Beoordelingen Hotel El Jebel

El Jebel
4 beoordelingen
Beoordelingen Hotel El Jebel
Salita Ciampoli 9, 98039, Taormina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Jebel in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Jebel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel El Jebel scoort een 10,0 uit 10, op basis van 4 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Jebel in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Jebel, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel El Jebel de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 9 vakantiefoto's van Hotel El Jebel vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Sicilië. Vergelijk Hotel El Jebel met andere accommodaties in Taormina.
Even geduld a.u.b.
Er zijn helaas nog geen Nederlandse beoordelingen aanwezig voor El Jebel / Taormina. Je kunt wel een beoordeling toevoegen.

Heb je deze accommodatie bezocht?

Lettergrootte: A A A

4 beoordelingen over El Jebel

4 beoordelingen
10,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juli 2011
"Best in Taormina"vertalen
Elvy
10,0

28-07-2011 A dreamy holiday in el jebel. a beautiful old palace turned into a boutique hotel that leaves you speachless. The staff highly qualified, with a waiter that stands out for his kindness and perfect spoken english, Saroj. For sure we will spread word about this dreamy place.

met partner, 2010
"The beautiful boutique hotel"vertalen
mary
10,0

07-11-2010 We´were celebrating our anniversary in beautiful Taormina and couldn´t have chosen better the hotel! The Staff was really helpfull and nice, they also spoke good english! And when we saw our room, we were even more satisfied!!
We were really content with the breakfast, we could choose either the continental or american breakfast a la carte.
At hotel where you feel like at home! Definitely going again!

met partner, Sept. 2010
"Great place! this hotel is fantastic!!!"vertalen
alex
10,0

23-09-2010 This is the place to stay if you plan to visit Taormina. Do not waste time looking for another place!!!

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel El Jebel bij:

met partner, Sept. 2010
"Perfection!"vertalen
Alex Tsikaderis
10,0

22-09-2010 This is the place to stay if you plan to visit Taormina. Do not waste time looking for another place!!!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Bezienswaardigheden in Taormina

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?