9,6

Uitstekend

4 reviews over Appartement Agriturismo Casa Bistino in het Nederlands

Ga op in een familie rond een Toscaanse boerderij

Jan en familie, 8-8-2017

Antonella is een super host die advies op maat geeft waar je wel en niet moet zijn geweest.

Je kunt er producten kopen van het land. Wijn, olie, honing. Of je krijgt opeens een zak heerlijke tomaten net geplukt.

We zagen een perfect gelegen zwembad van ca 12x6 met koelkast wc koffieapparaat etc.

Onze kleine van 5jr ontdekte een beekje op loopafstand.

De huisjes zijn als een soort eenheid aan elkaar geplakt maar iedereen heeft veel privacy. Alles oogt super leuk Toscaans.

Place to be als je gaat voor echt, rust, hartelijkheid. Wij hadden racefietsen mee. Dat ging er ook heerlijk. Super mooie vergezichten. Arezzo, Sienna, Firenze, Cortona allemaal binnen het uur.

Gereisd familie in augustus 2017

Jeroen, 24-8-2016

Boerderij met meerdere huizen op mooie locatie in de driehoek Florence-Siena-Arezzo, ideaal voor uitstapjes in de regio. Ons huisje was ruim (120 m2) en schoon, en had een groot terras met prachtig uitzicht op de omgeving. Ook het zwembad was meer dan prima.

De agriturismo wordt gerund door Antonella, die haar enthousiasme over de regio graag met je deelt, en veel goede tips heeft voor activiteiten. Zo wees ze ons op een uitstekend restaurant (Alla Corte di Bacco) in Ambra, een dorpje op 2 km afstand), waar we een paar keer heerlijk gegeten hebben.

De boerderij produceert ook een mooie Chianti, en olijfolie. Wij hebben ons erg welkom gevoeld, en komen graag terug.

Gereisd familie in augustus 2016

Mooi agriturismo

Bianca, 7-6-2016

Casa bistino wordt gerund door Antonella, een drukke Italiaanse vrouw die goed Engels en Duits spreekt. De boerderij is zeer goed onderhouden en ook het zwembad is mooi schoon. Je waant je echt op een boerderij met kippen en ganzen die los lopen. De huisjes zijn goed onderhouden en hebben een typisch toscaans karakter. De ligging is midden in Toscane. Het jammere vonden wij dat er in het dichtstbijzijnde dorp niet veel te beleven viel en je dus best een eind moest reizen voor boodschappen en eten. Antonella is daarentegen zo enthousiast over de omgeving en geeft goede tips wat te doen.

Kortom zeker een aanrader voor wie een rustige vakantie wil in een mooie omgeving.

Gereisd met partner in mei 2016

Paradijsje in Toscane!

Michel, 24-8-2014

Casa Bistino ligt op een heerlijke plek in Toscane. Midden in de driehoek Arezzo, Florence en Siena. Antonella en haar familie zijn super gastvrij en weten niet alleen alle toeristische plekjes, maar ook alle bijzondere, rustigere plekjes. Antonella spreekt Engels en Duits en maakt je super enthousiast over de omgeving en haar land. De appartementen zijn schoon en je waant je in een heerlijke oude Toscaanse boerderij. Samen met haar ouders van over de 80 maakt ze ook nog eens een goede rode Chianti wijn en de beste witte wijn uit de omgeving. De olijfolie is ook van hoge kwaliteit en ging ook mee naar huis! Qua prijs zit je bij de familie Zampi goedkoper dan in een mobile home, maar vele malen mooier. Een aanrader voor wie niet alleen Toscane wil zien, maar ook wil beleven! Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Casa Bistino in Ambra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Casa Bistino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Casa Bistino scoort een 9.57 uit 10 op basis van 5 reviews.