BedAndBreakfast Il Cavallinone

Plaats als eerst een review!

1 review over BedAndBreakfast Il Cavallinone

?

pas sympathique

wauters audrey, 7-7-2011

Le il cavallinone me semblait bien d'apparence, nous avions réservé une nuit durant la fin juin mais le propriétaire des lieux n'a pas été sympa avec nous, car la réservation s'est faite en anglais, il prétend parler anglais mais il n'avait pas compris notre réservation qui était d'une nuit et lui ne voulait pas en dessous de 2nuits. On a du se débrouiller pour retrouver un logement sur place à 16h30.

Je n'y retournerai jamais, pas à cause de l'endroit mais à cause du propriétaire.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Il Cavallinone in Bagno di Gavorrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Il Cavallinone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Il Cavallinone scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.