Vakantiehuis Casa Tartarughe

Casa Tartarughe

1 review over Vakantiehuis Casa Tartarughe in het Nederlands

Prima vakantiehuis

Marleen Vermeer - de Groot, 4-9-2011

Wij hebben 2 weken doorgebracht in deze grote vakantiewoning. Prachtige tuin met alle voorzieningen en het grote zwembad met duikplank is helemaal top. Veel privacy!. De huisbaas is erg servicegericht. De slaapkamer op de 1e verdieping aan de voorkant van het huis heeft s'ochtends wel wat last van bestemmingsverkeer maar de rest van de dag is het er heerlijk rustig. Ballano is een prima plek voor uitstapjes. Lucca is lekker dichtbij. Het dorpje Nozzano di Castello is op 10 minuten lopen en daar zit ook een bakkertje en een heerlijke pizzeria! Kortom, wij hebben het er erg naar ons zin gehad!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Tartarughe in Balbano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Tartarughe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Tartarughe scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.