Appartement Borgo delle More ****

Appartement Borgo delle More
Borgo delle More
8,2

15 reviews over Appartement Borgo delle More in het Nederlands

Zeer fraai verblijf in mooie omgeving

Holtrigter, 17-9-2017

De appartementen liggen in het hoofdgebouw (oude boerderij) om in de bijgebouwen zeer landelijk gelegen met grote tuin met diverse zitjes en groot zwembad. De appartementen zijn donker en eenvoudig. Het complex ligt midden tussen de wijn velden van Montepulciano. Diverse wijn boeren bieden proeverijen aan o a .la picolo cantina (750 M1 verderop) of een grotere wijnboer Boscarelli (250 m1) het is nog wel ver rijden naar de bezienswaardigheden Montepulciano is her dichtbij. De rest wat verder weg zoals Val d,Orcia met schitterende landschappen en stadjes.

Bij Borgo del more kan je ook ontbijten en overdag is de bar open. Het is echter vrij rustig en overdag zijn de meeste gasten weg en hadden wij het zwembad voor ons alleen. Wandelen doe je door de uitgestrekte wijnvelden. Of fietsen. Mountainbikes staan klaar of huur een elektrische fiets.

Voor eten ga je naar Villa Notolla. (Sla de rest maar over) of uiteraard onderweg in leuke stadjes of op het platte land.

Vanuit deze omgeving is Umbrië en O.a Cortona of het Lago trassimeno goed te bereiken.

Gereisd met partner in september 2017

nostalgische appartementen

Annemieke, 22-7-2017

Mooie accomodatie die wel lastig te vinden is. Vriendelijke gastvrouwen.

We hadden een studio geboekt, maar kregen een upgrade naar een 2 kamer-

appartement. Het was wat donker maar alles was erg. Douche cabine erg krap Wifi is gratis, maar werkt niet echt goed. Voor airco moet je apart betalen.

Zwembad is perfect en echt een must in de zomer.

De ligging is niet heel erg centraal, als je erop uit wil trekken.

We hebben een fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2017

Louise, 12-7-2017

Erg leuke accommodatie als je voor je rust op vakantie gaat. Prima appartementen. iets wat aan de kleine kant. Badkamer ook erg krap. Verder alles netjes en schoon. Eigenaresse Laure zeer vriendelijk en behulpzaam! Iedere dag komt de bakker met brood langs (niet op zondag). Genoeg ruimte en bedjes bij het zwembad. Voor kleine kinderen weinig vermaak. Overal staan BBQ's die men gratis kan gebruiken. Sommige appartement zijn alleen begaanbaar via een trap.

Zeker een aanrader als je niet voor alleen de luxe op vakantie gaat!

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtige locatie!

Heidy en Tim, 22-8-2015

Prachtig gelegen, kleinschalig complex! Uitzicht over de Toscaanse heuvels, veel tuin! In eerste instantie kregen wij een appartement zonder balkon of zitje!!!! Daar schrokken wij erg van, maar gelukkig konden wij 3 nachten later ruilen en hadden wij een heerlijk balkonnetje bij ons verblijf.

Heerlijk zwembad met lekkere stoelen........prachtige omgeving. Montepulciano, op 10 min rijden; heeft ons hart gestolen! Veel mooie plaatsen in de buurt te bewonderen; Siena, Pienza, Cortona en Florence! Wij komen zeker nog eens terug in de Toscane!

Een TOP-vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super complex! Vooral voor rustzoekers!

hckl, 17-6-2014

Prachtig gelegen complex tussen de druivenvelden.

Omringd door cipressen.

Mooie ruime appartementen met goed uitgeruste keuken.

Dorp Acquaviva is heel erg stil, weinig te beleven.

Uitstekend restaurant in Acquaviva genaamd l'angelo.

Super eten en drinken voor een kleine prijs.

Dit appartementen complex nodigt je echt uit om nog eens terug te komen.

Maar eerlijkheidshalve dient gezegd te worden dat het een complex en omgeving voor rustzoekers is. Geen disco's of andere activiteiten voor jongeren in de ruime omgeving.

