Hotel Villa Greta ***

Hotel Villa Greta
Villa Greta

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Greta bij:

2 reviews over Hotel Villa Greta in het Nederlands

Katja, 19-9-2005

Ben hier 2 weken met mijn vriend geweest. Prima hotel. Ontbijt is eenvoudig. Buffet op zondagavond is zeer zeker aan te raden! Via trappen is Taormina lopend te bereiken: heel leuk stadje! De terugweg is een hele klim omhoog! Er schijnt ook een bus omhoog te gaan, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Sicilie is leuk en interessant vanwege de bezienswaardigheden: etna, catania, castelmola (omgeving villa Greta). De mensen zijn echter overwegend onaardig: geldt niet voor de mensen die het hotel runnen!
Gereisd anders in september 2005

Saskia, 31-5-2005

Ik heb hier 2 weken gezeten met mn vriend. De lokatie is super voor een redelijke prijs. Kamers zijn leuk, klein badkamertje en heel leuk restaurant. Uitzicht op de Etna. Heel erg genoten daar. Het hotel ligt hoog, maar is echt heel leuk. Maar je moet niet slecht ter been zijn. Mooie bloementuin en paadjes. Citroentjes plukken kan je gewoon doen. We hadden elke avond een ander gerecht bij ons halfpension arrangement. Vlees of vis. 3 gangen. We kwamen 's nachts aan en werden geweldig opgevangen, kregen zelfs wat eten. Er wordt Duits, Italiaans en Engels gesproken. Prima dus. Prima personeel. Er was een groepje Duitsers op de laatste 2 dagen dat wij er waren, die maakten veel lawaai op het terras, of ze alleen zaten. Dat was het enige wat vervelend was.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Greta in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Greta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Greta scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.