5,7

Matig

25 reviews over Hotel Torre Artale in het Nederlands

Wat een droefenis

Roy, 27-4-2011

Hotel bezocht i.h.k.v. een groepsrondreis. Na het inchecken kwam de groep weer bijeen en ieder begon met de opmerking" Wat ik nou meemaak". Dit sloeg dus op de kamers waar van alles op aan te merken was, van niet werkende verlichting tot een halve deur in je handen houden bij het opendoen. Wat een ouwe troep. Dit kan echt niet meer. Wat voor ons de deur dicht deed (min 1) was dat er 's morgens geen warm water was. Nooit meer.
Gereisd met vrienden in april 2011

hotel in verval!!

Fam Hoogstad, 16-8-2010

Ligt in de bergen bij Palermo waardoor je echt een auto nodig hebt.

Waren hier tijdens onze rondreis. Is in lang vervlogen tijden vast een prachtig complex geweest maar nu grotendeels in verval. Wij zaten in een soort barakken met enorm krakende bedden en heel slechte airco (in aug. niet prettig) Is gericht op groepen jongeren die daar trainingen volgen. Zo'n groep ""plundert" de buffetten. Ze vullen overigens wel steeds aan maar er is niet heel veel keus. (Croissants zijn er trouwens wel super) Manege, midgetgolf, pizzeria, clubhuis is allemaal gesloten en zien er desolaat uit. Olympisch (!) zwembad is wel prima, alleen hele luidruchtige Italiaanse animatie.

De delen vd tuin die wel worden onderhouden zijn prachtig net als het uitzicht en het hoteldeel lijkt ook oke, maar er zal heel veel geld in het complex moeten worden geinvesteerd om er weer iets van te maken. Ik moet er zelf niet aan denken hier langer dan de 3 nachten die wij er nu waren te moeten zijn.

Gereisd familie in augustus 2010

kon beter

ien, 26-7-2010

Tijdens een rondreis door Sicilie 2 maal in dit hotel geweest. Voor ons het minste hotel tijdens deze reis omdat wij het te groot vonden.

De eerste overnachting deed de airco het niet dus dat was minder tijdens bijna 40 graden.

Alleen in het hotel ontbeten, s'avonds in het centrum gezellig gegeten bij een pizzeria.

Gereisd met partner in juni 2007

Nooit meer

I, 24-8-2008

Ligging is prima, wel een eindje lopen richting zwembad, maar vonden wij geen probleem. Zwembad is een massale bedoeling met keiharde muziek en animatie.

Eten was niet je van het. Buffet waarbij iedereen als een gek door elkaar loopt, het was een gekkenhuis. Het eten op zich was prima.

Service en animatie 's avonds was prima, leuke muziek en goede service aan de bar.

Personeel bij de receptie was onverschillig en service beneden peil.

Gereisd met partner in augustus 2008

Geweldige typisch Siciliaanse keuken

Peter, 9-8-2008

Wij zijn er een aantal jaren geleden geweest en ik was verbaasd dat er mensen zijn die de keuken slecht vinden. Als je niet van typisch Siciliaans eten houdt kan dat, je moet er zeker niet zijn voor patat met kroket! Ook het ontbijt was goed, altijd verse broodjes en 's-middags en 's-avonds heel goed eten. Het complex is verouderd en aan een grondige opknapbeurt toe, het zwembad is Italiaans luidruchtig. Als je van rust houdt geen aanrader en zeker niet in September want dan zijn er veel (luidruchtige) trouwparijen. Overigens de bediening in het restaurant wordt onvriendelijk als je geen fooi geeft, maar dat is in Sicilie volgens mij gebruikelijk, dus af en toe een onopvallende fooi doet wonderen.
Gereisd met partner in oktober 2005

Joost van Koppen, 4-1-2008

Mooi hoofdgebouw op een groot en mooi landgoed. Het landgoed heeft veel hoogteverschillen. De kamers in diverse gebouwen verspreid over het terrein zijn ruim, maar zeer wisselend qua lawaai en uitzicht (soms prachtig, soms blinde muur). Naar het zwembad is een flinke wandeling met klim wat met kleine kinderen of wanneer je slecht ter been bent niet fijn is. Bij het zwembad luidruchtige animatie. Het eten is duur en het ontbijt vrij matig (1 koffiezetapparaat dat heel langzaam koffie maakt voor honderden gasten). Op ca. 800m afstand zit een (goedkopere) pizzeria op 2km in het stadje een paar goede restaurants aan zee.
Gereisd met partner in juli 2007

Yvonne Venloo, 7-9-2007

zwembad ligt op een heuvel, te ver lopen. Privestrand is te klein voor alle gasten van het hotel. De feestavond ter gelegenheid van Maria op 15 augustus was top!!!
Gereisd anders in september 2007

angela, 23-8-2007

We hebben hier een geweldige vakantie gehad.Hele ruime kamers, een prachige uitzicht vanaf ons hele ruime terras, waar je alle pricvacy had. Mooi zwembad, mooi aangelegde tuinen, gezellige animatie. Ik hield mijn hart vast na het lezen van de reactie s. Maar het viel 100% mee.

Gereisd anders in augustus 2007

Rens de Korver, 20-8-2007

Niet doen!! Doe liever iets leuks met je geld.

Bar slecht eten, personeel dat duidelijk de cursus klantvriendelijk handelen nog niet hadden gevolgd. Kamers slecht van kwaliteit. Maar als je houd van lange wachtijden tijdens het ontbijt bij het koffiezetapparaat (de gebruikte machine is geschikt voor bedrijven met 4 á 5 werknemers, maar niet met 40 á 50 gasten die willen ontbijten)dan is dit complex een absolute must.

Gereisd anders in juli 2007

vince di calogero, 10-8-2007

Nieuwe eigenaars doen hun best voor de klanten. Hotel en entourage sfeervol, appartementen netjes, maar wat achterstallig onderhoud bij een aantal faciliteiten zoals midegtgolf en tennisbaan. Wordt wel aan gewerkt.
Gereisd anders in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Torre Artale*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torre Artale in Trabia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torre Artale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Torre Artale scoort een 5.68 uit 10 op basis van 25 reviews.