Hotel Villa Belvedere ***

8,3

4 reviews over Hotel Villa Belvedere in het Nederlands

Heerlijk hotel

Elly de Beer, 29-5-2009

Villa Belvedere in Taormina is een fantastisch gelegen hotel, met zeer vriendelijk personeel, met een (niet zo groot) zwembad met een fantastisch uitzicht op de baai, in een heerlijke tuin. Er zijn vast luxere hotels in Taormina, maar vast niet een waar je je zo welkom voelt als in Villa Belvedere. De kamers zijn niet erg groot, maar zorg dat je een balkon hebt, en er is geen probleem. Er zijn ook heerlijke algemene ruimtes met heerlijke banken waar je (mocht het eens slechter weer zijn) ook prettig kunt verblijven. Echt een topper. Door de vele trappen in de tuin niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, of voor kinderwagens, maar dat geldt voor heel Taormina.
Gereisd met partner in mei 2009

MDW, 29-7-2007

Ik heb zeer van dit hotel genoten, vooral het zwembad met het prachtige uitzicht op zee was adembenemend, de lichte maaltijden die 's middags aan het zwembad kon eten waren een pluspunt, 2 kamers hadden we, 1 met prachtig balkon en uitzicht op zee, andere kamer lag aan straatkant en het lawaai was wel vreselijk storend... voor de rest uitstekende ligging, een aanrader!
Gereisd familie in juli 2007

B&M, 7-9-2006

Leuk hotel. Inrichting wat gedateerd, maar dat wordt goedgemaakt door het vriendelijke personeel. Behalve de mensen van de receptie spreekt het personeel nauwelijks Engels, zoals wel vaker in Italië. Wel doet iedereen goed zijn best voor de gasten. We hadden geluk met een prachtige kamer met privé-terras (kamer 13 als ik het me goed herinner). Lokatie van het hotel is prima, je bent binnen 5 min lopen hartje centrum. Aanrader: prima lunchmogelijkheid bij het zwembad. Geen restaurant voor 's avonds, maar Taormina is verder 1 groot openlucht restaurantgebeuren.
Gereisd anders in september 2006

Nizu, 9-12-2005

Betaalbaar hotel in het dure Taormina. Mooi gelegen, maar de kamers vielen ons een beetje tegen. We hadden wel een hele grote kamer op de bovenste verdieping met ramen rondom, maar de inrichting was karig. Wanneer gaan Italianen nou eens over op dekbedden i.p.v. die eeuwige lakens met dekens?! Schoonmaak was wel in orde evenals het ontbijt, maar wat een chagrijnige bediening! De tuin van het hotel is adembenemend zoals ook het uitzicht op zee en de Etna als je geluk hebt, prachtig! De ligging is goed t.o.v. het centrum, je loopt er binnen 5 minuten heen. Nadeel is de lawaaiige weg voor het hotel, door de haarspeldbochten (Taormina ligt hoog tegen de helling) toetert iedereen zich groen en dat is soms knap irritant, vooral 's ochtends vroeg als je wilt uitslapen. Al met al een goed hotel, maar wij hadden er iets meer van verwacht.
Gereisd anders in december 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Belvedere bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Belvedere in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Belvedere scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.