Appartement Torre Artale

5,9

39 reviews over Appartement Torre Artale in het Nederlands

Torre Artale

Annette, 20-3-2012

Appartement Torre Artale. Hier gaan we zeker niet meer naar toe. Versleten meubilair geen tuinmeubilair. Moest nog gehaald worden. Te ver van het dorpje waar niets te beleven viel. Het strandje (je kunt het geen strand noemen) kon je met een shuttlebusje bereiken. Hier eenmaal een uurtje geweest. We hadden achteraf beter iets in Cefalu of Taormina kunnen nemen.

Dit was na Como, Florence en Rome qua hotel (appartement) een tegenvaller.

Maar het eiland Sicilie heeft ons hart gestolen. Wat een mooi eiland en wat een leuke mensen. Ontzettend veel te zien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2004

houdt niet over

Wiertz, 19-11-2009

Bijzonder gehorige app.door primitieve afscheiding van het app.gebouw (trappenhuis)

Nogal ongeintresseerd personeel.Restaurant constant gesloten i.v.m. luidruchtige feesten en partijen.

Shuttleservice naar strandje schiet te kort.(te kleine bus,dus bij elkaar op schoot0

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

van de hel naar de hemel

Fam. van Rossum, 19-12-2008

Wij kwamen 's middags aan in Torre Artale en kregen een appartement toegewezen. Toen we daar aankwamen wilde we meteen weer naar huis! Wij zijn met 5 personen en we hadden een tweepersoonsappartement gekregen!De ruimte was heel erg klein en heel vies en alles was kapot, bijvoorbeeld op de bedden konden we nauwelijks slapen en niks deugde eraan.. Daarom wilde we de hoeveelheid ruimte een 3 geven. We zijn naar de receptie gegaan en hebben gezegd dat dit niet was wat wij geboekt hadden. Na 2 dagen doordrammen kregen we eindelijk wat we geboekt hadden! Deze ruimte was heeel groot, dus wilde we wel een 8 geven, vandaar dat we het gemiddelde maar een 6 genomen hebben. Wij vinden het jammer dat wij niet meteen kregen wat we geboekt hadden, dat had een hoop ellende bespaart. Het eten(diner) was ook niet super, maar wel heel duur. Ook de bediende verschilde heel erg. Er waren heel aardige bediende en er waren er bij die echt altijd heel chagrijnig waren. Verder wel een goede vakantie gehad
Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Prima te doen

Giuseppe, 3-9-2008

Afgezien van blaffende honden ;) is het prima te doen in dit complex! Zorg voor een auto en geniet van de omgeving. Het dorpje Trabia en San Nicola Arena stellen an sich niet veel voor maar je kan er heerlijk eten voor weinig geld.

'savonds wordt er live gezongen door het animatieteam, niet altijd zuiver maar wel gezellig. Ontbijt stelt verder niets voor en is iedere dag hetzelfde... maar daar heb je dan ook de plaatselijke bakker/winkels voor om jezelf een heerlijk ontbijt te maken.

Voor weinig geld zit je op een leuke plek met fantastisch uitzicht!

Gereisd met partner in augustus 2008

Oordoppen noodzakelijk

S., 19-8-2008

Op zich is het een prachtige locatie met mooi aangelegde tuinen, tenminste mits je in het historisch gedeelte v dit enorme complex zit. Het ligt 5 km "bergopwaarts" vanaf de kust en dat maakt dat een auto zeer aan te raden is, wil je tenminste niet afhankelijk zijn v/h pendelbusje. De appartementen boven het zwembad zien er verlopen uit en huizen het wat jongere publiek die de enorme herrie / muziek vanaf 14.00 uur vanaf het zwembad (badmuts verplicht !) niet erg vinden. Naarmate je verder v/h zwembad af zit is de muziek overdag wat zachter, 's avonds echter gaat de volume op GIGA tot 1.00 uur. Oordoppen of kamer met airco (die van ons deed het slecht) zijn dus een wel handig als je wil slapen, maar rustig een boek lezen kan ook niet. Wel veel live optredens van verschillende genres, als je de behoefte hebt wellicht leuk. Service: nadat ze na 2 dagen eindelijk het licht in onze slaapkamer kwamen repareren, zijn ze gewoon over de plas water van de lekkende airco in de woonkamer gestapt
Gereisd met partner in augustus 2008

De kinderen hebben heimwee

Linda en Anna, 17-8-2008

Was zo benieuwd na het lezen van al die slechte beoordelingen maar we hebben een goeie vakantie gehad en de kinderen van 15,16 en 17 hebben een top vakantie gehad. s'middags merrenge les, aquagym, tropische dans en voetbal, basketbal of volleybal wedstrijden. s' avonds musical of disco, theater of een liveband elke avond was er iets. En dan die vriendelijke chauffeur van het hotelbusje die je iedere keer bij je appartement afzette. Eten was daar duur maar 1 telefoontje en de eigenaar van een pizzeria kwam je halen en kon je heerlijk voor 38 euro met 5 pers eten, en hij bracht je weer bij je appartement. Het personeel was vriendelijk en spraken al aardig Engels. Het is beter als je een auto erbij hebt maar zonder hebben wij het ook gered mede dankzij de chauffeur van het hotelbusje. Het strand vond ik niks maar het zwembad was geweldig, mooi uitzicht en niet druk. alleen op zondag komen de Italiaanse familie's en is het stampvol. De jongens willen volgend jaar weer.
Gereisd familie in augustus 2008

Absoluut onder de maat.

J. Davids, 17-8-2008

Appartement voldoet niet aan de eisen van deze tijd qua inrichting en uitrusting. Meest basale voorzieningen ontbreken of functioneren niet. Elke nacht keiharde muziek van het entertainment tot 2 á 3 uur is onverdragelijk. Trabia en omgeving stellen verder niet veel voor.
Gereisd familie in augustus 2008

leuk complex

rolien scholten, 4-8-2008

torre artale is een mooi complex

maar aan te bevelen is wel dat je een auto moet hebben want alles ligt erg ver van elkaar als je een ontbijtje wilt kopen moet je wel 3km rijden.het is alleen jammer dat er geen supermarktje op het park aanwezig is dat zou niet overbodig zijn.

verder een fantastiche vakantie gehad op sicilie.

Gereisd met partner in juli 2008

niet zo geweldig

christa, 30-7-2008

het licht erg afgelegen, maar met een auto erbij is het oke. appartement erg kaal, niet mooi ingericht (staat amper iets). koud water onder de douche (in het appartement, maar ook bij de douches van het zwembad)! zwembad groot, was eigenljik het enige mooie aan het complex. personeel oogt chaotisch, spreekt gebrekkig engels. ik zou het niemand aanraden!
Gereisd met partner in juli 2008

Kindvriendelijk valt wel tegen

Hof, 27-7-2008

Het was een heel leuk zwembad. Maar het park was niet zeer kindvriendelijk. Dit stond wel vermeld in de brochures. Wel was er animatie bij het zwembad, spraken gebrekkig engels. Er was geen speeltuintje te bekennen. Geen pizzeria (al jaren dicht). Zonder auto ben je echt arm. Het 3 kamer appartement was zeer warm, en de bovenverdieping was open. Dus geen afgesloten 2e slaapkamer. Wel naar onze zin gehad, lekker weer van 'smorgens vroeg to 'smorgens vroeg in je zwembroek lopen!!!!
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Torre Artale in Trabia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Torre Artale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Torre Artale scoort een 5.88 uit 10 op basis van 41 reviews.