Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Caol Ishka**** bij :

1 review over Hotel Caol Ishka in het Nederlands

Dit nooit meer

Van Kerckhoven Nancy, 28-9-2013

Een ervaring om nooit te vergeten jammer genoeg een heel slechte! Wanneer we toekwamen in onze kamer en gebruik wilden maken van het toilet in de badkamer kwamen we tot de ontdekking dat de urine van de vorige gasten nog op de wc bril zat.Ik kan je verzekeren dat het een verschrikkelijk begin van je vakantie is.De hele kamer had trouwens een degelijke poetsbeurt nodig.Ik vind het absoluut niet kunnen dat je 1750 euro betaald voor een week kamer en ontbijt en zulke viezigheid te zien krijgt.Het hele hotel heeft trouwens een grote opknapbeurt nodig.Het kan niet de bedoeling zijn dat je op vakantie s'morgens wegvlucht uit je hotel en pas terugkeert om te gaan slapen.Een hotel om absoluut weg te blijven!!!!
Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caol Ishka in Siracusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caol Ishka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caol Ishka scoort een 1 uit 10 op basis van 2 reviews.