Camping Le Ginestre ***

8,2

34 reviews over Camping Le Ginestre in het Nederlands

Fantastisch!

Maas, 8-8-2017

Wat een heerlijke Italiaanse camping! Onze kinderen van 3 en 6 konden lekker vrij los lopen. Niet groot maar juist fijn overzichtelijk. Heerlijk zwembad. Alles schoon. Behulpzame mensen bij de receptie. Mooie omgeving. Supermarkt dichtbij. Heerlijk restaurant met prima prijzen. Wij gaan eigenlijk nooit meer naar dezelfde camping maar deze komt toch op ons lijstje. Aanrader voor als je de echte Italiaanse sfeer wilt proeven!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Relaxte camping, Italiaans sfeertje, prima

Anja Scheltinga, 8-7-2017

Deze camping is eenvoudig, ademt een Italiaanse sfeer uit door de lokale bezoekers aan zwembad en restaurant. Geen opsmuk maar gewoon tent neerzetten en lekker vakantie vieren. Het sanitair is wel wat gedateerd maar wel schoon, ook de douchegordijnen. De eigenaaar is een aardige man die op zijn eigen relaxte manier de boel runt.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke oase van rust in het prachtige Toscane

r_jansen194, 21-8-2016

Ginestre is een heerlijk kleine camping. Na een hartelijk ontvangst konden we zelf een plekje uitzoeken. Een prachtige plek gevonden op deze terrassen camping zonder grote hoogte verschillen. We hadden uitzicht op de Toscaanse heuvels. Er was een fijn zwembad waar wel een badmuts verplicht is. De overwegend vriendelijke badmeester laat de kinderen niet onbegrensd duiken en springen. Het sanitair is er echt schoon. Alles prima, al is douchen met een douchegordijn wel wat gedateerd. Maar zeker niet hinderlijk. Er is een restaurant bij de camping waar men van ver naar toe komt. Vooral de Italianen zelf. Om je vingers erbij af te likken zo lekker en voor ons Nederlanders niet onbelangrijk, erg prijs vriendelijk. De oude eigenaar lijkt misschien nors of stug, maar dat is uiterlijke schijn. Hij is erg vriendelijk en heeft een typische droge humor. Onze kinderen hebben zich perfect vermaakt met de andere kinderen. Vooral op het verlichte sportveldje. Wij komen zeker weer een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Ginestre bij:

Hele mooie en rustige camping!

Niels, 23-8-2015

Wij hebben een heerlijke twee weken gehad op de camping. Het zwembad is top. Plaatsen zijn erg ruim. Wij stonden achterin de camping en hadden een plek met veel schaduw.

Restaurant top, erg lekker en goedkoop! Wel komt er veel lawaai van het restaurant af s'avonds (italianen enzo) waardoor een plek daar me niet heel fijn lijkt. Hier staan ook de mobile homes.

De eigenaar kan nors overkomen maar is zeer behulpzaam bij vragen en problemen. Zou hier zo weer naar terug gaan!

Gereisd met partner in juli 2015

Echt de moeite

Peter en Christel, 19-7-2015

Zeer vriendelijk onthaald. Zelfs met een technisch probleem aan de caravan waarvoor door de uitbater onmiddellijk een oplossing werd gezocht en geboden.

Aangename camping waar je vrij je staanplaats kan kiezen...je moet dus wel wat geluk hebben. Er is echter steeds plaats vrij. De camping ligt ook goed om uitstappen naar omliggende stadjes te doen maar je moet er letterlijk veel bochtenwerk voor over hebben.

Lekker eten in het restaurant waar je toch best reserveert, de lokale bevolking weet ook dat het er goed is.

Hier komen we nog zeker terug om van la vita Toscana te genieten.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie rustige camping in prachtige omgeving

Lia Sandbrink, 13-7-2015

In juni een week verbleven op deze camping. Meer dan genoeg keuze aan ruime plekken met voldoende schaduw. Het uitzicht aan de achterkant van de camping, waar de mooiste plekken zijn is prachtig. Fijn zwembad met voldoende bedjes en stoelen. Het restaurant is druk bezocht door de plaatselijke bevolking, niet gek want het eten is heerlijk en zeer betaalbaar.
    Gereisd met partner in juni 2015

Prima camping

de jongh, 21-1-2015

Prima camping. Lekker zwembad. Alleen de stacaravans zijn wel erg klein en gedateerd. Ligging t.o.v. Arezzo is wel fin. En testaurant is heel goed.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Camping Le Ginestre the place to be!

Willy van Blaaderen, 19-9-2014

Dit jaar zijn we voor de 4e keer naar camping le Ginestre geweest.

Normaal gaan we op vakantie niet naar hetzelfde adres, maar nu……we kunnen gewoon niet anders.

We werden weer warm en gastvrij ontvangen door de campingeigenaars.

Le Ginestre is een rustieke camping tussen de olijfbomen.

De eigenaars doen er alles aan om je verblijf naar de zin te maken.

Wanneer je op deze camping verblijft, heb je echt vakantie!

Een supergoed restaurant, waar ook de Italianen uit de omgeving komen eten.

Zo gezellig om temidden van de italiaanse bevolking/campinggasten te

genieten van de overheerlijke antipasti, pasta’s carne en pesce en de vino.

Dit alles voor een vriendelijke prijs.

Er is een mooi zwembad met toezicht van een badmeester.

Voor de kinderen is er een kinderbad en zijn er de nodige speeltoestellen,

een voetbalveld, een tafeltennistafel.

Met pijn in ons hart hebben we ook dit jaar weer afscheid genomen van Le Ginestre, het ware Dolce Vita!

Famiglia Bertoli, Grazie mille!

Gereisd met partner in augustus 2014

Aanrader

RenTan, 1-9-2014

Laatste anderhalve week van augustus op deze zeer gemoedelijke rustige camping verbleven met onze twee kinderen. Vriendelijk personeel. Fantastisch restaurant, echt heel goed en absoluut niet duur. Het is kleinschalig en prima uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. Zwembad is prima. Zowel zwembad als restaurant wordt ook door de lokale bevolking druk bezocht. Als je van animatie etc. houdt is dit niet de camping, maar als je van rust houdt en je graag mengt met de Italiaanse bevolking een absolute aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug. Wij hebben in een mobile home gezeten en deze waren ook prima.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Echt waar voor je geld

svgelder, 24-8-2014

We zijn net terug van een heerlijke vakantie op deze camping. We verbleven in een mobile home met uitzicht op het restaurant, de speeltuin en het zwembad. Met 2 kleine kinderen was dit ideaal. Camping is klein en overzichtelijk. Hierdoor is het gemoedelijk en maken de kinderen snel vrienden. Leuk ook dat er een voetbalveld bij zit waar alle kinderen 's avonds komen spelen. Het eten is top en niet duur. We hebben dan ook bijna de hele kaart uitgeprobeerd en alles was even lekker! En ook het personeel is uitermate behulpzaam en vriendelijk. Voor ons absoluut een plek om nog eens terug te komen, zeker voor dat geld.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Ginestre bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ginestre in Arezzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ginestre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Ginestre scoort een 8.24 uit 10 op basis van 39 reviews.