Vakantiehuis Villa Magnolia

Villa Magnolia

5 reviews over Vakantiehuis Villa Magnolia in het Nederlands

Mooi vakantiehuis

Colinda, 26-10-2009

Dit vakantiehuis is zeer ruim en gunstig gelegen voor het maken van uitstapjes in Toscane. Het huis is van alle gemakken voorzien, de eigenaars zijn zeer aardig (als spreekt alleen de dochter Engels) en de ligging is prima.

2 nadelen... de zolderkamer wordt verschrikkelijk warm 's zomers en heeft geen muggengaas voor de ramen (alle andere kamers wel) zodat er erg veel muggen via de zolder binnen komen.

Maar verder... zeker de moeite waard!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

mooi huis,alles wat je kunt wensen..op zwembad na.

fam jensch, 8-8-2009

Het huis is ons zeer goed bevallen,vriendelijke mensen, en wel engels sprekend maar alleen de dochter. het enige wat nog ontbreekt is het zwembad maar hier wordt aan gewerkt.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

Mooir ruim en koel huis

anoniem, 27-7-2009

Wij hebben met 2 jonge kinderen hier 2 weken in gezeten. We hebben het erg naar ons zin gehad. Wel een paar minpuntjes, maar over het geheel zijn we positief. De feiten op een rij.

Keuken: Heel ruim en goed ingericht, incl oven, broodrooster, koelkast, vriezer, tostiapp, veel servies. Voorzien van ramen met verduisterende en zonwerende lamellen en muggenhorren.

Geen sataliet tv en hifi zoals wel vermeld.

2 slpkamers hebben geen mugge horren en geen kledingkasten.

Badkamer met douche en badkamer met bad. In totaal 3 wc's in huis.

Naast het terras wordt nieuwbouw gehouwd, zodat je minder privacy hebt (zie foto)

Verder is 1 balkon niet te bereiken omdat die kamer is afgesloten.

Ze vertelde volgend jaar een zwemabd te willen bouwen, dus informeer of je niet in de verbouwisngperiode zit. Sleutelsadres is vriendejk, maar niet engels sprekend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Mooie vakantiebestemming

Fam Abbink, 12-5-2009

Eind april begin mei een weekje geweest met 6 personen.

Prima en geheel aangeklede complete woning, heerlijk weer, voorjaarszon, 20 graden, zeer gastvrije ontvangst.

Aan te raden!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Fam. Boele, 22-9-2007

Deze villa is een perfekt vakantiehuis, vlakbij alle culturele steden zoals Pisa, Florence, Siena, Lucca, Viareggio is ongeveer 40 minuten rijden met de auto.

De ligging is wel aan een drukke doorgaande weg, maar wel vlakbij een station en een goedkope supermarkt.

Wij zijn half augustus 2 weken hier geweest, het was prima, we hebben een leuke vakantie gehad.

De mensen van wie het huis is wonen op het zelfde lanfgoed, zijn erg aardig. Het had de eerste week geregend, daarna hadden we wel last van muskieten, dat schijnt daar wel meer zo te zijn, daardoor konden we 's avonds niet buiten zitten. Volgend jaar gaan we zeker weer!

Gereisd familie in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Magnolia in Altopascio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Magnolia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Magnolia scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.