Villa la Campana

Villa la Campana
la Campana

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor la Campana bij:

1 review over Villa la Campana in het Nederlands

Mooie omgeving, weinig service

zuiderzon66, 4-8-2014

Tenuta La Campana ligt mooi in een rustige, typisch Toscaanse omgeving. Het appartement waarin we verbleven was prima, erg ruim opgezet met goede inrichting. Een week voordat we kwamen ontvingen we een mail met diverse service-mogelijkheden zoals broodjesservice, eten verkrijgbaar bij het zwembad e.d. Tijdens ons verblijf bleek dat we voor de broodjesservice 35,- extra moesten betalen en voor de overige service-items gold dat je 5 dagen van te voren moest reserveren. Ik kan echt niet zeggen of ik over 5 dagen aan het zwembad iets wil eten;-(.

Het is ruim een kwartier rijden naar het dorpje voor een bakker (die tijdens de zomervakantie gesloten was) of een supermarkt. Het zwembad werd niet goed schoon gemaakt. Personeel is erg vriendelijk maar nauwelijks aanwezig. Er is geen barretje of restaurant, wel een koffie-automaat en een frisdrankautomaat. Er staan 2 wasmachines waar je gratis gebruik van kunt maken. Er staan een aantal speeltoestellen voor kinderen zoals een schommel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa la Campana in Asciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa la Campana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa la Campana scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.