4 reviews over Hotel Bel Soggiorno in het Nederlands

Els, 2-10-2007

Prima hotel op een prachtige plek voor niet al teveel geld. Het is her en der wat verouderd en weinig parkeerruimte. Lekker dicht bij het centrum van Taormina en een fantastisch uitzicht. Zeker een aanrader als je wel in Taormina wil zitten maar niet midden in het centrum
Gereisd anders in mei 2007

Marjolijn, 3-4-2007

Dit hotel ligt echt prachtig en je hebt een fantastisch uitzicht over de baai en de Etna. De ligging is ook uitstekend op 10 minuten loopafstand van de binnenstad. De kamer die wij hadden was erg ruim en had een prachtige badkamer en had een klein terrasje en een waanzinnig uitzicht op de Etna. Het enige nadeel van dit hotel vonden wij dat je er niet kan lunchen of dineren. Er zit geen restaurant bij en daar wij met onze dochter van 3 op reis waren was dit eigenlijk erg onhandig. We waren hier 2 nachten dus het maakte niet zo uit maar voor mensen met kinderen misschien niet aan te raden. Verder echt een topper!
Gereisd anders in maart 2007

Romina, 22-8-2006

We zijn net terug van een weekje Taormina. Dit hotelletje is zeker geen luxe,voor een driesterren hotel vond ik het tocht een beetje tegenvallen. Vooral de badkamer viel tegen, de doucheslang bleef niet hangen dus moesten we met een hand de douchekop vasthouden wat heel erg vervelend was. we lagen in een 3 persoonskamer en de kamer was vrij ruim met een mooi uitzicht, we hadden wel geen balkon. De personeel was wel enorm vriendelijk en behulpzaam, de schoonmaak van de kamer was ook correct. De ligging was juist iets te ver maar goed te doen te voet als je fit bent. Dus al bij al een zeer eenvoudig hotel met enkel basisbenodigdheden. De uitzicht maakte alles wat beter.Een zeer mooi stad.
Gereisd anders in augustus 2006

Gilbert, 5-5-2005

Ach, oud maar proper hotel halverwege de berg van Taormina. Klimmen dus wil je daar geraken ! Vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet. Te duur voor enkel slapen : je betaalt de naam Taormina. Geen terras aan kamer, enkel gemeenschappelijk.
Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bel Soggiorno*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bel Soggiorno in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bel Soggiorno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bel Soggiorno scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.