Hotel Nuovo Russo ***

Hotel Nuovo Russo
Nuovo Russo

Matig

1 review over Hotel Nuovo Russo in het Nederlands

Dat viel een beetje tegen....

Hilde, 6-6-2009

Hoewel de ligging lekker centraal is, een 2 persoons kamer slechts 60 euro per nacht kost en het personeel vriendelijk is is het hotel ons slecht bevallen. Lawaaiig, een raam van een halve vierkante meter, en wanneer de ander zich omdraaide in bed veerde mijn helft net zo hard mee. Verder hadden we de pech dat er vele muggen op de kamer zaten. Misschien laat ik mijn mening er door beinvloeden, want de slaap heb ik die nacht gemist.

Wel erg vriendelijk personeel. De dame achter de balie sprak redelijk engels en stond speciaal voor ons op om ons om 6u in de ochtend weer uit te checken.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nuovo Russo in Trapani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nuovo Russo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nuovo Russo scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.