Hotel Antico Borgo Apella

Antico Borgo Apella

Matig

1 review over Hotel Antico Borgo Apella in het Nederlands

hs, 10-7-2006

Voor iemand die van god en iedereen verlaten wil zitten, geen supermarkt, terrasjes of ander vertier in de omgeving zoekt of wenst te hebben, die verzot is op absolute stilte en graag ervaart hoe het voelt om 200 jaar terug in de tijd gezet te worden is dit een ultimieme plek om te zijn. Alle andere raad ik aan toch verder te kijken..... net als wij. Wij hebben een hotel geboekt maar een appartement gekregen. De "hotel"eigenaar spreekt geen letter over de grens dus Itaiaanse les is een must als u voor dit hotel kiest. De ligging van het appartement was schitterend, een 8 voor de lieffhebber maar een dikke 2 voor de standaard toerist. Verder mooi en sfeervol ingericht maar meer dan het bekeken te hebben hebben wij niet gedaan. Wanneer je het hotel boekt is het dus maar de vraag of je daar ook terecht komt. De beloofde hotelkamer in de kerktoren hebben we niet te zien gekregen. De kerk staat ook niet in het midden van het dorp wat je zou verwachten, maar een end naar beneden de berg af.
    Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antico Borgo Apella in Apella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antico Borgo Apella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antico Borgo Apella scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.