Gereisd met partner in mei 2014

Prachtige plek om je vakantie door te brengen!

Simone, 14-8-2013

Borgo delle More is een heerlijke plek om tot rust te komen! Appartementen zijn gezellig ingericht en heel schoon! Je kijkt uit op het mooie Italiaanse Landschap met de vele zonnebloemvelden.

Faciliteiten: Prachtige, grote tuinen in het park waar je rustig met een boek kan zitten, maar ook mensen kan opzoeken en samen gezellig gebruik kan maken van de stenen barbecues.

Op het park is een wijnwinkeltje (met naast wijnen ook heerlijke pasta, verse pesto etc. te koop) en de bakker komt 's ochtends (behalve zondag) langs met een busje.

Het zwembad is groot, je kan er fijn staan (onze kinderen van circa 1.28m konden er staan) en er zijn genoeg ligbedden aanwezig. Een overdekt prieel waar je lekker kon lunchen 's middags.

Personeel is vriendelijk. Wasmachine aanwezig en elke week weer een stapel met schoon beddengoed/handdoeken.

Voor de kinderen speeltuintjes aanwezig.

Prima prijzen. Flexibel in de zomer met aankomst/vertrekdagen.

Voldoende supermarktaanbod.

Kortom: Fijn vertoeven!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prachtige agriturismo

Jr, 22-7-2013

Zeer mooi van buiten. Binnen is ok maar niet groot en lees is ouderwets. Past ook wel bij de locatie. Niks voor kinderen. Uitsteken om Toscane te ontdekken ten zuiden van siena.
Gereisd met partner in juni 2013

mooi aangelegd

j. verhallen, 20-8-2012

appartementen zijn relatief klein. Wij zaten daar temidden van een enorm hete periode (vaak tot 40 gr). Airco was bij te kopen, erg prettig.

Mooie groene grasvelden / planten rondom, helaas aanlokkelijk om op te voetballen als je 6 en 8 jaar bent, dat mag echter niet (begrijpelijk).

Zwembadhoogte is 90 cm aan het begin en vervolgens dieper, dus echte kleintjes kunnen er niet staan.

Rustige omgeving, rustig publiek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Prettig parkje

Inge, 8-7-2012

Appartementen in rijtje of in een gebouw met een bovenetage. Gelegen in een prettig, rustig klein parkje omgeven door druivenvelden.Wel wat gehorig. Zwembad met ligstoelen en voldoende schaduwplekken. Appartement vrij klein maar voldoende. (Misschien bij slecht weer wel wat klein en donker.) Supermarkt in het dorp aanwezig. Verder geen faciliteiten. Vlakbij het gezellige Montepulciano. Goede locatie voor uitstapjes in de omgeving.
Gereisd met partner in juni 2011

Nooit weer

Tistan ter Riet.nl, 24-11-2009

Geweest in Oktober 2009, echtpaar met dochter.

Locatie ligt ver van de oprit naar snelweg en van aantrekkelijke locaties af.

Borgo zelf is veel te volgebouwd. Doorgaande weg ligt pal om de borgo heen; app. verschrikkelijk gehorig. Bij aankomst op zondag was de receptie ondanks andere mededeling gesloten. Toegangsdeur tot app. was zonder hulp niet te openen. Op de borgo is verder geen enkele sociale controle, in stille tijden voelt dat erg onveilig.

Wij hadden ook nog de pech dat door lawaai van druivenplukmachines de hele week zelfs verblijven in de app. gepaard ging met oorverdovende herrie van maandagochtend 7 uur tot vrijdagmiddag 16.00 uur. Vragen hierover werden door personeel nauwelijks engels taal machtig, weggehoond; ze konden er niets aandoen. Wel extra betaling voor verwarming (7 euro per nacht), hond 50 euro en internet ondanks dat we uit ergernis een dag eerder vertrokken! Dit buiten de toch al forse 80 euro per nacht. Schandalig! Nooit weer, mijden deze locatie.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Borgo delle More bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo delle More in Acquaviva , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo delle More zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Borgo delle More scoort een 8.23 uit 10 op basis van 15 reviews.