliteit. Drank (wijn) is relatief goedkoop. Dit hotel ligt op 30 minuten rijden van Florence.

Als je van golfen houdt en je verblijft langer als drie dagen is het golfen gratis.

Gereisd met partner in juni 2012

Super!

Ron, 22-11-2009

Absoluut één van de mooiste hotels waar we ooit verbleven. Schitterend gerestaureerd. Helemaal goed gedaan. Spa was nog niet open, maar dan wordt het nog luxer. Minpuntje: drankjes zijn onbetaalbaar (€ 5 voor een frisje), een dagje in het hotel blijven is daardoor eigenlijk niet te doen.
Gereisd met partner in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Resort Le Maschere in Barberino di Mugello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Resort Le Maschere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Resort Le Maschere scoort een 9.4 uit 10 op basis van 4 reviews.