8,4

2 reviews over Appartement Casa Poseidone in het Nederlands

Fantastisch appartement

Jeroen, 24-6-2013

Een zeer net en ruim appartement dichtbij zee met eigen parkeerplek. Het uitzicht is fantastisch. Iedere ochtend lekker met een kopje koffie uitkijken over de zee. Het ligt niet echt in Taormina, maar in het plaatsje Letojanni dat naast Taormina ligt. Letojanni is een beetje rustig plaatsje, maar dat beviel ons erg goed. Er zijn ruim voldoende restaurantjes om iedere dag van de week een leuk plekje te vinden.

Vanuit Letojanni is de Etna eenvoudig te bereiken. We zijn ook naar Siracusa geweest, maar dat is wel ongeveer 100km rijden. Natuurlijk is Taormina ook een bezoekje waard en bevinden zich in de buurt meerdere leuke bergdorpjes om naartoe te rijden. Je moet dan natuurlijk wel van een ritje met haarspeldbochten houden.

Als ik een minpuntje zou moeten noemen, kan ik alleen maar zeggen dat we twee keer kort geen leidingwater hadden. Dit lag echter niet aan het appartement, maar was voor vrijwel het hele dorp een probleem.

Gereisd anders in juni 2013

Mooie plek centraal en aan zee

Ine, 13-6-2012

Heel mooi apartement met veel ruimte, groot terras met zeezicht, achter nog een balkon met avondzon, grote woonkamer/keuken, 2 slaapkamers, 2 badkamers. Goed ingericht, fijne bedden, goede douches. Enig nadeel was dat er geen koffiezet apparaat in zat, maar zo'n ouderwetse percolator. Wij hebben maar nescafé gekocht.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Poseidone in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Poseidone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Poseidone scoort een 8.4 uit 10 op basis van 2 reviews.